Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou er niet op in gaan..
Hij heeft een vriendin en jij hebt zelf ook al zoiets van "nee dat kan niet"dus gewoon niet op in gaan.. En tegen hem zeggen hoe je er over denkt, want ikneem aan dat je hier niet op zit te wachten?? Hij is zo ook errug klote bezig tegenover zijn vriendin! Gewoon tegen m zeggen vind ik..
|
ik probeer er ook niet echt op in te gaan alleen tja... zoals je misschien hebt vernomen zijn het wel bekenden van me dus ik zal ze vaak genoeg tegen komen.. weet gewoon niet hoe ik me dan moet opstellen zeg maar.. ik wil niet dat ze er achter komt.. ofzo..
|
Verwijderd
|
Ehmm het kan zijn dat ik hier even iets mis maar als je die mensen vaker tegen komt, kun je toch gewoon één keer een voorbeeld stellen? Gewoon je hoofd afdraaien, niet op ingaan, en als hij door blijft gaan (en dus vervelend is) gewoon tegen die vriendin zeggen dat haar vriend jou wil zoenen...
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
't nieuwe eraf... Malossi | 108 | 04-04-2008 15:41 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin van maat maakt avances naar mij Armoed | 46 | 07-02-2008 11:35 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg van ik durf geen nieuwe relatie meer aan te gaan.. meisje833 | 13 | 26-10-2004 19:19 |