Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Liefdesverdriet ken ik ook maar al te goed.. Toen het tussen Marco & mij uit ging heb ik nog nooit zo gehuild. Ik ben er 2 weken lang echt ziek van geweest. Ik dacht ook dat ik nooit meer een ander zou vinden. Nou daar heb ik gelijk in gehad! ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik herken het ook..
M'n (nu ex-)vriendin heeft het gister uitgemaakt ![]() ![]() Ik voel me nou echt zwaar klote! Vanochtend had ik me direct na het eerste uur ziek gemeld en was naar een vriend gegaan om ff wat afleiding te zoeken. ![]()
|
Verwijderd
|
hmm zoals ik al zei...vage jongen
![]() Ik begrijp hem echt niet ![]() Maargoed inmiddels weet ik wanneer ik zoiets meemaak van: het doet nu ontzettend veel pijn, maar ik weet gewoon dat het over een tijdje over is. ![]() Je moet je iig vooral NIET schuldig voelen als jij met iemand anders flirt of wat dan ook. Het liefst zou je terug in de tijd gaan, naar toen het nog allemaal goed was tussen jullie en dat het gewoon zo bleef. Maarjah...je moet het een plaats geven in je leven, al je gevoelens tegenover hem etc. Je gaat een uiteindelijke mening over hem vormen enzo. Alles gebeurt om een rede en over een tijdje kijk je hierop terug en besef je dat je toch een hoop geleerd hebt en wat je de volgende keer anders zou doen. Het is superlogisch dat het je nog niet lukt om te accepteren dat het over is, maar dat komt allemaal wel. Bij mij duren dat soort dingen ook nogal lang en ik ben altijd degene die met de gevoelens achterblijft en m'n exen leven vrolijk verder..... Maargoed, sterkte!! ![]() Ik weet hoe je je voelt, maar... "No man is worth your tears, and the one who is will never make you cry." Jij bent echt veel te leuk om je depri te laten maken door iemand die te stom is om dat in te zien. =xxx= |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik kan inmiddles denk ik wel weer verder met me leventje
||
Citaat:
Dat volgt absoluut niet uit het feit dat hij al een ander heeft. Sterker nog, het kan zelfs betekenen dat hij die ander gebruikt om jou te vergeten. -Desecrator
||
Citaat:
en voor mij voelt t iig dattie al over me heen is
|
Verwijderd
|
hmm wat zeikkerig van em
![]() bij mij is het nu iets meer dan twee maand uit.. en heb er nog steeds veel verdriet van.. komt deels doordat hij met me speelt.. vertelde me een maand nadat het uit was dat hij van me hield etc. etc. etc. En nu speelt hij met mn gevoelens met zn sarcastische opmerkingen etc. oeh.. dus ik mag nog 2 maand zielig zijn ![]() Neej ga´k niet doen... Ik hou nog steeds zielsveel van die jongen. Dom van me, kan het ook niet helpen. Maar ik ga gewoon door. Heel veel jongens/meisjes nemen relaties niet zo serieus als anderen of lullen maar wat aan en hebben dus gauw een ander, of ze liegen zichzelf voor. Of ze zijn alleen aardig wanneer het ze uitkomt (Zoals mij ex dus) "No man is worth your tears, and the one who is will never make you cry." Helemaal waar ![]() ![]() Tgaat vanzelf over enzo... ik weet het zelf ook wel... maar momenteel... zit een beetje in een gat zo. Maar kvoel me niet schuldig meer als ik met iem anders flirt, da´s al pluspuntje.. dus gewoon doorzetten enzo.. en sterkte *hug* |
![]() |
|
Het is net uit en ik denk nog helemaal niet aan andere liefdes of wat dan ook. Het lijkt net alsof dat ook niet meer terugkomt. Terwijl dat nare gevoel moet slijten natuurlijk, en ik heus wel weer verliefd kan worden.
Maarjah... nu zitten mn gedachtes nog heeel ergens anders. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Goed voor je! ![]()
|
|