Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
haal je hem en zeg je ik wil hem gelijk graag 3x 8er elkaar verlengen
![]() of je brnegt gewoon hiet terug de boete die je dan krijgt voor die 1,2 mnd dat je nodig hebt is altijd nog minder. als je dan slaapt leg dan een briefje snachts om 6uur neer als je thuiz komt of je mah hem ff wil halen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ok ik heb ze besteld
grancru vond ik aantal goede boeken hebben (heb ik Java2 en XML van besteld) omdat ze aangaven de ingewikkelde problemen niet uit de weg te gaan Daarnaast 1x van het handboek Over javascript ook een erg dik en uitgebreid boek met goede voorbeelden dan heb ik nog 2x php (1 standaard over php en 1 over samenwerking PHP en flash) 1x flash actionscript van patricia bosselaar (veel en duidelijke uitleg over actionscript en geen lange uitleggen over hoe je een 3hoekje tekent) en als laatste MySQL van P.DuBois. Ook dit boek gaat diep in op alle mogelijkheden van MySQL en alle ins en outs totaal ben ik waarschijnlijk tegen de 400 € kwijt maar op deze manier kom je wel aan de top en blijf je dat ook een tijdje (als ik erinslaag Java, php/MySQL en flash goed onder de knie te krijgen zijn de mogelijkheden voor webprogramming eindeloos) Met XML is de integratie desktop en internet niet ver meer (mijn persoonlijke voorkeur) Javascript is natuurlijk de standaard onder dynamische pagina's en is bij goed gebruik erg sterk en moeilijk te vervangen (ook weer mooie samenwerking met PHP) T draait om integratie ==> met 1 taal die je perfect beheerst red je het niet meer.
||
Citaat:
Ik vind het wat aan de overdreven kan dat je meteen met 5 verschillende talen begint boeken te kopen. Ik zou eerst 1 of 2 boeken gekocht hebben en als ik dat beheers verder kijken. Ik kan nooit 5 verschillende talen tegelijk leren, dan word ik gek denk ik. Knap als jij dat wel kan. |
![]() |
|
nee man.. amazon!
amazon is de site ik heb het allemaal daar vandaan PHP: Developers Cookbook Web Application Development with PHP 4.0 Design Patterns Professional PHP Programming Javascript: The Definitive Guide Java Programming MySQL Dynamic HTML: Definitive Reference Programming Perl ![]() maar atm gaat de zelfstudie vrij (lees: heel erg) langzaam ![]() allemaal tegelijk besteld ![]()
||
![]() |
Citaat:
het is vooral verdieping en naslag ![]() en ik doe het ook niet allemaal tegelijk nee gewoon eerst het ene en dan het andere ![]() als je weet hoe het is opgebouwd en welke functies er mogelijk zijn kan je de rest wel vinden ![]()
||
Citaat:
Ik verbaas me trouwens ook nog steeds over het feit dat er hele boeken zijn volgeluld over XML. Kijk, je kan het natuurlijk hebben over XSLT, XPath, XQuery, XLink en XML Schema's, maar over XML zelf is geen kut te vertellen, dat is simpel als wat.
||
![]() |
Citaat:
maar je moet eerst kennis hebben voor je hem toe kan passen ![]() en idd het zijn vooral naslagwerken alles op een rrijtje want je vind het niet zo makkelijk terug op internet ![]()
|
![]() |
|
|