Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 17:34
Verwijderd
ik ben bang voor de school....
ik weet niet waarom, maar ik heb zo'n raar gevoel over de school....
ik ben al een tijdje depri, en ik ben bang dat het gaat net als vorig jaar, toen ging ik weer snijden toen de school ff aan de gang was, en ik ben dus bang dat dat nou weer gebeurt...
ik heb nou al een hele tijd niet gesneden maar ik ben zo bang dat ik weer ga snijden, door school en die kl*tedepressie...
sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2002, 17:39
Quiana
Quiana is offline
Kom op meis, kweet dat t moeilijk is, maar probeer aan de leuke dingen te denken.. Zelfs aan school zijn leuke dingen
Je hebt vast wel lol gemaakt vorig jaar, ook al waren er 1000 k*tmomenten en 1 leuk moment, denk aan dat leuke moment..
Het zal echt wel meevallen meis, heus.
veel sterkte iig
*knuffol*
Oud 30-08-2002, 17:40
Verwijderd
gewoon sterk zijn... je weet dat je niet hoeft te snijden, dus als je op school zit hoeft het nog steeds niet! je kan er mee stoppen, het enige is het volhouden... en daar moet je je best voor doen, maar is minder moeilijk dan het stoppen op zich!

succes lieverd...
*knuf*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:48
Winner
Winner is offline
Wilde gok van mij; ben je niet bang voor school omdat je bang bent over je toekomst? Als dat zo is dan kan ik je mijn 14-delige essay omtrent dit onderwerp opsturen...
Oud 31-08-2002, 13:18
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm ik heb net zoiets... ik voel me vreselijk ongemakkelijk op de school waar ik momenteel op zit. Ik ben bijna 17 en zit in 4 havo... al mijn vriendinnen doen dit jaar examen of zitten al op hbo.. ik lig dus achter op de rest. Dan is er ook nog het feit dat in 4 havo allemaal mensen zitten waar ik totaal niks mee kan. Ze zijn kinderachtiger dan ik en dat ligt natuurlijk niet aan hun, maar ik kan er gewoon niks echt totaal niks mee. Ik heb nu woensdag een intakegesprek op de spoedhavo in groningen... dan zou ik mijn diploma in dit jaar halen en zit ik bij volwassener mensen op school....
Ik weet niet waar jou angst vandaan komt maar je zou ook kunnen proberen nar een andere klas/school te gaan... School is immers al zwaar genoeg, laat staan als je je er niet op je gemak voelt. Hoe dan ook snijden is natuurlijk het stomste wat je kunt doen (spreek uit ervaring) Je voelt je er alleen maar ongemakelijker op neem ik aan, als je met bijvoorbeeld gymlessen in een t-shirtje moet lopen en iedereen kan zien wat jij jezelf hebt aangedaan. Ik Heb het zelf ook gedaan.. steeds als ik een vriendje had en mijn problemen kwamen boven gebeurde het weer... eht superstom, want ik maakte het mezelf alleen maar moeilijk.
Geen oplossing dus..
Misschien zou je erover kunnen praten met een schoolmaatschappelijk werkster of iets dergelijks. Ik heb dat ook gedaan en dat was best fijn.
Nou succes iig.

*knuv*
Oud 31-08-2002, 17:28
Verwijderd
ik ben wel bang voor mijn toekomst jah, gewoon omdat dat nooit gaat lukken... alles niet... ik ga me examen NOOIT halen, me rijbewijs niet, ik heb nooit geld, alles gaat toch maar fout....!!!!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 18:19
Kazanka
Kazanka is offline
Zit ongeveer met 't zelfde. ik begin maandag op me nieuwe school, ik heb er echt geen zin in. De opleiding zelf niet, de mensen die ik er ga ontmoeten, de tijd die ik weer in zo'n hok zit opgesloten om naar een kanslooz figuur te moeten luisteren. Enigste reden waarom ik er toch heen zal gaan is door me ouders. Als ik niet ga maandag, gaan zij weer aan me kop zeiken en daar heb ik echt een grafhekel aan, duz back to skool, back to hatred even if that leads to self-destruction
Oud 31-08-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Winner schreef:
Wilde gok van mij; ben je niet bang voor school omdat je bang bent over je toekomst? Als dat zo is dan kan ik je mijn 14-delige essay omtrent dit onderwerp opsturen...
Hmm, heb je werkelijk een 14-delig essay geschreven over angst voor de toekomst?

If so: mail het maar naar ********81@yahoo.com *is benieuwd*
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 10:06
Winner
Winner is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, heb je werkelijk een 14-delig essay geschreven over angst voor de toekomst?

If so: mail het maar naar *is benieuwd*
Euh... Het was meer een sarcastische opmerking waarmee ik wilde zeggen dat ik er alles vanaf weet 'bang zijn' en voor de toekomst o.a ook ja. Voel me wel gevleid hoor dat je het had willen lezen
Reageren

Regels voor berichten