Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1. ligt et midden in de stad, of een beetjuh afgelegen ? 2. mag je daar wel zomaar tenten opzetten ??? Voor de rest is een kerkhof altijd goed natuurlijk, en ligt Uyrecht wat centraler dan Brabant (sorry)....dus ziet er goed uit ![]()
|
![]() |
okie, we hebben al...
*in Utrecht een groot kerkhof met een aantal open velden en bomen *Het verbrande cafee de molen, waar een waarzegster heeft gewoont en is daar gestorven *veluwe ?!? (als iemand daar tenmindste nog een waargebeurt verhaal van weet..?) *Een krakerspand waarom de week wel weer geesten worden opgeroepen *een stationetje in almere in de buurt dat ook wel het spookstation word genoemd ! (misschien) IEMAND NOG ANDERE DINGEN ?!? Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 19:50. |
![]() |
|
tot nu toe vind ik de twee beste die van :
1. et kerhofjuh in utrecht (ligt lekker centraal, en van geesten hebben we iig geen te kort ![]() 2. et stationetjuh in almere (ligt ook nie bepaald slecht, en er is meteen al een verhaal bij) Van deze 2 zou`k graag meer willen weten...dus wie er info over heeft, please post et. (info als ; ligt et een beetjuh afgelegen ? kunnen we er zomaar tenten of iets dergelijks dumpen ? etc etc)
||
Citaat:
|
helemaal mee eens, maar die andere plaatsen liggen wat meer centraal...lijkt me wat idealer....as dat nix word, kunnen we altijd brabant nog nemen...
en lucky duck....hoe oud ben jij ? we zijn bezig met een inschrijflijssie (voorlopige) maar we hebben geen informatie over je, want je heb je geboorte datum nie ingevul ![]() Wiccan : heb je al wat details van et station, dan kan ik helpen zoeken... voor de rest nie veel nieuws... ![]()
|
uhmm... het licht als ik het goed heb in almere poort- een stadsdeel dat nog gebouwd moet worden, er hebben al verschijende jongeren proberen zelfmoord te plegen en er is er al 1-tje dood gegaan, als ik het goed heb word het nu nog gebruikt om van wagons te wisselen, het is behoorlijk afgelegen maa ook moeilijk te bereiken geloof ik...
|
![]() |
|
Das geen probleem, we kunnen altijd nog vroeg overdag afspreken, op een wel bereikbare plaats near by en dan wandelend met de groep erheen gaan.... heb je nog namen van et station of links waar iets staan ?
|
![]() |
JAAAA!
Ik ken een oud, vervallen huisje midden op de heide bij de Veluwe. In de Veluwe, 15km van iedere bebouwing, al zeker 15 jaar niet bewoond. Aan de rand van een licht, klein bos met donkere hoge dennen. Het gebouwtje is ruim 100 jaar oud, vervallen wit gekleurd, echt zo'n ouderwets klein huisje. Staat al zo'n 15 jaar leeg. Absoluut onbeheerd. Zit wel vol met spinnenwebben. ![]() Zéér mooie en doodenge locatie in het donker. ![]() Het word daar nl. ook écht donker, geen stadslicht op de achtergrond. ![]() (Topo-kaart 1:50 000) Het betreft het meest linkse gebouw (rood), links/onder het witte veld (heide). Omgeving is zéér spookachtig. ![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 11:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou wel kunnen uitzoeken of je er een tent oid kan dumpen, maar ik denk dat ze dan op z'n minst wel meer informatie zullen willen ![]() ![]() Ben overigens 15 [En weer eens vergeten uit te loggen ![]()
Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 16:29. |
![]() |
|
Yule, deze had je geloof ik nog nodig?.. oh en mensen als er verder nog meer "vrijwilligers" willen? (of de mensen die nu staan genoteerd niet meer willen) meld dat dan even door een mail te sturen naar Yule, thnx
BW III. Nickname mystic girl Leeftijd 17 Geslacht vrouw Woonplaats Venlo Hobby's pentjak, zingen, wicca, dansen, uitgaan untill you drop! en nog veel meer. Nickname Wiccan Leeftijd 16 Geslacht man Woonplaats almere Hobby's tja.... Nickname Ki Fighter Leeftijd 15 Geslacht man Woonplaats (braband ?) Hobbys Vanalles Nickname Chelsea Leeftijd 17 Geslacht vrouw Woonplaats X Hobby's X Nickname lucky duck Leeftijd 21 Geslacht vrouw Woonplaats Utrecht Hobby's X name debby Leeftijd 15 Geslacht vrouw Woonplaats hoofddorp Hobby's X
||
![]() |
Citaat:
Ik woon dus in de buurt van amsterdam... dus je zou denken!! genoeg plek. Maar ik weet niet egt een goede plek!!! duzz.. Maar het lijkt me beter iedereen in groepen te verdelen! want ik bedoel ik ga niet helemaal naar Limburg Of Friesland ofzo! misschien dat je bovenaan je plek moet zetten: Noord, Oost, Zuid, West, Midden nou ok doeg!! p.s. Nefiāth mag ik je email?? dan kunnen we misschien msn-en enzo. (want in je profiel staat het niet..)
||
![]() |
Citaat:
Leeftijd 14 Geslacht vrouw Woonplaats In de buurt van Amsterdam) Hobby's Hekserij, handlezen, aura's, geesten.. spellz maken..
|||
Citaat:
Wil ook wel wat meer info. Maar wat ik er tot nu toe van heb gehoord lijkt het me heel gaaf. Nickname: Nefiāth leeftijd: 14 woonplaats: Breda geslacht: vrouw Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb je toegevoegd aan msn..
||
Citaat:
![]() want we hebben van meerdere mensuh een ouders probleem gehad....maar ik heb wel zoiets dat ik tegen ze zeg dat ik bij een vriend ga slapen ofzo.....moeten ze et maar mee doen, as ik de waarheid vertel kom ik hier nie weg.... Maar we zoeken eerst naar een betere oplossing waarmee we de ouders tevreden stellen, zijn we dus nog mee bezig ![]()
|
|
|