Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2002, 19:49
bloemetje
bloemetje is offline
hey luitjes!
ik heb een probleem. ik moet een betoog maken voor Nederlands en nou gaat dat over het feit dat lowlands gewoon HET ULTIEME ckv1 project is.
want de 5 verslagen die je moet maken, kun je daar allemaal doen. ( 5 aspecten van culturele shit op LL) maar wie als er nog een ander sterk argument weet, behalve dan dat je na 4 dagen feesten er pas achter komt dat douchen wel heel erg lekker is, mag dat wel ff verder vertellen.
Gruffeltjes, bloemetje
Advertentie
Oud 25-09-2002, 08:37
PardonMe
PardonMe is offline
uhmzz..
nou ja, ik denk niet dat je echt zo oplet allemaal op die aspecten die je moet verwerken in je CKV project..
Veel mensen die lopen dr stoned of dronken rond, denk niet dat er dan nog wat terecht komt van je CKV projectje..
En je bent daar ook niet voor je CKV, je bent daar voor de lol, voor de sfeer, de gezelligheid....
Oud 25-09-2002, 13:54
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
uhmzz..
nou ja, ik denk niet dat je echt zo oplet allemaal op die aspecten die je moet verwerken in je CKV project..
waarom niet?

Citaat:
Veel mensen die lopen dr stoned of dronken rond, denk niet dat er dan nog wat terecht komt van je CKV projectje..
dat valt ook wel mee, bovendien kun je daar zelf ook wel op lettten dat je het een beetje binnen de perken houd.

Citaat:
En je bent daar ook niet voor je CKV, je bent daar voor de lol, voor de sfeer, de gezelligheid....
Naar de film ofzo ga je normaal ook voor de lol, maar je kunt daar dan toch ook heen voor ckv?
Oud 27-09-2002, 19:19
scala
scala is offline
neej je gaat daar niet heen voor je ckv maar wat ze bedoelt is dat ze het zou kunnen gebruiken voor ckv! ik vind het wel een slim idee eigelijk...je kan er makkelijk 5 verslagen uit halen. ga naar een optreden, een film, een cabaretshow, de strips en nog een ander soort optreden en tada klaar als argument moet je er gewoon een beetje omheen draaien zo van, het is cultureel verantwoord blabla het is natuurlijk een en al een creatief gebeuren en dat alles bij elkaar maakt het de ultieme culturele mix (ofzo)
Advertentie

Regels voor berichten