Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind het triest als je er wanhopig op zoek naar bent... ik heb zo van.. het komt je wel een keer tegemoet gewaaid.
Zelf geef ik nu de voorkeur aan het wel hebben van een vriendje... het gevoel vind ik gewoon ech kewl enzo en tja het knuffleen bij elkaar zijn enz ![]() ![]() Mensen die zeggen dat ze geen vrijheid hebben als ze met iemand gaan.. ik weet niet hoor.. maar dan zit er toch iets fout ?! ![]()
||
Citaat:
(tja of wèl serieus, maar dan wel erg triest, dus ik denk het eerste)
|
![]() |
ik ben ook niet wanhopig op zoek naar een vriend
ik ben nu ong. een jaar vrijgezel en dat was ook leuk maar een vriend hebben zou ook leuk zijn maar kom alleen de verkeerde types tegen lijjkt het groetjes
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
ik heb een vriendje ..maar als het ooit uitgaat ...dan ga ik oo kniet wanhopig op zoek ... je komt vanzelf wel iemand tege ...dan ga je toch niet zoeke ? gewoon lekker je eigen gang gaan en als je iemand tegenkomt die jou leuk vindt en jij hem dan zie je vanzelf wel wat er van komt ..
is nix raars aan dat je gewoon niet op zoek bent
|
![]() |
ik zou best wel een vriendin willen hebben. Ik wil ook wel een keer weten hoe het is om iemand te hebben die echt om je geeft. En vrijheid? Mjah....... als je het goed doet heb je er iets voor over. Maar ik ga niet jagen..... dan wordt het toch nix.
|
Ik stond er absoluut open voor toen ik geen vriend had, maar ja wanhopig, niet persé naar een vriend, misschien wel naar liefde en warmte... ach het is soms wel lekker dat heerlijk over te zeuren met iemand die in het zelfde schuitje zit
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Arrest 13 mrt 1987 synclinorium | 6 | 07-11-2005 17:14 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen? lso | 10 | 05-09-2005 07:54 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat kost een (GOEDKOOP) appartementje huren? G.T.C. | 15 | 25-01-2005 13:46 | |
Muziek |
Hulp van gitaristen, nu wel tabs hiero :P Nummer van n vriend Mindfields | 23 | 14-08-2003 20:07 | |
Liefde & Relatie |
2 jongens....1 keuze .:|Chick3y|:. | 70 | 03-04-2003 16:01 |