Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2002, 11:14
Me546
Me546 is offline
Je ziet ze nu al overal, ben van plan er ook een bh met doorzichtige bandjes te kopen, maar zitten ze echt goed en lekker?

Zijn nogal duur vind ik, dus vraag het eerst maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2002, 11:16
Black Sugar
Black Sugar is offline
Vond ze eigenlijk helemaal niet duur. Maarja, dat vond ik.
Ik vind dat er opzich geen verschil in zit maar het zweet wel wat sneller onder die bandjes aangezien ze gedeeltelijk van plastic zijn.
Oud 15-08-2002, 11:30
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik vind het niet mooi,je ziet die bandjes vaak toch nog zitten,en als het warm word gaan ze zo plakken enzo *yuck*
Ik vind bandjes trouwens lief staan,vooral als het er 2 of 3 zijn ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 11:33
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Heb er ook mee in m'n handen gestaan maar 't ding was 30 euro!!

Ja, dan maar met bandjes want die keren dat ik zoiets aan heb is zo weinig dat ik het zonde van die 30 euro. Die kan ik dan beter besteden aan een bh die er bij past qua kleur en ook gewoon lekker zit
Oud 15-08-2002, 11:45
xsten
xsten is offline
Ik vind het echt ontzettend ordinair! Waarom zou je een bh met van die vieze plak bandjes aan doen. Je kunt toch ook gewoon een mooie bh in bijpassende kleur kopen als je zonodig een bh aan moet.
Helemaal geen bh is bij de meeste dames overigens ook nog een optie.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 11:47
PardonMe
PardonMe is offline
Ik vind het niet zo heel erg super.
Je zweet wel onder die bandjes en vaak zie je nog goed zitten, dat vind ik dan veel storender dan gewone bh bandjes die gewoon leuk bij je kleding passen.
Vind bh-bandjes trouwens ook niet erg ofzo, als je die ziet zitten..

als je geen dure bh wilt aanschaffen met doorzichtige bandjes, kun je ook de bandjes alleen los kopen...
(moet je wel zorgen dat je een bh hebt waar je de gewone bandjes van af kunt halen en de plastic-bandjes aan kunt zetten, met zo'n schuifje is dat)
Die bandjes alleen zijn niet zo duur, dus dat scheelt je een hoop geld
Oud 15-08-2002, 11:50
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik zag laatst bij de H&M een string met doorzichtige achterkant, net als die bhbandjes dus
Lijkt me niet echt lekker zitten, zo'n bh trouwens ook niet. Die bandjes zien er zo uit alsof ze echt helemaal aan je lichaam plakken.

Je ziet ze ook nog gewoon goed zitten. Ik vind 't niet echt mooi.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 12:04
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik heb hem trouwens gekocht omdat ik een paar haltertruitjes heb, je ziet de bandjes nog wel maar ze trekken niet meer de aandacht. (vind ik hoor)
Als je een truitje aan hebt waar gewone bandjes aan zitten vind ik het de grootste onzin om doorzichtige bandjes te dragen. Dan kun je beter een bijpassende bh aan doen, staat veel mooier.
(owja die bh van mij was ook maar 5 Euro, 30 had ik er nooit voor betaald, dan maar die bandjes hoor, echt een ramp vind ik het niet bij zo'n haltertruitje.)
Oud 15-08-2002, 12:08
Verwijderd
niet kopen niet kopen niet kopen!
je kan die bandjes ook apart kopen en dan aan een bh naar keuze zetten.. dat komt echt veel goedkoper uit, die bandjes zijn maar vier euro en ze verkopen ze in elk geval bij de grotere stoffen/knopen/linten/ed-zaken.. op de abert-cuyp zit er in elk geval eentje. (hihi, en je kan er ook transparant-roze/blauwe/gele/groene/paarse bandjes kopen, die staan nog steeds op mn verlanglijstje)

verder lijken ze me wel handig, ik heb er zelf geen.. vandaar ook het verlanglijstje. zelfs als zie je ze nog zitten, je ziet het in elk geval een stuk minder dat gewone bandjes, en daar gaat het om.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 12:11
eztah
eztah is offline
Ik heb niet van die bh's, lijkt me iid behoorlijk zweten..
En net als wat maartje zegt, bandjes staan lief
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 12:14
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Vind ik niet mooi.
Iedereen weet toch dat je een beha aanhebt, dus kun je net zo goed gewoon een beha met een bijpassend kleurtje dragen.
Oud 15-08-2002, 12:15
shanli
shanli is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik vind het niet mooi,je ziet die bandjes vaak toch nog zitten,en als het warm word gaan ze zo plakken enzo *yuck*
Ik vind bandjes trouwens lief staan,vooral als het er 2 of 3 zijn ofzo
Oud 15-08-2002, 13:09
Sennah
Sennah is offline
volgens mij hebben ze die dingen niet eens in mijn maat....
en anders zou 30 euro errug goedkoop zijn voor mij..
Oud 15-08-2002, 13:17
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Ik vind die bh's niet lekker zitten. Heb het gevoel dat die bandjes elk moment kunnen knappen.
Als het warm is is het ook geen aanrader om ze te dragen. ze blijven dan echt aan je huid plakken en je ziet ze dan erg goed.

Maar als je het toch wilt hebben, zou ik, zoals al eerder gezegd, gewoon losse bandjes kopen.
Oud 15-08-2002, 13:58
Verwijderd
Ik vind ze echt leeeelijk... is nergens goed voor, je ziet ze toch wel en ze zitten nergens naar... Magoe..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 14:02
Lily
Lily is offline
haha ik vind ze helemaal niet naar zitten, en bij een haltertopje staat het toch echt wel mooier. het hele idee van een open rug is toch verpest met gewone bandjes... maargoed, dat moet iedereen zelf weten
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 17:38
Roozie
Roozie is offline
Ik vind ze niet zo mooi staan!

Als je toch die bandjes wil kun je ook een bh kopen met afneembare bandjes en daar koop je dan die siliconenbandjes los bij, te koop bij de hunkemoller. Dan heb je ook gelijk een strapless bh er bij!
Oud 15-08-2002, 17:50
Synonym
Synonym is offline
Niet mooi bandjes zijn leuk! En júist in een andere kleur
Oud 15-08-2002, 17:58
Roos
Roos is offline
Je ziet ze nu overal? Je zag ze vorig jaar overal...
Oud 15-08-2002, 18:02
Esmée
Esmée is offline
die dingen vallen alleen maar meer op, als er licht op schijnt is het net of je plakband op je rug hebt
Oud 15-08-2002, 18:33
Avelon
Avelon is offline
nja ik snap het inderdaad niet helemaal..het is toch gemaakt zodat je ze niet ziet? draag dan strapless ofzo..of geen
Oud 15-08-2002, 18:47
Me546
Me546 is offline
Die bandjes vielen me wel eens op als ik langs zo'n spaanse of italiaanse zender zapte, maar bij die moet je echt met je neus op je beeldscherm zitten hoor, om ze te zien.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 19:16
yvonnaah
yvonnaah is offline
ja kep ook van die bandjes, kep liever normale bandjes aan want die doorzichtige bandjes die plakken zo als je het heet hebt maar ze zijn wel mooier onder een truitje waarvan je de bandjes zou kunnen zien vind ik dan...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 20:21
Verwijderd
ik vind het echt lelijk, die bandjes. Ze vallen bijna nog meer op dan gewone BH-bandjes. Koop dan een strapless BH, of laat de bandjes gewoon zien...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 20:30
maudje
maudje is offline
Je kunt beter een strapless bh kopen (bij de h&m kun je gewoon los doorzichtige bandjes kopen dus dan kun je even zien of je dat wat vindt) In zuidelijke landen verkopen de tegenwoordig BH's waarbij alleen de cups nog van textiel zijn, verder zijn alles bandjes van plastic. Uitvinding voor onder galajurken, als die bandjes niet zo lelijk waren...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2002, 20:43
Nuck
Nuck is offline
Ik vind ze niet echt geslaagd... Ik heb één paar gratis bij een strapless beha gekregen, maar het zit voor geen meter en je ziet ze inderdaad ook nog.
Oud 15-08-2002, 20:47
feline
feline is offline
Citaat:
Esmée schreef:
die dingen vallen alleen maar meer op, als er licht op schijnt is het net of je plakband op je rug hebt
precies
Oud 15-08-2002, 21:12
Loesje
Loesje is offline
Ze zijn wel in trek. Heb 2 weken op de lingerie afdeling van de bijenkorf gewerkt....en veel mensen vragen naar die doorzichtige bandjes. Ik zelf ben er geen fan van. Ik zou eerder kiezen voor bandjes in de zelfde kleur of anders een strapless bh.
Oud 15-08-2002, 21:50
rodina
rodina is offline
Citaat:
xsten schreef:
Ik vind het echt ontzettend ordinair! Waarom zou je een bh met van die vieze plak bandjes aan doen. Je kunt toch ook gewoon een mooie bh in bijpassende kleur kopen als je zonodig een bh aan moet.
Helemaal geen bh is bij de meeste dames overigens ook nog een optie.
idd
Oud 16-08-2002, 14:03
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
transparant-gele bandjes kopen
die hep ik, ook daar gekocht. bandjes mogen van mij best opvallen. Ik vind helemaal transparante bandjes alleen mooi bij een normaal truitje met spagetti-bandjes, bij een haltertruitje ofzo vind ik ze heel lelijk, want dan moet het net lijken of je geen bandjes ziet maar eigenlijk zie je dat tog weer heel goed ( )
Oud 16-08-2002, 14:45
Verwijderd
Ik vind ze niet koel. Het valt inderdaad gewoon nog op, het zit ontzettend kut, en verder ben ik een groot fan van de strapless-bh's, dus ik heb ze ook niet nodig. En haltertopjes vind ik sowieso al niet geweldig, bij bandeau-topjes, hemdjes zouden op zich nog best een bandje kunnen, en anders kun je altijd nog zonder bh gaan lopen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 15:40
Verwijderd
Help. Allemaal nieuwe woorden en uitdrukkingen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:28
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Hu ik weet niet waar jullie die bandjes halen, maar zoveel geld ! Ik heb er zo twee meter gekocht die je dan moet afsnijden en zelf aannaaien, heb maar 400 fr. of zo een 10 EURO betaald .

xxx
Faith
Oud 16-08-2002, 20:46
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
het valt me op dat veel mensen die bandjes nie mooi vinden. ik juist wel, je hebt toch nie bij elke truitje een bijpassende beha??
en zóóó erg vallen ze nou ook alweer nie op.
en zo duur zijn ze nie, (althans...nie in spanje )ik heb er 11 euro voor betaald. maja ieder zijn eigen smaak.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:06
Jem
Jem is offline
Ik heb er anderhalf jaar geleden of zo een gekocht. Die dingen gingen kapot (waar het aan mn bh zelf vastzat, daar kwam het los ) en 't staat helemaal niet mooi.. Bah, miskoop
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 12:48
mood indigow
mood indigow is offline
kvind die dingen maar onzin... hoezow staat het lelijk als je bandjes ziet? het hoort tog zow..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 15:21
punkyfish
punkyfish is offline
Ik snap het nut niet, want je ziet nog steeds die bandjes, alleen ziet het er dus nog zieliger uit omdat je poging om die bandjes niet te laten zien mislukt is...

En bhbandjes zijn juist lief.

Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 15:23.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 15:33
Roxy
Roxy is offline
neej dat vink echt zown onzin, je ziet ze echt wel zitten... vind het juist stom staan eigenlijk en het lijkt me nie lekker zitten... doe maar gewoon normale...
Oud 17-08-2002, 15:58
Penelopeia
Penelopeia is offline
ik heb ze ook ooit eens gekregen bij een strapless-beha, maar ik heb ze nog nooit gebruikt...je ziet ze gewoon overduidelijk inderdaad. verder vind ik het ook een beetje ordinair, helemaal met hartjes enzo. (die zag ik laatst ergens, bah, niks aan..)
Oud 18-08-2002, 21:23
meisjemeis
meisjemeis is offline
k heb ook zo'n beha gekocht.. en k moet zeggen, k vind het superhandig!! A
ls je een haltergeval aan hebt moet je natuurlijk niet die bandjes over je rug laten lopen, maar moet je het door je nek laten gaan.. (ja dat kan met elke bh met afneembare bandjes, meer dan je denkt (!) : gewoon, zonder, over schuin, als halter, kruis, handig he?!) want dat is veel mooier.. over rug is idd nie mooi.. vind k dan.. maar je kunt ook gewoon n bh met gewone afneembare bandjes door je nek laten lopen... hoeft toch niet speciaal doorzichtig te zijn..?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:41
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Ik vind bandjes juist heel erg lieff staan...hoe meer bandjes hoe leuker en het lijkt me inderdaad niet echt zo fijn zitten..plakkerig enzo
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 22:56
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Ik vind bandjes juist heel erg lieff staan...hoe meer bandjes hoe leuker en het lijkt me inderdaad niet echt zo fijn zitten..plakkerig enzo
Oud 24-08-2002, 21:18
little lady
little lady is offline
Citaat:
Me546 schreef:
Je ziet ze nu al overal, ben van plan er ook een bh met doorzichtige bandjes te kopen, maar zitten ze echt goed en lekker?

Zijn nogal duur vind ik, dus vraag het eerst maar.
euhm.. ik heb er ook eens 1 voor de gein gekocht..
maar t zweet best wel en zit ni echt relaxed
en die bandjez snijden soms in je huid

oftewel: Geen aanrader
Oud 26-08-2002, 19:16
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het totaal niet leuk staan. Het valt juist heel erg op en het trekt mijn aandacht nog extra omdat ik de indruk heb dat iemand die zoiets draagt zich juist heel druk maakt over of iemand een bandje of een streepje ziet, ik vind het echt overdreven dingen. Draag dan inderdaad gewoon geen beha of een normale beha, net of zo'n bandje zo ontzettend uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 14:05
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
ik vind ze kut zitten en je kan de bandjes niet verstellen want dat heefttoch geen zin
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 19:20
liesje 19
liesje 19 is offline
ik vind die bandjes niet zo mooi staan, want je ziet ze zo!
ik vind gewone bandjes veel leuker staan. Maar als het echt neit anders kan, dan vind ik strapless bh's wel een uitkomst, alleem kan ik geen goede vinden in mijn maat
Oud 28-08-2002, 21:08
Iduna
Iduna is offline
Ik vind ze trouwens niet lelijk ofzo, want je ziet ze niet zo goed.
Als je liever een bh draagt (en dan niet strapless), dan zijn doorzichtige bandjes wel handig.
Ik zelf heb er geen en ook nooit een gepast, maar goed, ik heb ze niet nodig.
Ik heb wel van die niet al te blote truitjes, maar om daar speciaal zo'n bh met doorzichtige bandjes voor te kopen, nee. En bovendien vind ik die bhbandjes over het algemeen wel lief staan (zoals wel meer mensen hier).

Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:52
Balance
Balance is offline
Ik heb er één gekocht waar ze al aan zaten en één keer losse bandjes gekocht en die aan een bh gezet. Kvind ze ideaal, maar let er wel op dat 't goeie doorzichtige zijn. Je hebt namelijk ook van die flut dingen die superduidelijk zijn.

Ze zitten net zo goed als normale bandjes en ik zweet er niet extra door ofzo. Plakt niet, nergens last van. En bij sommige truitjes ziet 't er nou eenmaal niet uit met bandjes!
Maar bij gewone topjes met spaghetti bandjes maakt het me niet uit als ik een andere bh aan heb ofzo...
Oud 29-08-2002, 12:17
punxnotdead
punxnotdead is offline
ik vind het niet mooi
Oud 29-08-2002, 12:30
notorious ikke
notorious ikke is offline
blaat...ik heb zoon bh van spijkerstof waar je de bandjes vanaf kan halen...
toen had ik dus bij de livera ( ff anti-reclame maken ) van die doorzichtige bandjes gekocht met van die italiaanse textjes der op.....vonk wel kewl...

ma nadat ik ze 1 x aangehad had....knapten ze allebei

toen ging terug naar de livera....
kreeg ik nieuwe...
mjaah die knapten na 1x dragen ook al weer

geen aanrader dus....
Reageren

Regels voor berichten