Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Weet iemand hoe je aan wapens kunt komen? Ik meen het, ik ben zeer bezorgd gezien het met terroristen doordrenkte klimaat waarin we ons nu begeven en ik ben dus daadwerkelijk van plan om mezelf te bewapenen zodat de eerste de beste superterrorist die het in zijn botte kop haalt om iets te ondernemen tegen mij of mijn familie zijn hersens op de stoeptegels terug kan vinden.
Ik ben mezelf ervan bewust dat het strafbaar is om wapens aan te schaffen, maar mijn vertrouwen in de slecht functionerende geheime dienst is zo laag dat ik liever het risico neem om gepakt te worden voor illegaal wapenbezit dan dat ik passief moet toekijken. Ik stel met klem voor dat een ieder van jullie eens goed na moet gaan in hoeverre hij/zij op dit moment in staat is om zijn/haar gezin te beschermen. Ik roep niet op tot geweld, maar we moeten wel in staat zijn om onszelf en onze dierbaren tot het uiterste te beschermen, en als daar wapens voor nodig zijn, dan zij het zo. |
![]() |
|
![]() |
Jaaah! We gaan allemaal een paar AK47's achter de deur leggen en landmijnen onder de carport. Voorts moet iedereen een cursus EHBO gaan doen om alle duizenden gewonden van de 11e dadelijk op te lappen. Iedereen moet dan ook gelijk even prikjes halen, tegen influenze, pokken, pest, kanker, HIV, ebola, hepatitis A/Z, bloedneuzen en verkoudheid. Politie wordt bewapendt met FIRESTORM (business edition) en 106mm gerupst geschut. Leger vliegt constant patrouilles boven nederland met elk halfzolig vliegtuig dat we hebben, alle vlieguigen van buitenlandse maatschappijen worden zonder pardan met een paar sidewinders tot ramptoeristische attraktie getorpedeerdt en de regering moet in een bunker in Antartica.
Zo goed? Meneer de geen grap... PS: 5000 doden? HUH?
||
Citaat:
REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede: hoe weet jij nou precies wanneer je door een terrorist wordt aangevallen en hoe wil je dan gelijk het pistool pakken.. Bovendien mag je je, volgens de wet niet verdedigen door iemand dood te schieten, terwijl je niet eens weet wat de terrorist wil. Misschien wil hij niet gelijk je familie neerschieten, maar iets anders. Dan moet je je zeker niet gaan verdedigen door hem gelijk maar neer te schieten. (ben niet voor terroristen hoor, maar ze gelijk neerschieten gaat te ver) Ten derde: stel dat iedereen wapens gaat kopen om zich mee te kunnen verdedigen, dan wordt het nog gezellig hier in Nederland... ![]() Nee, gelukkig is wapenbezit in Nederland verboden. |
![]() |
||
Citaat:
REIE (heeft lol)
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Doet iedereen dat? Ik geloof dat de EU landen ook niet de beste vrienden zijn van Osama en Saddam.. 3. Waarom op 11 september. Ze kunnen net zo goed op 28 februari of op 12 november aanvallen. Bovendien lijkt het me voor de economie niet een bepaald goed idee.. Eén dag het land stilleggen betekent toch 1 dag geen prodcutie, plus nog misschien wat meer effecten die daar bij komen kijken. Fabrieken moeten dan bijvoorbeeld opnieuw opgestart worden, wat ook weer extra geld kost. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
jah en SBS 6 maakt een special, 0ver hoe de mensen 11/9 door komen
![]() mensen, stel dat ze de aanslag een dag later plegen, als iedereen denkt dat de spanning voor bij is? Of een week eerder, als niemand er nog aan denkt? Dus, als je echt zo bang bent, zou je alle dagen bang moeten zijn. sinds je na 11 september ook niet constant met een wapen rond liep zou je dat nu ook niet hoeven doen. ik begrijp alle ophef niet zo goed ![]() Frits |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik iets in mijn omgeving zie gebeuren dan zal ik echt niet naar de politie stappen. Dit is geen grootspraak of andere 'stoere mannenpraat'. Ik ben geen held en ook haat ik geweld en schrik ik van veel bloed, maar als iemand aan mijn omgeving komt dan verandert deze nuance in HAAT en ben ik meer dan bereid om zo iemand van dichtbij een kogel door zijn kop te jagen. We kunnen pas veilig zijn als een ieder van ons bereid is zichzelf op te offeren voor de veiligheid van zijn omgeving. Het is een inmense opgave, maar het alternatief is veel erger. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() REIE (heeft nog steeds lol)
||
Citaat:
Ten eerste: hij zou het volgens mij veel grootser aanpakken. Althans, dat heeft hij toch ook met de WTC gedaan. Ten tweede: waarom überhaubt scholen platgooien? Heeft hij naar je weet iets tegen kinderen ofzo? Ten derde: z'n acties lijken op de VS gericht, niet op een kleine kut landje ergens in Europa wat totaal geen invloed heeft op iets waarmee hij te maken heeft. Ten vierde: ik dacht dat Nederland juist werd gezien als 'het land dat een veel lager risico loopt als andere landen' aangezien wij vrij positief zijn geweest de afgelopen jaren over het binnenhalen van buitenlanders (waaronder veel moslims) Wat een overdrevenheid zeg. En als eerder gezegd, waarom zou hij het nog een keer 11 september doen? Ik denk dat (als ie nog leeft) hij dan eerder thuis voor de tv zit te genieten van de beelden die dan op vrijwel elke zender, te zien zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
laten we de dakota's weer van stal halen! en op elke straathoek een tank! en we sturen de duikboten op elke olietanker af die mogelijk door eco-terroristen zijn gekaapt! |
![]() |
|
terroristische doelen zijn plaatsen waarop een aanslag een impact heeft van wereldformaat. Wij hebben hier natuurlijk wel een aantal dingen (dé router die de verbinding maakt tussen Europees Internet en het Amerikaanse, bepaalde financiele gebouwen, de wereldbloemenmarkt) maar ik vraag me af hoeveel impact een aanslag op NEderland zal hebben
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 |