Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2002, 19:38
Yule
Yule is offline
Bonjour...Yule heb een vreemd vraaggie dit keer die misschien niet eens hier thuis hoort, maja, ff kijken of iemand wat weet, en daarna maggie weer weg.....please......danke schon

Ik vraag me af of iemand op dit forum een leuke plaats in NL weet, die verlaten is en met een leuke geheimzinnige achtergrond ? voor de mensen onder ons die de Film Blair Witch II hebben gezien, zoiets dus..... een verlaten plaats, met een spooky achtergrond...?!

please laat et me zo snel mogelijk weten, bij voorbaat dank

(P.S. et hoeft geen open bos te zijn....oude verlaten gebouwen zijn ook welkom...zolang et maar niet in et midden van een drukke stad is ofzo, maar een beetjuh afgelegen.....is nodig voor Expiriment...lol )
Oud 13-08-2002, 20:05
Wiccan
Wiccan is offline
ut lijkt wel heeeel tof ! wat je vertelt !! als je vrijwillgers nodig heb ?! ask !!! hehe
Oud 13-08-2002, 20:13
Yule
Yule is offline
Naja, heb eerst een geschikte plek nodig die niemand schijnt te kennen....*snik snik*
Oud 13-08-2002, 20:14
Chelsea
Chelsea is offline
he mag ik ook mee!!
Oud 13-08-2002, 20:17
Wiccan
Wiccan is offline
ik woon in almere, waar dus vrijwel niets een verleden heb :-S !! dus tja... !! ik zal nog ff me best voor je doen
Oud 13-08-2002, 20:26
Yule
Yule is offline
vast wel Chelsea, was je MSN ???
Oud 13-08-2002, 22:12
free_virus
free_virus is offline
jullie mogen mee zodra iemand een plaats heeft, eerder heeft het geen zin om lijsten met namen op te stellen toch Yule ;-)
Oud 13-08-2002, 22:16
Yule
Yule is offline
Precies, geen plaats = geen meeting = geen namenlijst nodig
Oud 13-08-2002, 22:22
Wiccan
Wiccan is offline
wheeeh ik eb nog nix kunnen vinde !!

dAmN !!
Oud 13-08-2002, 22:30
Yule
Yule is offline
damn...3 mensen die zoeken en nog nix te vinden....naja, ik ga ermee kappen, ik zoek morgen wel verder.... good luck to ya all
Oud 14-08-2002, 07:59
Wiccan
Wiccan is offline
Citaat:
Yule schreef:
damn...3 mensen die zoeken en nog nix te vinden....naja, ik ga ermee kappen, ik zoek morgen wel verder.... good luck to ya all
Oud 14-08-2002, 10:57
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Kom naar brabant en ik wijs je 2 plekken aan. 1. Het verbrande cafee de molen, waar een waarzegster heeft gewoont en is daar gestorven (op andere topics heb ik er over gezegd dat ik die spullen wou weghalen), 2. Een krakerspand waarom de week wel weer geesten worden opgeroepen.
Oud 14-08-2002, 13:59
Yule
Yule is offline
Citaat:
Kom naar brabant en ik wijs je 2 plekken aan. 1. Het verbrande cafee de molen, waar een waarzegster heeft gewoont en is daar gestorven (op andere topics heb ik er over gezegd dat ik die spullen wou weghalen), 2. Een krakerspand waarom de week wel weer geesten worden opgeroepen
Okeej dan, de eerste plaatsen beginnen te komen

(btw, zijn dat krakerspand en/of Cafee binnen de bebouwde kom, of liggen die een beetjuh afgelegen ????)
Oud 14-08-2002, 15:46
Quintus
Quintus is offline
[Lucky Duck, te lui om uit te loggen]

Ik heb hier in Utrecht wel een groot kerkhof met een aantal open velden en bomen enzo

(Nou ja, niet letterlijk 'ik heb' )
Oud 14-08-2002, 18:56
Yule
Yule is offline
Citaat:
Ik heb hier in Utrecht wel een groot kerkhof met een aantal open velden en bomen
This one sounds good.... maar nog wat vraagjuhs:
1. ligt et midden in de stad, of een beetjuh afgelegen ?
2. mag je daar wel zomaar tenten opzetten ???

Voor de rest is een kerkhof altijd goed natuurlijk, en ligt Uyrecht wat centraler dan Brabant (sorry)....dus ziet er goed uit
Oud 14-08-2002, 19:07
mystic girl
mystic girl is offline
k zou ook wel meewillen. *hint* helaasn weet ik nie echt een afgelegen plaats, alleen iets van een soort bos, maar daar loopt altijd wel iemand.
ben toch ook heel benieuwd naar dat experiment van jullie
Oud 14-08-2002, 19:42
free_virus
free_virus is offline
okie, we hebben al...

*in Utrecht een groot kerkhof met een aantal open velden en bomen

*Het verbrande cafee de molen, waar een waarzegster heeft gewoont en is daar gestorven

*veluwe ?!? (als iemand daar tenmindste nog een waargebeurt verhaal van weet..?)

*Een krakerspand waarom de week wel weer geesten worden opgeroepen

*een stationetje in almere in de buurt dat ook wel het spookstation word genoemd ! (misschien)

IEMAND NOG ANDERE DINGEN ?!?

Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 19:50.
Oud 14-08-2002, 19:45
Wiccan
Wiccan is offline
ik heb geruchten gehoord over een stationetje hier in de buurt dat ook wel het spookstation word genoemd !, tis in almere, be bezig met research !
Oud 14-08-2002, 19:57
Yule
Yule is offline
tot nu toe vind ik de twee beste die van :

1. et kerhofjuh in utrecht (ligt lekker centraal, en van geesten hebben we iig geen te kort )

2. et stationetjuh in almere (ligt ook nie bepaald slecht, en er is meteen al een verhaal bij)

Van deze 2 zou`k graag meer willen weten...dus wie er info over heeft, please post et. (info als ; ligt et een beetjuh afgelegen ? kunnen we er zomaar tenten of iets dergelijks dumpen ? etc etc)
Oud 14-08-2002, 20:01
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Yule schreef:

Okeej dan, de eerste plaatsen beginnen te komen

(btw, zijn dat krakerspand en/of Cafee binnen de bebouwde kom, of liggen die een beetjuh afgelegen ????)
Nou het cafee ligt in een gehucht, en dat krakerspand weet ik niet precies maar dat ligt in een dorp, maar eej, s'nachts is alles leuker...
Oud 14-08-2002, 20:16
free_virus
free_virus is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
s'nachts is alles leuker...
waar!
Oud 14-08-2002, 20:24
Yule
Yule is offline
helemaal mee eens, maar die andere plaatsen liggen wat meer centraal...lijkt me wat idealer....as dat nix word, kunnen we altijd brabant nog nemen...

en lucky duck....hoe oud ben jij ? we zijn bezig met een inschrijflijssie (voorlopige) maar we hebben geen informatie over je, want je heb je geboorte datum nie ingevul

Wiccan : heb je al wat details van et station, dan kan ik helpen zoeken...

voor de rest nie veel nieuws...
Oud 14-08-2002, 21:26
Wiccan
Wiccan is offline
uhmm... het licht als ik het goed heb in almere poort- een stadsdeel dat nog gebouwd moet worden, er hebben al verschijende jongeren proberen zelfmoord te plegen en er is er al 1-tje dood gegaan, als ik het goed heb word het nu nog gebruikt om van wagons te wisselen, het is behoorlijk afgelegen maa ook moeilijk te bereiken geloof ik...
Oud 14-08-2002, 22:01
Yule
Yule is offline
Das geen probleem, we kunnen altijd nog vroeg overdag afspreken, op een wel bereikbare plaats near by en dan wandelend met de groep erheen gaan.... heb je nog namen van et station of links waar iets staan ?
Oud 15-08-2002, 08:47
Wiccan
Wiccan is offline
ik heb nog niet echt iets kunnen inden deze plaatste licht het vlakbij lelytad en almere

er heeft dus iemand zelfmoord geplegd nog niet o heel lang terug een maand ongeveer
Advertentie
Oud 15-08-2002, 11:33
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
In Bergen op Zoom zijn wel een aantal lege fabrieksgebouwen, maar als de politie besluit te gaan controleren of er niemand zit ben je genaaid ..
Oud 15-08-2002, 11:35
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
JAAAA!

Ik ken een oud, vervallen huisje midden op de heide bij de Veluwe. In de Veluwe, 15km van iedere bebouwing, al zeker 15 jaar niet bewoond.
Aan de rand van een licht, klein bos met donkere hoge dennen.

Het gebouwtje is ruim 100 jaar oud, vervallen wit gekleurd, echt zo'n ouderwets klein huisje. Staat al zo'n 15 jaar leeg. Absoluut onbeheerd.
Zit wel vol met spinnenwebben.

Zéér mooie en doodenge locatie in het donker.
Het word daar nl. ook écht donker, geen stadslicht op de achtergrond.

(Topo-kaart 1:50 000)

Het betreft het meest linkse gebouw (rood), links/onder het witte veld (heide).

Omgeving is zéér spookachtig.

Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 11:41.
Oud 15-08-2002, 11:37
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Wiccan schreef:
ik heb geruchten gehoord over een stationetje hier in de buurt dat ook wel het spookstation word genoemd !, tis in almere, be bezig met research !
*kuch*

Een stil station zeker.

Dan zal het niet oud zijn, hoeveel 18de-eeuwse stations staan er in Flevoland?
Oud 15-08-2002, 11:40
Yule
Yule is offline
Klinkt goed goed Fleet Admiral, heb je er toevallig nog wat meer info over ? een site ? foto`s ? precieze locatie ?
Oud 15-08-2002, 11:42
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Yule schreef:
Klinkt goed goed Fleet Admiral, heb je er toevallig nog wat meer info over ? een site ? foto`s ? precieze locatie ?
Sorry moet weg, ben vanavond terug.

Zal dan kaart van hele omgeving erbij zetten.
Oud 15-08-2002, 11:56
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline

plek gemarkeerd met rood kruis
Oud 15-08-2002, 14:21
Nefiāth
Nefiāth is offline
Ben er ook wel in geļntereseerd, weet geen plek, breda is niet zo spookachtig en het mastbos ook niet
Btw free_virus mag ik je msn hebben?
Oud 15-08-2002, 14:39
Yule
Yule is offline
Is mijn MSN nie goed genoeg ?
Oud 15-08-2002, 16:11
Wiccan
Wiccan is offline
jah het iz nie echt oud nee fleet admiral maar een paar keer zelfmoorden pogingen en 1x een echte... ik weet ut ook nie verderz maar ik ben nog ff opzoek naar wat meer je heb gelijk meer is er ook niet gebeurd... mishcien iz jouw locatie beterz, het kliktwel errug okeej !
Oud 15-08-2002, 16:23
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
Yule schreef:
helemaal mee eens, maar die andere plaatsen liggen wat meer centraal...lijkt me wat idealer....as dat nix word, kunnen we altijd brabant nog nemen...

en lucky duck....hoe oud ben jij ? we zijn bezig met een inschrijflijssie (voorlopige) maar we hebben geen informatie over je, want je heb je geboorte datum nie ingevul

Wiccan : heb je al wat details van et station, dan kan ik helpen zoeken...

voor de rest nie veel nieuws...
Het kerkhof ligt aan de rand van een toch al erg stille wijk, de keren dat ik er was heb ik geen geluiden harder dan een vogel gehoord (En kom er best vaak )

Ik zou wel kunnen uitzoeken of je er een tent oid kan dumpen, maar ik denk dat ze dan op z'n minst wel meer informatie zullen willen Anders liggen hier ook nog wel een aantal beboste weilanden (of hoe dat ook heet, weilanden met gebieden met bomen enzo eromheen ) ..

Ben overigens 15 [En weer eens vergeten uit te loggen ]

Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 16:29.
Oud 15-08-2002, 18:06
ampyra
ampyra is offline
Yule, deze had je geloof ik nog nodig?.. oh en mensen als er verder nog meer "vrijwilligers" willen? (of de mensen die nu staan genoteerd niet meer willen) meld dat dan even door een mail te sturen naar Yule, thnx

BW III.

Nickname mystic girl
Leeftijd 17
Geslacht vrouw
Woonplaats Venlo
Hobby's pentjak, zingen, wicca, dansen, uitgaan untill you drop! en nog veel meer.

Nickname Wiccan
Leeftijd 16
Geslacht man
Woonplaats almere
Hobby's tja....

Nickname Ki Fighter
Leeftijd 15
Geslacht man
Woonplaats (braband ?)
Hobby’s Vanalles

Nickname Chelsea
Leeftijd 17
Geslacht vrouw
Woonplaats X
Hobby's X

Nickname lucky duck
Leeftijd 21
Geslacht vrouw
Woonplaats Utrecht
Hobby's X

name debby
Leeftijd 15
Geslacht vrouw
Woonplaats hoofddorp
Hobby's X
Oud 15-08-2002, 18:29
2young2live
2young2live is offline
Stél, het gaat door, wat zijn jullie dan van plan te gaan doen?
Oud 15-08-2002, 18:48
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Nefiāth schreef:
Ben er ook wel in geļntereseerd, weet geen plek, breda is niet zo spookachtig en het mastbos ook niet
Btw free_virus mag ik je msn hebben?
Ik ben ook geinteresseerd!!!!

Ik woon dus in de buurt van amsterdam... dus je zou denken!! genoeg plek. Maar ik weet niet egt een goede plek!!! duzz..

Maar het lijkt me beter iedereen in groepen te verdelen! want ik bedoel ik ga niet helemaal naar Limburg Of Friesland ofzo! misschien dat je bovenaan je plek moet zetten:
Noord,
Oost,
Zuid,
West,
Midden

nou ok doeg!!

p.s. Nefiāth mag ik je email?? dan kunnen we misschien msn-en enzo. (want in je profiel staat het niet..)
Oud 15-08-2002, 18:51
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
ampyra schreef:
Yule, deze had je geloof ik nog nodig?.. oh en mensen als er verder nog meer "vrijwilligers" willen? (of de mensen die nu staan genoteerd niet meer willen) meld dat dan even door een mail te sturen naar Yule, thnx

BW III.

Nickname mystic girl
Leeftijd 17
Geslacht vrouw
Woonplaats Venlo
Hobby's pentjak, zingen, wicca, dansen, uitgaan untill you drop! en nog veel meer.

Nickname Wiccan
Leeftijd 16
Geslacht man
Woonplaats almere
Hobby's tja....

Nickname Ki Fighter
Leeftijd 15
Geslacht man
Woonplaats (braband ?)
Hobby’s Vanalles

Nickname Chelsea
Leeftijd 17
Geslacht vrouw
Woonplaats X
Hobby's X

Nickname lucky duck
Leeftijd 21
Geslacht vrouw
Woonplaats Utrecht
Hobby's X

name debby
Leeftijd 15
Geslacht vrouw
Woonplaats hoofddorp
Hobby's X
Nickname: WhItEsHaDoW
Leeftijd 14
Geslacht vrouw
Woonplaats In de buurt van Amsterdam)
Hobby's Hekserij, handlezen, aura's, geesten.. spellz maken..
Oud 15-08-2002, 19:02
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
p.s. Nefiāth mag ik je email?? dan kunnen we misschien msn-en enzo. (want in je profiel staat het niet..)
sure musicgirl2501@hotmail.com

Wil ook wel wat meer info. Maar wat ik er tot nu toe van heb gehoord lijkt het me heel gaaf.

Nickname: Nefiāth
leeftijd: 14
geslacht: vrouw
Citaat:
hobby's: te veel om op te noemen
Oud 15-08-2002, 19:03
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
Nefiāth schreef:

sure musicgirl2501@hotmail.com

Wil ook wel wat meer info. Maar wat ik er tot nu toe van heb gehoord lijkt het me heel gaaf.

Nickname: Nefiāth
leeftijd: 14
geslacht: vrouw
thnx..
Ik heb je toegevoegd aan msn..
Oud 15-08-2002, 19:28
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Hey iedereen (alweer)

Waar en wanneer is die meeting??
Volgende week ofzo???

nou ja ik weet eigenlijk niet..
doeg
Oud 15-08-2002, 19:41
ampyra
ampyra is offline
Datum en plaats zijn nog niet bekend, zodra we hier wat hebben laten we het je horen (ook via e-mail)...

Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 20:42.
Oud 15-08-2002, 20:31
WhItEsHaDoW
WhItEsHaDoW is offline
Citaat:
ampyra schreef:
Datum en plaats zijn nog niet bekend, zodra we hier wat hebben laten we het jullie horen (ook via e-mail)... byebye
OK
Oud 15-08-2002, 20:43
ampyra
ampyra is offline
Citaat:
WhItEsHaDoW schreef:

OK
Haaha o.k.
Oud 15-08-2002, 20:48
Wiccan
Wiccan is offline
wil fleet admiral ook mee ?! tenslotte heeft hij ervoor gezord dat we mischien al een plek hebbe...
Oud 15-08-2002, 21:40
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ga denk ik wel mee.

Moet nu weg, ma leest mee.
Overmorgen weer online.
Oud 15-08-2002, 23:26
Quintus
Quintus is offline
[Lucky Duck weer]

Ter informatie, ik ben 15.. De eigenaar van de nickname Quintus (mijn buurjongen dus) is 21
Oud 16-08-2002, 10:06
Wiccan
Wiccan is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ga denk ik wel mee.

Moet nu weg, ma leest mee.
Overmorgen weer online.
hoe doen jullie dat eigenlijk als wel zo'n nacht gaan doen... wat zeg je tegen je ouders? ik ben bij een vriend slapen ? ofzow!?
Oud 16-08-2002, 11:38
Yule
Yule is offline
Citaat:
hoe doen jullie dat eigenlijk als wel zo'n nacht gaan doen... wat zeg je tegen je ouders? ik ben bij een vriend slapen ? ofzow!?
Ook hier zijn we nog mee bezig (best lastig, zoiets organiseren )
want we hebben van meerdere mensuh een ouders probleem gehad....maar ik heb wel zoiets dat ik tegen ze zeg dat ik bij een vriend ga slapen ofzo.....moeten ze et maar mee doen, as ik de waarheid vertel kom ik hier nie weg....

Maar we zoeken eerst naar een betere oplossing waarmee we de ouders tevreden stellen, zijn we dus nog mee bezig

Regels voor berichten