Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind ze niet koel. Het valt inderdaad gewoon nog op, het zit ontzettend kut, en verder ben ik een groot fan van de strapless-bh's, dus ik heb ze ook niet nodig. En haltertopjes vind ik sowieso al niet geweldig, bij bandeau-topjes, hemdjes zouden op zich nog best een bandje kunnen, en anders kun je altijd nog zonder bh gaan lopen.
|
![]() |
|
Hu ik weet niet waar jullie die bandjes halen, maar zoveel geld
![]() ![]() xxx Faith ![]()
|
![]() |
het valt me op dat veel mensen die bandjes nie mooi vinden. ik juist wel, je hebt toch nie bij elke truitje een bijpassende beha??
en zóóó erg vallen ze nou ook alweer nie op. en zo duur zijn ze nie, (althans...nie in spanje ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ze ook ooit eens gekregen bij een strapless-beha, maar ik heb ze nog nooit gebruikt...je ziet ze gewoon overduidelijk inderdaad. verder vind ik het ook een beetje ordinair, helemaal met hartjes enzo. (die zag ik laatst ergens, bah, niks aan..)
|
![]() |
k heb ook zo'n beha gekocht.. en k moet zeggen, k vind het superhandig!! A
ls je een haltergeval aan hebt moet je natuurlijk niet die bandjes over je rug laten lopen, maar moet je het door je nek laten gaan.. (ja dat kan met elke bh met afneembare bandjes, meer dan je denkt (!) : gewoon, zonder, over schuin, als halter, kruis, handig he?!) want dat is veel mooier.. over rug is idd nie mooi.. vind k dan.. maar je kunt ook gewoon n bh met gewone afneembare bandjes door je nek laten lopen... hoeft toch niet speciaal doorzichtig te zijn..? |
![]() |
||
Citaat:
maar t zweet best wel en zit ni echt relaxed en die bandjez snijden soms in je huid oftewel: Geen aanrader ![]()
|
![]() |
Ik vind het totaal niet leuk staan. Het valt juist heel erg op en het trekt mijn aandacht nog extra omdat ik de indruk heb dat iemand die zoiets draagt zich juist heel druk maakt over of iemand een bandje of een streepje ziet, ik vind het echt overdreven dingen. Draag dan inderdaad gewoon geen beha of een normale beha, net of zo'n bandje zo ontzettend uitmaakt.
|
![]() |
|
ik vind die bandjes niet zo mooi staan, want je ziet ze zo!
ik vind gewone bandjes veel leuker staan. Maar als het echt neit anders kan, dan vind ik strapless bh's wel een uitkomst, alleem kan ik geen goede vinden in mijn maat ![]()
|
Ik vind ze trouwens niet lelijk ofzo, want je ziet ze niet zo goed.
Als je liever een bh draagt (en dan niet strapless), dan zijn doorzichtige bandjes wel handig. Ik zelf heb er geen en ook nooit een gepast, maar goed, ik heb ze niet nodig. Ik heb wel van die niet al te blote truitjes, maar om daar speciaal zo'n bh met doorzichtige bandjes voor te kopen, nee. En bovendien vind ik die bhbandjes over het algemeen wel lief staan (zoals wel meer mensen hier). ![]() Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 21:12. |
![]() |
|
Ik heb er één gekocht waar ze al aan zaten en één keer losse bandjes gekocht en die aan een bh gezet. Kvind ze ideaal, maar let er wel op dat 't goeie doorzichtige zijn. Je hebt namelijk ook van die flut dingen die superduidelijk zijn.
Ze zitten net zo goed als normale bandjes en ik zweet er niet extra door ofzo. Plakt niet, nergens last van. En bij sommige truitjes ziet 't er nou eenmaal niet uit met bandjes! Maar bij gewone topjes met spaghetti bandjes maakt het me niet uit als ik een andere bh aan heb ofzo...
|
blaat...ik heb zoon bh van spijkerstof waar je de bandjes vanaf kan halen...
toen had ik dus bij de livera ( ff anti-reclame maken ![]() ma nadat ik ze 1 x aangehad had....knapten ze allebei ![]() toen ging terug naar de livera.... kreeg ik nieuwe... mjaah die knapten na 1x dragen ook al weer ![]() geen aanrader dus....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Blote schouders Dark Angel | 55 | 27-01-2012 19:32 | |
Lifestyle |
BH gezocht! Geriananas | 23 | 31-05-2011 16:07 | |
Lifestyle |