Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2002, 19:30
Verwijderd
Ik heb eigenlijk het id, dat bij bepaalde soorten levenstijlen het vaker voorkomt dat de sexuele geaardheid anders is..

Ik heb het eigenlijk ook vooral over de alternatievelingen..
Bij Alternatievelingen [jongens en meisjes] komt het vaker voor dat mensne het willen proberen, maar volgens mij ook dat ze het wel leuk/lekker vinden..

Ik zie zo'n trance figuur [jongen] eigenlijk niet zo vlug met een andere jongen zoenen, terwijl dat bij een alternatief iemand dat vlugger gebeurd..

Of zie ik dit als enigste/verkeerd?

edit: alternatievelingen zijn niet alleen alto's, dat zijn alle groepen die niet standaard zijn
om maar even in de hokje ste doen, gothic, punk, alto, etc
ik weet wel verder dat alto gewoon afkorting is van alternatief, maar met alto word in de meeste gevallen 1 hokje bedoeld

Laatst gewijzigd op 11-09-2002 om 21:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2002, 19:33
Verwijderd
Is mij ook al opgevallen - het was een paar maanden geleden niet voor niets hip om alternatief en bi tegelijk te zijn..

ik denk dat de alternatievere mensen gewoon een andere mentaliteit hebben, dat het daar door komt, en dat juist door die mentaliteit mensen zich alternatief gaan gedragen en niet andersom.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 19:45
rodina
rodina is offline
Je hebt wel gelijk denk ik, je hoort vaak alto's ( ) zeggen dat ze bi zijn of in ieder geval wel eens iemand van het andere geslacht uitwillen proberen (omg dat klinkt walgelijk) mjah misschien zijn onze zogenoemde alto's wat meer openminded dan bijv. kakkers...

Ik denk eigenlijk niet dat sexuele geaardheid iets te maken heeft met lifestyle, omdat je zo bent of niet...

naja laat maar zitten ik volg mezelf niet echt
Oud 11-09-2002, 19:50
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ik denk alleen dat altos er eerder voor uitkomen omdat het waarschijnlijk in hun scene sneller wordt geaccepteerd
Oud 11-09-2002, 19:59
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Is mij ook al opgevallen - het was een paar maanden geleden niet voor niets hip om alternatief en bi tegelijk te zijn..
Is nu nog steeds hip, toch?

Maarja, ik heb laatst een groep alternatieve personen leren kennen, merendeel meisjes. Ze hadden het over 'lekkere wijven' (dat klinkt echt ráár uit een meisjes-mond) en toen zei 1 meisje dat ze niet op meisjes viel, dat ze dus hetero was, en toen keken die anderen haar allemaal van 'deng, jij bent stom' Dat was echt té erg... Mgoed.

Op zich is het best raar, want als die meisjes dadelijk opeens besluiten anderen kleren te gaan dragen, worden ze dan ook weer spontaan hetero? Daar zie ik ze nog wel voor aan, die paar waar ik het net over had bedoel ik dan...

Voor de rest maakt het me eigenlijk helemaal niks uit, enzo...

Citaat:
Paranoide schreef:
ik denk dat de alternatievere mensen gewoon een andere mentaliteit hebben, dat het daar door komt, en dat juist door die mentaliteit mensen zich alternatief gaan gedragen en niet andersom.
En die zin begrijp ik eventjes niet... :/
Oud 11-09-2002, 20:00
Roger
Roger is offline
Het gebeurt overal net zo vaak alleen heb je er geen kennis van.......
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:

En die zin begrijp ik eventjes niet... :/
Wat zij hoogstwaarschijnlijk bedoelde is niet dat alto's persé bi-sexueel hoeven te zijn (daargelaten of het echt of gespeeld is) maar dat bi-sexuelen zich eerder alternatief uitten.

Waar ik het ook wel mee eens ben.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 20:12
Mysterons
Mysterons is offline
alternatieve mensen durven er eerder voor uit te komen, zijn ruimdenkender in de zin van "waarom niet" en accepteren het misschien sneller.

en het is ontzettend hip onder de alternatieve mensen om te roepen dat je bi bent, omdat ze zich willen voor doen als hierboven.
Oud 11-09-2002, 20:16
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef:

Wat zij hoogstwaarschijnlijk bedoelde is niet dat alto's persé bi-sexueel hoeven te zijn (daargelaten of het echt of gespeeld is) maar dat bi-sexuelen zich eerder alternatief uitten.

Waar ik het ook wel mee eens ben.
Hehe, zo ongeveer wel ja
Toch even wat duidelijker:
Wat ik wou zeggen is dat bisexualiteit en alternativiteit allebij gevolgen zijn van een bepaalde mentaliteit, en dat bisexualiteit en die bepaalde mentaliteit dus geen gevolgen zijn van alternativiteit. Wat dus wel heel vaak gedacht wordt, blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 20:23
Günther
Günther is offline
als je het doet om erbij te horen vind ik t fake, maar het is wel zo dat als je alto bent dat je er dan gewoon open voor uit kunt komen zonder problemen....
Oud 11-09-2002, 20:41
Verwijderd
Volgens mij zitten onder de alto's veel biseksuelen. En met name de vrouwen. Als ik zo'n beetje hoor en zie wat voor meisjes naar totum (de plaatselijke jongerensoos voor alto's in almere) gaan.

Ik denk dat de homoseksuelen gewoon hun eigen lifestyle hebben... (buiten de alto's om dus)
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 21:18
Verwijderd
Alto's verzinnen de waanzinnigste dingen om nog maar op te vallen, want alles is al een keer gedaan, dus een beetje aanklooien met je geaardheid loopt ook lekker in het oog...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 21:25
Günther
Günther is offline
Citaat:
nare man schreef:
Alto's verzinnen de waanzinnigste dingen om nog maar op te vallen, want alles is al een keer gedaan, dus een beetje aanklooien met je geaardheid loopt ook lekker in het oog...
aah fuck you......jij begrijpt er echt de ballen van he
Oud 11-09-2002, 21:27
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
black angel schreef:
ik zie er de humor wel van in, en ik weet dat het voor een hoop mensen ook nog is geld, maarja daar heb ik dan ook weer geen moeite mee
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 21:27
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
black angel schreef:
maar het is wel zo dat als je alto bent dat je er dan gewoon open voor uit kunt komen zonder problemen....
Nouwem, niet altijd hoor...
Oud 11-09-2002, 21:32
S
S is offline
Citaat:
black angel schreef:
Meesta alto's wel...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 21:34
Günther
Günther is offline
Citaat:
S schreef:

Meesta alto's wel...
die ik ken niet, die doen het allemaal niet voor anderen maar voor zichzelf !!
Oud 11-09-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:
die ik ken niet, die doen het allemaal niet voor anderen maar voor zichzelf !!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 21:50
Bor
Bor is offline
het komt bij elke groep evenveel voor denk ik, dat er voor uitgekomen wordt is een tweede..
Oud 11-09-2002, 22:37
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
veel 'alternatieve mensen' hebben volgens mij de mentaliteit: wat kan mij het schelen wat iemand anders er van vindt; en dus durven ze er sneller voor uit te komen

terwijl de 'kijk mij er eens bij horen"-mensen, bang zijn er plotseling niet meer bij te horen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 23:28
Vice
Vice is offline
Citaat:
rodina schreef:
.

Ik denk eigenlijk niet dat sexuele geaardheid iets te maken heeft met lifestyle, omdat je zo bent of niet...
Mee eens. En om eerlijk te zijn is het me nog niet opgevallen.
Oud 11-09-2002, 23:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Lol inderdaad. Volgens mij weten de meeste amper waar ze het over zeggen als ze aan hun vrienden vertellen dat ze bi zijn. Ben zelf geen alternatieveling , maar is me wel opgevallen dat altos veel vaker bi zijn (of het gewoon eerder toegeven).

Slaat eigenlijk nergens op, zie ook niet waarom het cool zou moeten zijn, echt weer die onzin
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 00:26
maar
maar is offline
Citaat:
Bor schreef:
het komt bij elke groep evenveel voor denk ik, dat er voor uitgekomen wordt is een tweede..
denk ik ook

En stel dat ieder mens iets 'bi's' in zich heeft, wordt dat bij 'kakkers' automatisch onderdrukt, terwijl het bij bijv. alto's meer wordt gestimuleerd omdat het in die kringen hip lijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 07:06
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
black angel schreef:
jij ook niet jij bent ook maar een zwak kudeschaap
Oud 12-09-2002, 10:02
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:
-hinthint-...het was een ironische opmerking -hinthint-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2002, 10:03
Verwijderd
Citaat:
maar schreef:
(...) terwijl het bij bijv. alto's meer wordt gestimuleerd omdat het in die kringen hip lijkt te zijn.
Inderdaad...júist dat laatste

Omdat het 'in' schijnt te zijn.

Je seksuele voorkeur is iets wat je bij je geboorte al meekrijgt. Voor zover ik weet worden er nog geen kinderen met hanekammen geboren, je lifestyle kies je later pas. Je geaardheid an sich heeft dan ook niks met lifestyle te maken, alleen de manier waaróp je die gebruikt wel.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 11:20
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Citaat:
nare man schreef:

Inderdaad...júist dat laatste

Je seksuele voorkeur is iets wat je bij je geboorte al meekrijgt. Voor zover ik weet worden er nog geen kinderen met hanekammen geboren, je lifestyle kies je later pas. Je geaardheid an sich heeft dan ook niks met lifestyle te maken, alleen de manier waaróp je die gebruikt wel.
Nou....ook al zullen veel mensen het ontkennen, iedereen heeft er stiekem wel es over nagedacht (dan bedoel ik dus sex met iemand van het eigen geslacht). Dan kan je omgeving (of je gekozen lifestyle) een belangrijke factor zijn. Als je omgeving en de mensen van "jouw lifestyle" er makkelijk(er) over praten dan ben je, denk ik, wel sneller geneigd om het ook eens te proberen. Ik denk alleen dat teveel mensen zich tegenwoordig te snel bisexueel noemen. Na 1 zoen ofzo. Daar gaat dus echt een jarenlang proces aan vooraf. En ik spreek uit ervaring
Oud 12-09-2002, 16:10
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ik denk dat dit van toepassing is op de meeste mensen,ik bedoel je gaat mij niet wijsmaken dat al die 12 jarige pandaberen op cu2 nú al weten dat ze bi zijn,ik bedoel hoeveel liefdes/sexuele ervaring heb je nou op je 12e.
Er zullen er ook een hoop zijn die ook echt bi zijn,of denken te zijn en daardoor gewoon uit te proberen etc. maar ik denk dat het voornamelijk er mee te maken heeft met het anders zijn,'ow dat meisje vind ik knap,nu ben ik vast wel bi' .
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 16:19
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
...al die 12 jarige pandaberen...
ghehe
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 16:27
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
ik denk alleen dat altos er eerder voor uitkomen omdat het waarschijnlijk in hun scene sneller wordt geaccepteerd
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 17:56
Vice
Vice is offline
Citaat:
nare man schreef:

Maar "alto's" willen toch anders zijn dan de rest ? En als bi in is kunnen ze beter hetero of homo zijn om niet met de mode mee te gaan (lijkt mij)

Blijkbaar heb ik nog niet genoeg kennis over "alto's"
Oud 12-09-2002, 18:22
SvartVinge
SvartVinge is offline
Inderdaad, het valt wel op dat meer `alternatieve´ mensen bi of homosexueel zijn dan bijvoorbeeld `trancegevalletjes´.
Als je ook cu2´s bekijkt dan staat bij heel veel alternatievelingen erbij dat ze bi zijn, opzich lijkt het wel af en toe erop dat het gewoon in is....maar bij veel zal het ook wel waarheid zijn
Oud 12-09-2002, 19:07
MeJulie
MeJulie is offline
trying to reach ieme
Oud 12-09-2002, 19:07
Ieme
Ieme is offline
Ja volges mij klopt het wel. Al ben ik persoonlijk echt geen homo omdat het hip is o.i.d. Maar ook hetero's zoenen elkaar eerder (man-man) in de alternatieve wereld.
Oud 12-09-2002, 19:08
MeJulie
MeJulie is offline
hello?Talk to me.....?or not...
Oud 12-09-2002, 19:10
Florine
Florine is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
lijkt me ook
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 19:53
Rhinus
Rhinus is offline
Alto's willen vaak aandacht. Kijk maar naar hun kleren. Als je zegt dat je Bi bent krijg je snel meer aandacht..

Veel meisjes zeggen ook Bi te zijn. Maar volgens mij kicken ze alleen op aandacht, zijn ze nooit echt verliefd geweest en vinden ze tongen lekker. Lust en liefde is makkelijk te verwisselen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 20:34
dr martens
dr martens is offline
Hmm in mijn omgeving ben ik ut nog nie tegen gekomen...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:07
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Alto's willen vaak aandacht. Kijk maar naar hun kleren. Als je zegt dat je Bi bent krijg je snel meer aandacht

en maar zeiken dat ze altijd aangekeken word alsof ze buitenaardse wezens zijn...
Oud 12-09-2002, 21:37
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

en maar zeiken dat ze altijd aangekeken word alsof ze buitenaardse wezens zijn...
death metal is gay
Oud 12-09-2002, 22:06
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
a new noise schreef:

death metal is gay

jij bent gay
Oud 12-09-2002, 22:11
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

jij bent gay
neuke?
Oud 12-09-2002, 22:12
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
a new noise schreef:

neuke?

do you take it up the ass?
Oud 12-09-2002, 22:12
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

do you take it up the ass?
waar niet he
Oud 12-09-2002, 22:14
Infaustus
Infaustus is offline
ok dan, let's go!
Oud 12-09-2002, 22:16
Rhinus
Rhinus is offline
a new noise & Infaustus. Iedereeen weet dat jullie graag tegen mekaar lallen. Voeg mekaar toe aan MSN, mail of ga koffie drinken.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 09:59
mill's mess
mill's mess is offline
Ik word zo gek van dat het is 'in' om bi te zijn onder de alternatievelingen. Laat die mensen toch lekker experimenteren. Ik ben blij dat er een 'groep' naar boven is gekomen waar het nu over het algemeen wel geaccepteerd wordt. 't maakt het voor mij makkelijker om ervoor uit te komen, hoewel ik nu als alternatieveling bijna niet meer durf te zeggen dat ik toch echt lesbi ben, voordat je het weet krijg je naar je kop gesmeten dat je wil opvallen en hip ( ) wil zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 13:34
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
mill's mess schreef:
Ik word zo gek van dat het is 'in' om bi te zijn onder de alternatievelingen. Laat die mensen toch lekker experimenteren. Ik ben blij dat er een 'groep' naar boven is gekomen waar het nu over het algemeen wel geaccepteerd wordt. 't maakt het voor mij makkelijker om ervoor uit te komen, hoewel ik nu als alternatieveling bijna niet meer durf te zeggen dat ik toch echt lesbi ben, voordat je het weet krijg je naar je kop gesmeten dat je wil opvallen en hip ( ) wil zijn.
mee eens...

ikzelf denk gewoon dat het meer geaccepteerd wordt onder de 'alternatievelingen' en dat het daarom zo opvalt? en er zullen heus wel van die kinderen van 12 zijn (kijk idd naar cu2) die denken bi te zijn omdat ze ooit eens met een meisje hebben gezoend of omdat ze ooit een meisje knap vonden, maar zoals ook al eerder werd gezegd gaat er veel meer aan vooraf, en je wordt er (denk ik) zelfs mee geboren...

uhm ja..blaat
Oud 13-09-2002, 13:48
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Volgens mij zitten onder de alto's veel biseksuelen. En met name de vrouwen. Als ik zo'n beetje hoor en zie wat voor meisjes naar totum (de plaatselijke jongerensoos voor alto's in almere) gaan.

Maar ja, ik ben het wel een beetje met paranoide eens enzo

*te lui om eigen verhaaltje te typen *
Oud 13-09-2002, 16:18
drama
drama is offline
Citaat:
nare man schreef:
*proest*

ik neuk jongens in het openbaar

alleen om te shockeren
Reageren

Regels voor berichten