Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 12:10
muckymouse
muckymouse is offline
het alom bekende gevoel, t is net uit met je vriend/in, en je hebt zo min of meer t gevoel dat je nooit meer iemand anders leuk zal gaan vinden en verliefd zou worden.

je weet dat t niet zo is, maar toch voel je je zo. Je wil wel verder maar toch ook weer niet

bij mij is t nu 2 weekies uit met me vriendje, hij heeft inmiddels al een week een nieuwe vriendin , en mij lukt t gewoon niet om verder te gaan, en te accepteren dat t over is. Tis een heel vaag gevoel om te beschrijven.

Ook heb ik dat als ik tegen andere jongens praat en flirt enzo dat ik me schuldig voel tegenover me ex, heel stom want hem boeit t blijkbaar nix als ie nu al een ander heeft

wie herkent dit gevoel?
Oud 09-09-2002, 14:42
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
herken ik wel

het is nu een aantal weken uit met m'n vriendin....

en ik heb het gevoel dat ik nooit meer van een ander zal houden

nou ben ik er niet zo een die meteen weer achter andere meiden aan gaat.... ik geef dat effe tijd....

misschien over een half jaar weer, ofzow....

anyway, ik vind het van jouw vriend nogal dom als 'ie na een week alweer iemand anders heeft.... dat zal je wel het gevoel geven dat je maar 1 van de vele was (tenminste, dat zou ik denken)
Oud 09-09-2002, 15:10
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik herken heel goed wat je beschrijft. Het is nu 2 weken uit met m'n vriend (we hadden 5 maanden wat) Na een weekje hebben we gepraat en besloten dat we vrienden zouden blijven. Lukte aardig tot dit weekend kwam, want hij verteld iedereen dattie me terug wil en mijn gevoelens voor hem zijn er ook nog wel. Maar wat heeft ie geflikt...Zoent met een andere meid! Nou nu ben ik dus boos en weet ik precies wat ik aan hem heb. Ik kan er gewoon niet over uit dat je na 2 weken alles opzij gezet hebt. Ik niet in ieder geval en ik ben ook niet zo dat ik gelijk iets anders zoek, ik geef mijn gevoelens tijd om een plaatsje te vinden, net als Rufus Lee. Maar ach misschien was dit zijn manier van verwerking. Veel sterkte want ik weet precies wat je doormaakt Geef het tijd...

Kuzzje IK, die nix meer van jongens snapt na afgelopen weekend....
Oud 09-09-2002, 16:08
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik herken het heel goed.. alhoewel ik nu wel iets meer over hem heen ben.

Mijn ex vond na 2 weken al iemand anders leuk, diegene waar ik altijd al bang voor was.. en het is echt zo rot, als het dan ook nog eens uitkomt. Ik had dus al die tijd gelijk.

Maja, ze hebben geen relatie, ivm met omstandigheden.. maar toch voelt het niet echt fijn
Ik zit nog steeds met heel veel pijn, van het uitmaken zelf en van de kloterige acties die hij mij geflikt heeft. En hij?! Hij is heerlijk aan het slijmen en blablabla, met zn toekomstige vriendinnetje..
Om misselijk van te worden..

Maja, gelukkig heb ik lieve vrienden die mij er zon beetje doorheen slepen. En ik weet vanuit mn vorige relaties dat het gevoel wel weer weggaat.
Maar weer verliefd worden?! Dat duurt nog wel een lange tijd denk ik...
Oud 09-09-2002, 16:27
Verwijderd
Ach, ik denk altijd dat ik er deze keer ECHT nooit meer overheen ga komen, na lange relaties ook altijd meer, maar elke keer gebeurd dat wel.. Ik ben gewoon een week HEEL boos of HEEL erg verdrietig en daarna vind ik dat ik maar weer eens verder moet gaan met m'n leven. Schuldig voelen doe ik trouwens meestal niet, of ik moet 'm lullig gedumpt hebben, maar zo ben ik niet. Je mag trouwens de helft van de tijd die je relatie geduurd heeft zielig zijn, dus reken maar uit.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 17:01
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
het is nu twee maanden uit met me ex ik heb nu een nieuwe vriend sinds drie weken, amartoe denk ik echt elke dag nog aan me ex omdat ik toch nog van hem hou, ( das heel klote) want ik wil dolgraag meer van me nieuwe vriend houden maarjah het liujkt dr op dat ik meer van me ex nog hou

ik hoorde twee dagen geleden dat me ex een nieuwe vriendin heeft en ik heb echt heel de nacht liggen janken het raakte me enorm, ik dcaht echt waar ben je mee bezig meisie je heb een nieuwe vriend en toch doet het nog ontzettend pijn dat i e nu een ander heeft, echt alles komt weer boven nu, ik dacht er een klein beetje overheen te zijn omdat ik het heeeel moeilijk mee heb gehad ik kan me heel moeilijk binden en het moeilijkste vindt ik nog om opnieuw van iemand te leren houden, ik kan dat gewoon niet meer bedoel hij was me eerste liefde

life sucks heel vaak helaas
Oud 09-09-2002, 17:07
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ach, ik denk altijd dat ik er deze keer ECHT nooit meer overheen ga komen, na lange relaties ook altijd meer, maar elke keer gebeurd dat wel.. Ik ben gewoon een week HEEL boos of HEEL erg verdrietig en daarna vind ik dat ik maar weer eens verder moet gaan met m'n leven. Schuldig voelen doe ik trouwens meestal niet, of ik moet 'm lullig gedumpt hebben, maar zo ben ik niet. Je mag trouwens de helft van de tijd die je relatie geduurd heeft zielig zijn, dus reken maar uit.
dat wordt dus 2 maanden zielig zijn
sjit hee
Oud 09-09-2002, 18:25
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef:
Mijn ex vond na 2 weken al iemand anders leuk, diegene waar ik altijd al bang voor was.. en het is echt zo rot, als het dan ook nog eens uitkomt. Ik had dus al die tijd gelijk.
Dat is inderdaad wel heel klote!

Liefdesverdriet ken ik ook maar al te goed.. Toen het tussen Marco & mij uit ging heb ik nog nooit zo gehuild. Ik ben er 2 weken lang echt ziek van geweest. Ik dacht ook dat ik nooit meer een ander zou vinden. Nou daar heb ik gelijk in gehad! Maar ik hoef ook geen ander meer te vinden, want ondertussen zijn Marco & ik weer vrolijk een maand en een dag samen!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 19:28
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Je mag trouwens de helft van de tijd die je relatie geduurd heeft zielig zijn, dus reken maar uit.
hmm, crap.
dat worden dan nog leuke 5,5 maand

ik herken het dus.
Oud 09-09-2002, 19:34
Octopus
Octopus is offline
Ik herken het ook..
M'n (nu ex-)vriendin heeft het gister uitgemaakt

Ik voel me nou echt zwaar klote! Vanochtend had ik me direct na het eerste uur ziek gemeld en was naar een vriend gegaan om ff wat afleiding te zoeken.
Oud 09-09-2002, 19:39
Verwijderd
hmm zoals ik al zei...vage jongen
Ik begrijp hem echt niet
Maargoed inmiddels weet ik wanneer ik zoiets meemaak van: het doet nu ontzettend veel pijn, maar ik weet gewoon dat het over een tijdje over is.
Je moet je iig vooral NIET schuldig voelen als jij met iemand anders flirt of wat dan ook.
Het liefst zou je terug in de tijd gaan, naar toen het nog allemaal goed was tussen jullie en dat het gewoon zo bleef.
Maarjah...je moet het een plaats geven in je leven, al je gevoelens tegenover hem etc. Je gaat een uiteindelijke mening over hem vormen enzo. Alles gebeurt om een rede en over een tijdje kijk je hierop terug en besef je dat je toch een hoop geleerd hebt en wat je de volgende keer anders zou doen.

Het is superlogisch dat het je nog niet lukt om te accepteren dat het over is, maar dat komt allemaal wel. Bij mij duren dat soort dingen ook nogal lang en ik ben altijd degene die met de gevoelens achterblijft en m'n exen leven vrolijk verder.....

Maargoed, sterkte!!
Ik weet hoe je je voelt, maar...
"No man is worth your tears, and the one who is will never make you cry."
Jij bent echt veel te leuk om je depri te laten maken door iemand die te stom is om dat in te zien.
=xxx=
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 14:46
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
hmm zoals ik al zei...vage jongen
Ik begrijp hem echt niet
Maargoed inmiddels weet ik wanneer ik zoiets meemaak van: het doet nu ontzettend veel pijn, maar ik weet gewoon dat het over een tijdje over is.
Je moet je iig vooral NIET schuldig voelen als jij met iemand anders flirt of wat dan ook.
Het liefst zou je terug in de tijd gaan, naar toen het nog allemaal goed was tussen jullie en dat het gewoon zo bleef.
Maarjah...je moet het een plaats geven in je leven, al je gevoelens tegenover hem etc. Je gaat een uiteindelijke mening over hem vormen enzo. Alles gebeurt om een rede en over een tijdje kijk je hierop terug en besef je dat je toch een hoop geleerd hebt en wat je de volgende keer anders zou doen.

Het is superlogisch dat het je nog niet lukt om te accepteren dat het over is, maar dat komt allemaal wel. Bij mij duren dat soort dingen ook nogal lang en ik ben altijd degene die met de gevoelens achterblijft en m'n exen leven vrolijk verder.....

Maargoed, sterkte!!
Ik weet hoe je je voelt, maar...
Jij bent echt veel te leuk om je depri te laten maken door iemand die te stom is om dat in te zien.
=xxx=
jij ben liev, maar ik kan t gewoon nie hebben dattie zo snel over me heen is, t gaat inmiddels al steeds beter hoor dat wel.
en ik kan inmiddles denk ik wel weer verder met me leventje
Oud 10-09-2002, 19:04
Tox
Tox is offline
heb deze blues ook al een paar keer gezongen ja
Oud 10-09-2002, 22:08
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
muckymouse schreef:

maar ik kan t gewoon nie hebben dattie zo snel over me heen is,
En wie zegt dat hij al over je heen is ?

Dat volgt absoluut niet uit het feit dat hij al een ander heeft. Sterker nog, het kan zelfs betekenen dat hij die ander gebruikt om jou te vergeten.

-Desecrator
Oud 11-09-2002, 21:33
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

En wie zegt dat hij al over je heen is ?

Dat volgt absoluut niet uit het feit dat hij al een ander heeft. Sterker nog, het kan zelfs betekenen dat hij die ander gebruikt om jou te vergeten.

-Desecrator
lijkt me sterk, ze nieuwe vriendinnetje was al een goede vriendin van hem toen wij nog iets hadden, hij zou haar nooit voor zo'n doel gebruiken

en voor mij voelt t iig dattie al over me heen is
Oud 11-09-2002, 23:19
Verwijderd
hmm wat zeikkerig van em
bij mij is het nu iets meer dan twee maand uit.. en heb er nog steeds veel verdriet van.. komt deels doordat hij met me speelt.. vertelde me een maand nadat het uit was dat hij van me hield etc. etc. etc.
En nu speelt hij met mn gevoelens met zn sarcastische opmerkingen etc.
oeh.. dus ik mag nog 2 maand zielig zijn hehehehe...
Neej ga´k niet doen... Ik hou nog steeds zielsveel van die jongen. Dom van me, kan het ook niet helpen. Maar ik ga gewoon door.
Heel veel jongens/meisjes nemen relaties niet zo serieus als anderen of lullen maar wat aan en hebben dus gauw een ander, of ze liegen zichzelf voor. Of ze zijn alleen aardig wanneer het ze uitkomt (Zoals mij ex dus)

Helemaal waar geloof me nou maar (ik geloof het zelf ook maar half majah )
Tgaat vanzelf over enzo... ik weet het zelf ook wel... maar momenteel... zit een beetje in een gat zo. Maar kvoel me niet schuldig meer als ik met iem anders flirt, da´s al pluspuntje.. dus gewoon doorzetten enzo.. en sterkte *hug*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 10:39
Signy
Signy is offline
Het is net uit en ik denk nog helemaal niet aan andere liefdes of wat dan ook. Het lijkt net alsof dat ook niet meer terugkomt. Terwijl dat nare gevoel moet slijten natuurlijk, en ik heus wel weer verliefd kan worden.

Maarjah... nu zitten mn gedachtes nog heeel ergens anders.
Oud 13-09-2002, 10:54
casey
casey is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Ik dacht ook dat ik nooit meer een ander zou vinden. Nou daar heb ik gelijk in gehad! Maar ik hoef ook geen ander meer te vinden, want ondertussen zijn Marco & ik weer vrolijk een maand en een dag samen!
Lol, je brengt het zo grappig
Goed voor je!
Oud 13-09-2002, 11:18
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Heej das mijn sig
En het is zoooo waar...
Oud 13-09-2002, 12:31
Rrr.