Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 19:31
Denise84
Denise84 is offline
De mijne was echt heel gezellig! Leuke mensen, leuke feesten, leuke studentenverenigingen die van alles deden en organiseerden, leuke sfeer gewoon!

Maar ook:
12 kleine douches voor 900 mensen , verstopte en niet altijd even schone wc's , veel modder en water bij spelletjes (waar ik (dus) niet aan mee deed ), met 300 mensen in een tent (dus weinig privacy = onhandig omkleden ), veel dezelfde kleding aan, niet zo'n lekker eten (dus veel friet en broodjes kroket bij de snackkraam), op een "grasveld" ergens tussen de maisvelden en de koeien in Belgie (3/4 uur fietsen!! )

Hoe was jouw intro??
Oud 29-08-2002, 19:34
Kat
Kat is offline
dr zijn al een paar van dit soort topics...

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=199172

http://forum.scholieren.com/showthre...ht=introductie

http://forum.scholieren.com/showthre...ht=introductie

Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:51
Lyx
Lyx is offline
welke studie /stad ?
Oud 29-08-2002, 21:44
battlestar
battlestar is offline
leuwk, lang, vermoeiend, gezellig

ben sinds vandaag trug en ben brak..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 22:21
Lyx
Lyx is offline
super leuk, ZWAAR vermoeiend

ben blij dat hetmaar 4dagen/4nachten waren
anders was ik egt ingestort
Oud 30-08-2002, 11:21
heldin
heldin is offline
heeel gezellig en leuk! ik heb echt 10 dagen en nachten feest gehad nu even een paar dagen om bij te slapen...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 11:54
Jules
Jules is offline
Ik ben net gisteren teruggekomen van m'n Journalistiek (zwolle) Intro .. echt een superleuke week met hele gezellige mensen en ontzettend leipe activiteiten, maar echt TOP!! Iedereen helemaal brak achteraf maarja, dat schept toch een soort band hehe!
Oud 30-08-2002, 18:20
Gaia
Gaia is offline
Ik ben gisteren net teruggekomen van het introductiekamp van de afdeling Docentenopleiding beeldend aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht en het was echt super!
Het was heel gezellig! we stonden op een camping in de buurt van IJmuiden met alle leerlingen uit alle klassen en jaren van deze richting. De mensen zijn echt superaardig en ik kan heel goedmet ze opschieten.

Ik kwam net van Lowlands en toen ben ik gelijk doorgebracht naar Velsen. Dus ik kwam daar aan met m'n modderkleren enzo. M'n vriend was niet meegegaan naar Lowlands dit jaar dus ik miste hem al heeeeeeel erg!!! Maar op woensdag kreeg ik zulke heimwee (heb ik altijd last van) (naar een vertrouwd iemand en naar m'n eigen plekkie,m'n eigen bed enzo). Toen ben ik dus 's avonds weer opgehaald en ben ik donderdagochtend om half 7 weer opgestaan om weer op tijd bij het kamp te zijn en dat was me gelukt! Gisteravond heb ik de rest van de spulletjes meegenomen alleen heb ik de tent daar laten staan die door iemand anders maandag weer mee naar school genomen wordt.

Op het kamp werden we heel vrij gelaten, we gingen gewoon zelf ergens heen waar we heen wilden en daar zitten schetsen of een ander kunstwerkje maken. We zaten ook gewoon te blowen onder de neus van de docenten. Driekwart van de lui daar was helemaal bezopen. Alleen aan die dingen deed ik niet mee, want dat vinnik niet leuk, ook niet voor m'n vriend...heb ik een dealtje over gesloten met hem. Ik doe dat soort dingen alleen samen met hem! Vinnik zelf ook veel leuker.
Uiteindelijk was het dus een heel geslaagd kamp!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:29
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Mijn introductie was erg gezellig, maar ik ben halverwege naar huis gegaan voor een begrafenis
Oud 30-08-2002, 21:28
Dorus
Dorus is offline
Mijn intro was super, 10 dagen lang feest. Niet te actief, gewoon doen waar je zin in hebt eigenlijk met je begeleiders. Verschrikkelijk veel leuke mensen leren kennen, verenigingen ontdekken en een super Cantus.
Oud 31-08-2002, 16:00
Roozie
Roozie is offline
onwijs lachen!!

10 dagen lang feesten waaronder een thema-weekend!
Ik heb veel feestjes meegemaakt en we mochten lekker uitslapen! Toch maar iets van 4 uur per nacht gemaakt, dus na die 10 dagen voel ik me nu behoorlijk ziek!!!

veel mensen leren kennen en echt heel veel lol gemaakt!
Oud 31-08-2002, 18:45
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Dorus schreef:
en een super Cantus.
waar zat je?

ik heb ook ontzettend leuke intro gehad...zowel makkamp (voor economie studenten) als TIk week (algemeen) echt lekker gefeest.....en ja de cantus was erg cool.....en vies! ik zat btw in TIlburg
Oud 31-08-2002, 18:52
Dwarfie
Dwarfie is offline
Mjah, m'n introductie was wel aardig. Overdag was er met m'n groepje niet zoveel aan (lees: saai). Ik kon niet echt opschieten met de mensen uit m'n groepje. Verder was het programma overdag ook wel wat lullig, flauwe groepsspelletjes enzo... Dat is denk ik alleen leuk als je in een leuk groepje zit, kon er nu niet echt om lachen...

's Avonds was het wel heel gezellig! Dan ging ik gewoon met vrienden uit
Oud 01-09-2002, 12:39
Verwijderd
welke introductie?

[SIZE=0,1]grmmbll kill the unifuckingversity[/SIZE]
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:41
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
Kwaai leeuk maar ben nu ook kwaai moe...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 16:13
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Na kvon em niet echt boeiend. Wel de klas gezien. Die is wel oké, maar verder niet echt spectaculaire dingen gedaan. Geen enorme feesten, enz. Gewoon 'n beetje spelletjes enzo.. Af en toe gewoon met z'n alle naar huis gegaan omdat et echt niet boeiend was. Maarja dat schept dan ook weer 'n band

Maar et was dan wel 'n intro van de school.. niet van 'n studentenvereniging ofzo..dat zal wel 'n verschilletje zijn
Oud 01-09-2002, 17:33
Mizz X
Mizz X is offline
Denise; welke PV/PH zat je? Oftewel, wie was je studentmentor? Ben wel even nieuwsgierig....
Oud 02-09-2002, 07:47
M1d0
M1d0 is offline
Bij ons kregen we ons rooster, een paar toetsblokken en een boekje met regels en dat was het
Reageren

Regels voor berichten