Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar ik het ook wel mee eens ben. ![]() |
![]() |
|
![]() |
alternatieve mensen durven er eerder voor uit te komen, zijn ruimdenkender in de zin van "waarom niet" en accepteren het misschien sneller.
en het is ontzettend hip onder de alternatieve mensen om te roepen dat je bi bent, omdat ze zich willen voor doen als hierboven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toch even wat duidelijker: Wat ik wou zeggen is dat bisexualiteit en alternativiteit allebij gevolgen zijn van een bepaalde mentaliteit, en dat bisexualiteit en die bepaalde mentaliteit dus geen gevolgen zijn van alternativiteit. Wat dus wel heel vaak gedacht wordt, blijkbaar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij zitten onder de alto's veel biseksuelen. En met name de vrouwen. Als ik zo'n beetje hoor en zie wat voor meisjes naar totum (de plaatselijke jongerensoos voor alto's in almere) gaan.
Ik denk dat de homoseksuelen gewoon hun eigen lifestyle hebben... (buiten de alto's om dus) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Slaat eigenlijk nergens op, zie ook niet waarom het cool zou moeten zijn, echt weer die onzin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En stel dat ieder mens iets 'bi's' in zich heeft, wordt dat bij 'kakkers' automatisch onderdrukt, terwijl het bij bijv. alto's meer wordt gestimuleerd omdat het in die kringen hip lijkt te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Omdat het 'in' schijnt te zijn. Je seksuele voorkeur is iets wat je bij je geboorte al meekrijgt. Voor zover ik weet worden er nog geen kinderen met hanekammen geboren, je lifestyle kies je later pas. Je geaardheid an sich heeft dan ook niks met lifestyle te maken, alleen de manier waaróp je die gebruikt wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat dit van toepassing is op de meeste mensen,ik bedoel je gaat mij niet wijsmaken dat al die 12 jarige pandaberen op cu2 nú al weten dat ze bi zijn,ik bedoel hoeveel liefdes/sexuele ervaring heb je nou op je 12e. Er zullen er ook een hoop zijn die ook echt bi zijn,of denken te zijn en daardoor gewoon uit te proberen etc. maar ik denk dat het voornamelijk er mee te maken heeft met het anders zijn,'ow dat meisje vind ik knap,nu ben ik vast wel bi' . |
![]() |
||
Citaat:
![]() Blijkbaar heb ik nog niet genoeg kennis over "alto's"
|
Inderdaad, het valt wel op dat meer `alternatieve´ mensen bi of homosexueel zijn dan bijvoorbeeld `trancegevalletjes´.
Als je ook cu2´s bekijkt dan staat bij heel veel alternatievelingen erbij dat ze bi zijn, opzich lijkt het wel af en toe erop dat het gewoon in is....maar bij veel zal het ook wel waarheid zijn
|
![]() |
Alto's willen vaak aandacht. Kijk maar naar hun kleren. Als je zegt dat je Bi bent krijg je snel meer aandacht..
Veel meisjes zeggen ook Bi te zijn. Maar volgens mij kicken ze alleen op aandacht, zijn ze nooit echt verliefd geweest en vinden ze tongen lekker. Lust en liefde is makkelijk te verwisselen. |
![]() |
|
![]() |
Ik word zo gek van dat het is 'in' om bi te zijn onder de alternatievelingen. Laat die mensen toch lekker experimenteren. Ik ben blij dat er een 'groep' naar boven is gekomen waar het nu over het algemeen wel geaccepteerd wordt. 't maakt het voor mij makkelijker om ervoor uit te komen, hoewel ik nu als alternatieveling bijna niet meer durf te zeggen dat ik toch echt lesbi ben, voordat je het weet krijg je naar je kop gesmeten dat je wil opvallen en hip (
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ikzelf denk gewoon dat het meer geaccepteerd wordt onder de 'alternatievelingen' en dat het daarom zo opvalt? en er zullen heus wel van die kinderen van 12 zijn (kijk idd naar cu2) die denken bi te zijn omdat ze ooit eens met een meisje hebben gezoend of omdat ze ooit een meisje knap vonden, maar zoals ook al eerder werd gezegd gaat er veel meer aan vooraf, en je wordt er (denk ik) zelfs mee geboren... uhm ja..blaat
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar ja, ik ben het wel een beetje met paranoide eens enzo *te lui om eigen verhaaltje te typen *
||
Citaat:
![]() ik neuk jongens in het openbaar alleen om te shockeren ![]()
|
![]() |
|
|