Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2002, 16:49
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
Hij is 26 en ik 17 en hij zoende me gisteren bijna, maar ik ken hem wel.. en ik schrok er best wel van want hij heeft een vriendin enzo... ik dacht dat ie dronken was dus niet goed wist wat ie deed.. maar vandaag ging ie gewoon door.. toen was ie dus echt wel nuchter!... ik vind het beetje eng eigelijk!
Oud 01-09-2002, 16:53
Chiel Vermerg
Chiel Vermerg is offline
Dan moet je het hem zeggen dat je het eigenlijk wel eng vindt...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 16:54
tacidvs
tacidvs is offline
Jij bent hóe oud?
Oud 01-09-2002, 16:55
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
17!
Oud 01-09-2002, 16:55
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
ik ken zijn vriendin wel.. en ik zie haar vaak genoeg.. moet ik nou wat tegen haar zeggen of niet??
Oud 01-09-2002, 16:56
Chiel Vermerg
Chiel Vermerg is offline
Citaat:
hitsiepitsie schreef:
ik ken zijn vriendin wel.. en ik zie haar vaak genoeg.. moet ik nou wat tegen haar zeggen of niet??
eerst tegen hem, gaat hij door, dan tegen haar...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 17:00
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
I heb tegen hem gezegd dat ie goed na moest denken over wat hij zei en wat hij er misschien voor op het spel kon zetten!
Oud 01-09-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Jij bent hóe oud?

Als je ook maar een beetje verstandig bent, ga je er dus niet op in. En euh, wat hij haar mogelijkerwijs aandoet (vreemdgaan?), doet hij ook zo weer met de volgende.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 17:08
Angeles
Angeles is offline
Als je er niet van gediend bent dan moet je dat gewoon zeggen! En niet vriendelijk en onduidelijk, maar rechtuit en desnoods bot. Ik zou het niet aan zijn vriendin vertellen, dat is jouw zaak verder niet, maar ik zou het hem wel goed duidelijk maken.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 17:15
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
hij wilde het liefst met zijn 3en...

Ik heb gezegd dat ik dat niet wil.. en zijn vriendin wilde dat ook niet.. maar ik weet niet.. voel me er niet echt goed bij...
Oud 01-09-2002, 17:17
Angeles
Angeles is offline
Ik vind het vrij logisch dat je dat niet wil. Trouwens, als jij óf zijn vriendin het niet zou willen dan houdt het toch al heel snel op (in dit geval helemaal, want jullie willen het allebei niet).

Gewoon duidelijk maken dat je dat niet wil. Hij kan wel zoveel willen, als jullie het niet willen is het 'nee'.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 17:19
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
ja dat is waar.. maar nu durf ik hem niet echt meer onder ogen te komen!
Oud 01-09-2002, 17:21
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
hitsiepitsie schreef:
ja dat is waar.. maar nu durf ik hem niet echt meer onder ogen te komen!
Het zou eerder andersom moeten zijn, jij hebt toch niks verkeerd gedaan? Ik zou hem ook verder niet opzoeken als ik jou was, maar hem ook niet uit de weg gaan als je hem toevallig tegenkomt. Hij is degene die reden heeft om zich te schamen, niet andersom.

Je bent hem ook verder geen uitleg schuldig trouwens, maar als hij weer toenadering zoekt zou ik het wel laten weten.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 17:24
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
hij is wel lief en aardig..ik mocht hem altijd heel erg graag... nu nog wel.. alleen tja.. tis gewoon vaag allemaal..

en ja ik blijf duidelijk!
Oud 01-09-2002, 17:25
Angeles
Angeles is offline
Als hij echt zo lief en aardig is respecteert hij jouw 'nee' en blijft hij niet verder aandringen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 17:27
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
das waar.. nou hopen dat hij er mee stopt... anders weet ik niet echt wat ik ga doen!
Oud 01-09-2002, 21:03
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou er niet op in gaan..
Hij heeft een vriendin en jij hebt zelf ook al zoiets van "nee dat kan niet"dus gewoon niet op in gaan..
En tegen hem zeggen hoe je er over denkt, want ikneem aan dat je hier niet op zit te wachten??
Hij is zo ook errug klote bezig tegenover zijn vriendin! Gewoon tegen m zeggen vind ik..
Oud 01-09-2002, 23:55
Verwijderd
Wat dacht je van niet op in gaan?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 16:34
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
ik probeer er ook niet echt op in te gaan alleen tja... zoals je misschien hebt vernomen zijn het wel bekenden van me dus ik zal ze vaak genoeg tegen komen.. weet gewoon niet hoe ik me dan moet opstellen zeg maar.. ik wil niet dat ze er achter komt.. ofzo..
Oud 02-09-2002, 16:51
Verwijderd
Ehmm het kan zijn dat ik hier even iets mis maar als je die mensen vaker tegen komt, kun je toch gewoon één keer een voorbeeld stellen? Gewoon je hoofd afdraaien, niet op ingaan, en als hij door blijft gaan (en dus vervelend is) gewoon tegen die vriendin zeggen dat haar vriend jou wil zoenen...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:21
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ehmm het kan zijn dat ik hier even iets mis maar als je die mensen vaker tegen komt, kun je toch gewoon één keer een voorbeeld stellen? Gewoon je hoofd afdraaien, niet op ingaan, en als hij door blijft gaan (en dus vervelend is) gewoon tegen die vriendin zeggen dat haar vriend jou wil zoenen...
makkelijk gezegd... eigelijks
Reageren

Regels voor berichten