Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2002, 14:30
floeppie
floeppie is offline
hey hey beste mensen!

Ik zou graag jullie mening willen weten over homo's, ik doe morgen nl een spreekbeurt over, en zou graag eens willen weten hoe de meningen zijn verdeeld.......
Wel een duidelijk , als het kan een serieus antwoord!!

Homo's zijn voor mij de beste mensen op aarde!(ben zelf hetero)

kuzzzzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2002, 14:43
Maffie
Maffie is offline
Zolang "homo" een officieel scheldwoord is waarvoor je kan worden veroordeelt als je het tegen een politie-agent zegt, is het NIET geacepteerd.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 14:49
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Dit lijkt me meer bij Nederlands te horen, eigenlijk.

A&N --> Moderne Talen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 16:23
jessika
jessika is offline
Wat is er nou mis met homo's? Het zijn toch ook gewoon mensen? Ik snap die mensen echt niet moeilijk er over doen. Volgens mij zijn de mensen die homo's uit lopen te schelden gewoon bang dat ze zelf homo zijn!!
En durven er niet voor uit te komen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 20:47
QuietNoise
QuietNoise is offline
nee, t is nog lang niet geaccepteerd!!!
nog genoeg mensen die t eng, vies raar, whatever vinden.

heg er afgelopen vrijdag me spreekbeurt over gehouden, had een 7
veel suc6

(waarom niet op a&n, lijkt me tot een redelijk algemeen onderwerp!!! ik vind dat t eigenlijk gewoon terug moet, maarja.)
Oud 14-03-2002, 21:26
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
wat is het fijn om een homo te zijn
Oud 15-03-2002, 14:49
proycon
proycon is offline
Helaas is't nog nie overal geaccepteerd... En naar mijn mening zijn de homofobe mensen vaak veel kortzichtiger, conservatief of macho... of ze lopen zelf met een identiteitsprobleem qua geaardheid..

Je ziet ook wel dat het toch nog niet zo geintegreerd is in de samenleving, als ik namelijk hand en hand met mijn vriend over straat loop zijn er toch nog redelijk wat mensen die je toch ietwat raar aankijken... (niet per se negatief hoor, meer gewoon van *ach, kijk nou eens, dat zijn nou twee homo's*)..Ik vind dat altijd wel grappig )

Maar als je dan weer zo'n 'macho' en puberend heterejongensgroepje tegenkomt dan kan je toch vaak wel commentaar verwachten als je hand in hand loopt... Vaak keuren ze het af uit groepsdruk, omdat ze bang zijn zelf homo genoemd te kunnen worden of sympatisant-homo

Oud 18-03-2002, 04:18
cmoi
cmoi is offline
75% nederland zit altijd op homo's te zeiken (including me vaak) en flauwe grappen d'r over te maken, alleen veel mensen zullen het ontkennen als je het ze direct vraagt

---
btw valt me op dat iedereen opeens toch op pimmie schijnt te gaan stemmen

[Dit bericht is aangepast door cmoi (18-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 13:43
QuietNoise
QuietNoise is offline
op het forum van www.comingout.nl staat ook een hele discusie over dit onderwerp, maar volgens mij is je spreekbeurt allang geweest, naaja, laat ook maar
Oud 26-03-2002, 22:31
Egyptian
Egyptian is offline

In mijn land (check nickname) absuluut niet. is het zelfs strafbaar. als 't in het openbaar wordt gezien wordt je gelijk opgepakt en vastgezet.

hier in nederland is't wel 'n beetje geaccepteerd geloof ik, maar nog niet onder de meeste arabische jongeren, zie 'k ook nog niet echt snel gebeuren.
Oud 30-03-2002, 23:41
QuietNoise
QuietNoise is offline
volgens mij is egypte niet het enige land waar het nog strafbaar is, helaas. in nederland is t in sommige groepen helemaal geaccepteerd, en sommige mensen vinden t zelfs 'cool'(alto, kunstwereld enzo) en in andere groepen (de wat meer multiculti groepen, en gelovige groepen) is het een stuk minder tot helemaal niet geaccepteerd. maar nederland is altijd al een land met veel verschillende meningen geweest, dus t is logisch dat t met dit onderwerp net zo is...
Oud 31-03-2002, 08:55
Verwijderd
Jammer genoeg doet iedereen zichzelf voor als tolerant jegens homosexuelen, maar blijkt later toch niet zo tolerant te zijn. Ik zeg hier nu 'iedereen'; wie zich hierdoor aangevallen voelt, moet 'ns bij zichzelf na gaan denken of hij/zij wel zo tolerant is. als hij/zij tot de conclusie komt dat hij/zij erg tolerant is, dan is er niks aan de hand
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:30
Vlooienband
Vlooienband is offline
Ik heb dr geen problemen mee. Een jongen die ik redelijk goed ken is homo, hij zei t in een les waarbij een homogroep kwam. Ik keek er niet echt van op en vind het ook helemaal geen punt ofzo. Ik stoor me wel aan een aantal kindertjes uit mijn klas die dan zoiets zeggen van 'waarom ga je met hem om, hij is een engerd'. Dit is mede omdat hij gothic is, maar nu zeggen ze het vaker dan eerst. T enige wat ik soms terug zeg is bijv.' als men niet met engerds om zou moeten gaan, dan heb jij ook helemaal geen vrienden meer.'. T blijven droevige types, die tegen homo's zijn..
Reageren

Regels voor berichten