Advertentie | |
|
![]() |
|
Vertel even WAT je niet snapt.
Sites over RuneScape: http://www.runescape.com/ (officiele site) http://www.tip.it/runescape/ (site met VEEL info) Runescape is een MMORPG (zoals Ultime Online) en het doel is hetzelfde: ergens erg goed in worden. Je hebt verschillende skills (mijnwerken, smeden, stelen, magie, kracht e.d.) die je traint door ze gewoon te gebruiken. Minen (mijnwerken) en smithing (smeden), dus erts minen en hiervan wapens smeden, is een leuke skill en bovendien een skill waar je makkelijk geld mee kunt verdienen. |
![]() |
|
ga naar www.runescape.com en ga naar hiscores...
vul dan deze namen in..missdallas en muppetlolly missdallas is nog niet zo heel erg goed muppet best wel.. maar een ervaren runescaper hoeft geen goeie stats te hebben, want ik heb dus niet zulke hele goeie stats maar ik weet heel veel dingen te vinden enzenz ik weet erg veel van dit spel af... van de freeversion dan he..aangezien ik nog maar net member ben weet ik nog neit zoveel van members af.. en btw...mijn secret question had ik zo gemaakt dat ie ze niet kon weten...maar met msn stuurde hij mij een foto maar dat bleek dus een programmaatje te ween dat mijn password jatte... dus compleet achterlijk ben ik ook weer niet
|
Chimera=> er is een leuk programma dat je kan versturen via je email adres en als je niet helemaal nuchter ben en je opent het programma
(iemand voegd je toe en je leert elkaar "kennen" ofzo je vraagt naar een foto de eerste *.exe bestand is wel een foto maar de 2de *.exe bestand is een programma wat het inlog venster van msn messenger wel heel goed nabootst (er is een klein verschil namelijk de lijn die het OK button en het inlog venster scheid is anders) jij met je doffe verstand denk dat messenger je er afgekickt heeft en dat je je opnieuw moet aanmelden maar dat is dus niet zo dat is dus dat programma. jij vult je w8woord in "enterd" en BOEM je adres is weg geheime vraag is veranderd passwoord is veranderd en zeg maar dag tegen je adres. oeh dit is de eerste keer en de laaste dat ik me hier vertoon ![]()
||
Citaat:
_Bambix_
||
Citaat:
het is al gebeurt w8 woord enz.
|
normaal doen is ook een vak maradinus....
ieder normaal mens gaat iemand anders zn pasword toch nie jatten?? en ik heb nou niet egt het idee dat ik je heb afgezeken ofzo ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
wat zijn jullie skills eigenlijk allemaal? mijn beste zijn:
magic - 17 (kost meer dan het opbrengt) mining - 30 (vult aan voor m'n eigen smithing) smithing - 18 ( k ga vanmiddag al m'n ijzererwts van de bank smelten, een stuk of 320) crafting - 18 (vette gouwe sierraden maken) btw ChuCky16, wat is jouw nickname?
|
![]() |
[0fft0p1c] D4mnz0rz... Over 0fftopic gesproken.. wat een zware shitzooi.. [/0fft0p1c]
Maar over Runescheet... het was wel een leuk spel.. tot dat ik gescammed werd... toen had ik al mijn andere spullen weggegeven... K'werd rond lvl 45+ Greetz XC
|
jullie zijn niet egte doorzetters vin ik.....kijk het wordt pas leuk vanaf 60+ combat.....
Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 17:29. |
![]() |
|
euh....allemaal niet zo hoge lvltjes....
ik heet in runescape missdallas en ik ben combat 67 ![]() dit zijn mijn stats...dat je het effe weet: attack 60, defense 50, strenght 59, hitpoints 56, ranged 26, magic 52, crafting 28, mining 56, smithing 51, cooking 58, fishing 59, fletching 28,herblaw 25, prayer is 36, ennuh ik heb bijna alle quests gedaan...... ik heb ze allemaal gedaan van niet-members....maar ik mis er nog een paar van members... missdallas heet ik dus omdat het als meisje daaro makkelijker is om prijs af te dwingen met traden... ![]() ![]() voeg me maar toe als je wil...ik wil je wel van alles vertellen....maar ik kom niet elke keer opdrave als jij dat zegt omdat ik ook bezig ben maar dan op membersworld... chuck P.S. ik ben nu bezig om lvl 73 fishing te worden en dan nog 76 cooking... daarna ga ik minen en smithen totdat ik full addy kan maken btw ik kan full steel maken en mith daggers....
||
Citaat:
Tip wat betreft minen: Je kunt nu coal minen, maar daar kun je beter nog ff mee wachten. Het is veel beter om nu gewoon ijzer te minen en dat te smelten. Ikzelf heb me van lvl 45 tot lvl 60 gemined op alleen copper en tin. Smithing is een coole skill, maar erg moeilijk te raisen als je je eigen ore mined. Op lvl 18 is het nog prima te doen, maar rond de 50 duurt het eeuwen voordat je een level hebt. En als fighter kun je niet zonder goeie fishing en cooking skills. Voordeel is bovendien dat vooral fishing makkelijk te levelen is, en bovendien flink geld oplevert. |
![]() |
|
hehe...coole graphs...veel beter dan degene die we nu hebbe
![]() maarre chimera...wat is jou naam dan??in runescape? trouwens je bent niet zo hoog combat...valt me beetje tegen van je ![]() ![]() ![]() ![]() ben je by the way ook member???? zo niet moet je het egt worden want het member zijn geeft een hele nieuwe dimensie aant spel.. vooral die dragonaxe roeleert... volledig in wapen uitrusting heb ik 218 armor en 82 weapon power en 84 weaponaim dan draag ik full rune + rune kite en dragon battleaxe en natuurlijk mijn dragonstone ammy ![]() ooh ja me lvls zijn een beetje omhoog gegaan...ben nu 59 fishing en 58 cooking en 1.3mill rijker.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Snap overigens niet helemaal hoe een dragon axe een geheel nieuwe dimensie aan het spel geeft. Tis gewoon een beter wapen ![]() Ik ben inderdaad member (nog niet zo lang overigens), kun je aan m'n lijstje zien. Herblaw levelen als non-member is nl. erg lastig ![]() ![]() BTW: Heb je toevallig nog ergens een addy kite (of beter) rondslingeren? Loop nog steeds met een mith square rond (schaam). |
![]() |
|
hmmm als je naar wereld 1 gaat en dan naast het paleis...in varrock
daar staan altijd een heleboel lui die van alles verkopen. inclusief rune squares voor 50 a 60k of een addy kite voor 10k ofzo ik zelf loop met een rune kite rond... ![]()
|
jaja vandaag de update gehad waar ik lang op heb zitten wachten...
een nieuwe draak is gearriveerd(lvl 245 als het goed is) let op: deze drop dragon 2h!!!!!!! vet wicked man.....maarre het slechte nieuws is dat lvl 100s het loodje leggen tegen dat beest.... dus dat wordt intensief trainen denk ik zo ![]() de 2h schijnt 90 weapon aim te hebben en 90 weapon power... hoezo lomp wapen??? en ze zijn al druk bezig met de nieuwe graphs... btw chimera....combat boeit mij ook niet zo maar wil je een beetje weerstand kunnen bieden/serieus genomen worden moet je toch redelijk kunnen knokken
||
Citaat:
Hoe veel xp krijg je trouwens voor pk-en? Ik wil nu eerst m'n strength naar 60 hebben, dan ga ik een rune battle kopen, en eens proberen de dragon te slayen ![]() Die dragon is cool, maar wat ik persoonlijk cooler vind, is dat ze eindelijk de map geupdate hebben! Goblin village enzo staan d'r nu ook op. |
![]() |
|
uhm...dei draak heb ik gemold toen ik lvl 48 was???
gewoon met een rune chain rune long en rune legs...en anti dragon shield natuurlijk.... gewoon veel vreten meenemen....das het hele punt.... en niet weg teleporten maar langs de lessers gaan en door de secret wall gaan.... dan kun je daar later nog eens heen als je wil... ey als je effe een rune long voor me regelt dan ga ik wel mee en houdt wat monsters op afstand zodat jij die draak kan mollen... natuurlijk krijg je de rune long terug na die tijd...of we doen em in members en dan neem ik gewoon mijn dragon axe mee da kan natuurlijk ook ![]()
|
euh...ik zou niet gaan pken als ik jou was.....met jou stats??
egt niet! je wordt helemaal kapotgeslagen daaro in wildy.... alleen als je puur bent kun je de meeste wel aan... puur= allemaal gelijke stats, geen prayer en geen magic.... of je moet dit soort stats hebben: def 40 att 40 str 90.....dan wil het ook nog wel... ![]() maar strenght is niet alles hoor...want per 5 lvls strenght die je omhoog gaat sla je 1 hoger....maar als je 1 of 2 lvls meer def hebt merk je het verschil al gelijk... daarom probeer ik ook ale stats gelijk te krijgen op dit moment... btw herblaw lvlen is niet zo moeilijk....je moet alleen eerst heel veel herbs verzamelen......en dan de andere ingredienten verzamelen....en dan gewoon 2 dagen alleen maar mixen... ![]()
|
kheb je toch mooi geholpen met die quest
![]() ennuh roep me mar als je ooit nog hulp nodig heb.... meestal ben ik wel aanspreekbaar..mocht dit niet het geval wezen geef ik het wel aan....(ben ik bezig met quest ofzo) ik heb ze allemaal gedaan op family crest en temple of ikov na, want daarvoor moet ik eerst nog 59 magic worden, en 42 thieving en 35 ranged.... ![]() ![]() ![]() ik zal wel effe een screen maken van mijn stats...en effe posten gelijk hierna
|
ja ok chimera was geen probleem..
ennuh als je dacht dat dat moeilijk was.... strax krijg je nog beeste lvls 146 en 115 die je moet mollen dusse iets meer trainen zo misschien een ideetje zijn.. MAAR HOE THE FUCK MEOT IK NOU MIJN STATS HIER NEER KWAKKEN DAN???>>heb al van alles geproberd maar ut wil niet..... ![]() ![]() ![]() leg alsjeplz effe uit dan kan ik je mijn stats effe laten zien..
|
ja ok..dat kan ook(maar ik ben lui voor het geval je dat nog neit wist)
![]() attack: 60 || fishing:60 defence:53 || firemaking:34 strenght:60 || crafting:38 hits:57 || smithing:51 ranged:31 || mining:56 prayer:39 || herblaw:27 magic:52 || carpentry:1(is nog niet uit) cooking:59 || thieving:37 woodcutting: 38 || questpoints: 75 fletching: 24 || armour: 208 ( weaponaim:70 < hier heb ik nog geen ammy om. weaponpower:76 ( skilltotal: 775 combatlevel: 68 best een leuk lijstje ofniet??
Laatst gewijzigd op 28-09-2002 om 16:25. |
![]() |
|
ja hoor die aap heeft 1 dingetje hoger en begint gelijk te flippen
![]() maarre je mining en woodcutting is ook hoger...maarja met de egt belangrijke skills stijg ik ver boven je uit.. ![]() ![]()
|
Attack 14
Defense 14 Strenght 14 Hits 16 Ranged 3 Magic 19 Prayer 8 Cooking 26 Woodcut 16 Fletching 1 Fishing 2 Firemaking 19 Crafting 18 Smithing 33 Mining 33 Herblaw 1 Carpentry 1 Thieving 1 Quest P. 28 ----- totaal 239 combat 17 (nog) geen member ![]()
|
mjah...tis best wel
![]() ![]() trouwens hier heb ik toch al wel al met al 6 maanden over gedaan.... levelen voor jou is nu nog makkelijk...want maar totdat je bij lvl 55 en hoger komt dan is het egt ![]() oh ja vanaf lvl 73 of 74 moet je bij een skill al 100k exp halen dus dan weet je wat je te wachten staat > ![]()
|
ik moet nog 4 not-member quest:
-vampire slayer (alleen m nog doden, niet sterk genoeg -demon slayer (alleen m nog doden, ben nog niet sterk genoeg -imp catcher -- weet iemand WELKE vier imps de troep hebben en waar ze zijn? -shield off arrav (of so) - ik moet het deel van de black arm gang nog, weet iemand waar ik die kan kopen ofsow (ik ben member van de phoenix gang) alvast bedankt
|
ik ben ook van phoenix dusse ik kan je neit helpen....
ik heb gewoon 2 dagen geschreeuw op het plein dat ik een deel van het schild wou kopen en uiteindelijk kwam er iemand die em verkocht..... dus dan issie erg makkelijk.. die imp lopen overal en nergens....en het is niet 1 bepaalde 1 imp die een bepaalde kleur troep laat vallen.. ze laten random iets vallen en dat kan ook zo een balletje zijn.... veel suc6 met je quests...
|
|