Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 21:43
Maradinus
Maradinus is offline
Nou.....
Oud 13-09-2002, 21:48
NightmareZ
NightmareZ is offline
Nou wat voor spel is het ? post screenshots of info's man
ik ken die spel niet dus heb het ook niet gespeeld
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 08:16
Chimera
Chimera is offline
Vertel even WAT je niet snapt.

Sites over RuneScape:

http://www.runescape.com/ (officiele site)
http://www.tip.it/runescape/ (site met VEEL info)

Runescape is een MMORPG (zoals Ultime Online) en het doel is hetzelfde: ergens erg goed in worden. Je hebt verschillende skills (mijnwerken, smeden, stelen, magie, kracht e.d.) die je traint door ze gewoon te gebruiken.

Minen (mijnwerken) en smithing (smeden), dus erts minen en hiervan wapens smeden, is een leuke skill en bovendien een skill waar je makkelijk geld mee kunt verdienen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 23:13
ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
kijk als je me hotmail nou niet had gehackt he dan had ik je graag verder geholpen...

maarja je hebt het egt goed verneukt bij mij(ervaren runescaper)
ik had je van alles kunnen uitleggen, dingen aanwijzen enz enz..

misschine had ik je nog wel een oude char van mij gegeven zodat je iig al een beginnetje heb....maar ja...

jij vond het blijkbaar nodig mijn mail te hacken....dusse forget about it!!!

chuck..

PS indien je je geroepen voelt mij men email terug te geven zal ik je verder helpen.....anders zoek je het zelf maar uit
Oud 14-09-2002, 23:15
ooh ja voordat ik het vergeet....

dit alles is nog zacht uitgedrukt..... had je ook woorden á la jerry springer naar je hoofd kunnen slingeren maar ik dnek niet dat de forumbaas daar zo blij mee is toch??
Oud 15-09-2002, 00:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ChuCky16_:-) schreef:

jij vond het blijkbaar nodig mijn mail te hacken....dusse forget about it!!!
Kijk, dat JIJ nu zo dom bent secret questions te gebruiken die iedereen kan raden... Da tis geen hacken, da's je eigen domme fout. Vecht dergelijke ruzies liever per mail uit.

BTW, wat zijn je stats? Wil wel eens weten hoe 'ervaren' je bent.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 11:45
ga naar www.runescape.com en ga naar hiscores...

vul dan deze namen in..missdallas en muppetlolly

missdallas is nog niet zo heel erg goed muppet best wel..

maar een ervaren runescaper hoeft geen goeie stats te hebben, want ik heb dus niet zulke hele goeie stats maar ik weet heel veel dingen te vinden enzenz ik weet erg veel van dit spel af...
van de freeversion dan he..aangezien ik nog maar net member ben weet ik nog neit zoveel van members af..

en btw...mijn secret question had ik zo gemaakt dat ie ze niet kon weten...maar met msn stuurde hij mij een foto maar dat bleek dus een programmaatje te ween dat mijn password jatte...
dus compleet achterlijk ben ik ook weer niet
Oud 15-09-2002, 20:49
bam
bam is offline
Chimera=> er is een leuk programma dat je kan versturen via je email adres en als je niet helemaal nuchter ben en je opent het programma

(iemand voegd je toe en je leert elkaar "kennen" ofzo je vraagt naar een foto de eerste *.exe bestand is wel een foto maar de 2de *.exe bestand is een programma wat het inlog venster van msn messenger wel heel goed nabootst

(er is een klein verschil namelijk de lijn die het OK button en het inlog venster scheid is anders)

jij met je doffe verstand denk dat messenger je er afgekickt heeft en dat je je opnieuw moet aanmelden maar dat is dus niet zo dat is dus dat programma. jij vult je w8woord in "enterd" en BOEM je adres is weg geheime vraag is veranderd passwoord is veranderd en zeg maar dag tegen je adres.

oeh dit is de eerste keer en de laaste dat ik me hier vertoon
Oud 16-09-2002, 13:56
bam
bam is offline
Citaat:

PS indien je je geroepen voelt mij men email terug te geven zal ik je verder helpen.....anders zoek je het zelf maar uit
aangezien marinidus ofzo je niet kan bereiken via zn email adres vraag ik je vriendelijk om een nieuw email adres aan te vragen zodat ik of marinidus ofzo je je w8 woord kan sturen van je ouwe

_Bambix_
Oud 16-09-2002, 14:12
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
bambix schreef:

aangezien marinidus ofzo je niet kan bereiken via zn email adres vraag ik je vriendelijk om een nieuw email adres aan te vragen zodat ik of marinidus ofzo je je w8 woord kan sturen van je ouwe

_Bambix_
Het is maradinus
het is al gebeurt w8 woord enz.
Oud 16-09-2002, 14:17
Maradinus
Maradinus is offline
het is ook te begrijpen dat een foto nooit een "exe" bestand is
meestal "jpg" of "gif"
opletten is ook een vak
Oud 16-09-2002, 15:32
Firebolt
Firebolt is offline
Rune Scape = super vet!!

post je nickname, voeg bij fiendlist "Il Patino" toe, en ik help je wel
Oud 16-09-2002, 17:36
bam
bam is offline
Citaat:
Maradinus schreef:
het is ook te begrijpen dat een foto nooit een "exe" bestand is
meestal "jpg" of "gif"
opletten is ook een vak
FOUT geantwoord ^_^ er bestaat *.exe bestanden die een foto bevatten.
Oud 16-09-2002, 18:42
normaal doen is ook een vak maradinus....

ieder normaal mens gaat iemand anders zn pasword toch nie jatten??

en ik heb nou niet egt het idee dat ik je heb afgezeken ofzo
Oud 17-09-2002, 17:32
shao-kahn
shao-kahn is offline
ik was een runescape speler, zat uren dat spel te spelen
op een gegeven moment ben ik gestopt omdat ik mijn rune dingen niet meer aan kon doen enzo, allemaal vage veranderingen in het spel...en toen ben ik maar gestopt.....rond de level van 50 of zo was ik
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
bambix schreef:
FOUT geantwoord ^_^ er bestaat *.exe bestanden die een foto bevatten.
Ja, een .exe kan in princiepe vanalles bevatten. Maar als iemand je via MSN een .exe stuurt, en je opent deze, dan ben je gewoon een ongelovelijke retard. Geeft dan gewoon gelijk je hotmail password weg...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 17:38
mijn nieuwe is ihatehackers_te@hotmail.com....

toepasselijk vind je niet??
Oud 19-09-2002, 14:40
Firebolt
Firebolt is offline
wat zijn jullie skills eigenlijk allemaal? mijn beste zijn:
magic - 17 (kost meer dan het opbrengt)
mining - 30 (vult aan voor m'n eigen smithing)
smithing - 18 ( k ga vanmiddag al m'n ijzererwts van de bank smelten, een stuk of 320)
crafting - 18 (vette gouwe sierraden maken)

btw ChuCky16, wat is jouw nickname?
Oud 19-09-2002, 16:14
XCalibur
XCalibur is offline
[0fft0p1c] D4mnz0rz... Over 0fftopic gesproken.. wat een zware shitzooi.. [/0fft0p1c]

Maar over Runescheet... het was wel een leuk spel.. tot dat ik gescammed werd... toen had ik al mijn andere spullen weggegeven... K'werd rond lvl 45+

Greetz XC
Oud 19-09-2002, 17:19
jullie zijn niet egte doorzetters vin ik.....kijk het wordt pas leuk vanaf 60+ combat.....

Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 17:29.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 17:27
euh....allemaal niet zo hoge lvltjes....
ik heet in runescape missdallas en ik ben combat 67
dit zijn mijn stats...dat je het effe weet:
attack 60, defense 50, strenght 59, hitpoints 56, ranged 26, magic 52, crafting 28, mining 56, smithing 51, cooking 58, fishing 59, fletching 28,herblaw 25, prayer is 36, ennuh ik heb bijna alle quests gedaan......
ik heb ze allemaal gedaan van niet-members....maar ik mis er nog een paar van members...

missdallas heet ik dus omdat het als meisje daaro makkelijker is om prijs af te dwingen met traden...

voeg me maar toe als je wil...ik wil je wel van alles vertellen....maar ik kom niet elke keer opdrave als jij dat zegt omdat ik ook bezig ben maar dan op membersworld...

chuck

P.S. ik ben nu bezig om lvl 73 fishing te worden en dan nog 76 cooking...
daarna ga ik minen en smithen totdat ik full addy kan maken
btw ik kan full steel maken en mith daggers....
Oud 21-09-2002, 09:10
Chimera
Chimera is offline
Dit zijn mijn stats:

Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
wat zijn jullie skills eigenlijk allemaal? mijn beste zijn:
magic - 17 (kost meer dan het opbrengt)
mining - 30 (vult aan voor m'n eigen smithing)
smithing - 18 ( k ga vanmiddag al m'n ijzererwts van de bank smelten, een stuk of 320)
crafting - 18 (vette gouwe sierraden maken)
Hehe. Als je magic eenmaal wat hoger is, kun je niet meer zonder. Teleport spells zijn zoooo handig. Ben nu lvl 37, en ben van plan het nog verder te raisen. Je koopt gewoon een pleur mind-runes in varrock + een air staff, en gaat dan achter mekaar spells casten. Levelen is zoo simpel op die manier.

Tip wat betreft minen: Je kunt nu coal minen, maar daar kun je beter nog ff mee wachten. Het is veel beter om nu gewoon ijzer te minen en dat te smelten. Ikzelf heb me van lvl 45 tot lvl 60 gemined op alleen copper en tin.

Smithing is een coole skill, maar erg moeilijk te raisen als je je eigen ore mined. Op lvl 18 is het nog prima te doen, maar rond de 50 duurt het eeuwen voordat je een level hebt.

En als fighter kun je niet zonder goeie fishing en cooking skills. Voordeel is bovendien dat vooral fishing makkelijk te levelen is, en bovendien flink geld oplevert.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:33
Firebolt
Firebolt is offline
Chunkey, ik heb je ge-add
btw mijn naam is Il Patino

hoe komen jullie aan zulke hoge preyer en ranking skill?
Oud 21-09-2002, 10:01
Chimera
Chimera is offline
Prayer raise je door botten te begraven, ranged gewoon door monsters te beschieten met pijl en boog. Ranged en prayer zijn overigens behoorlijk moeilijk te raisen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2002, 10:17
Chimera
Chimera is offline
BTW, ze zijn ook bezig met een nieuw grafisch systeem, dat rond kerst uit moet komen. Veel betere 3D graphics:

Whee
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 22:06
hehe...coole graphs...veel beter dan degene die we nu hebbe

maarre chimera...wat is jou naam dan??in runescape?

trouwens je bent niet zo hoog combat...valt me beetje tegen van je
ben je by the way ook member???? zo niet moet je het egt worden want het member zijn geeft een hele nieuwe dimensie aant spel.. vooral die dragonaxe roeleert...

volledig in wapen uitrusting heb ik 218 armor en 82 weapon power en 84 weaponaim
dan draag ik full rune + rune kite en dragon battleaxe en natuurlijk mijn dragonstone ammy

ooh ja me lvls zijn een beetje omhoog gegaan...ben nu 59 fishing en 58 cooking en 1.3mill rijker.. toppie spel man
Oud 24-09-2002, 07:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hehe...coole graphs...veel beter dan degene die we nu hebbe

maarre chimera...wat is jou naam dan??in runescape?

trouwens je bent niet zo hoog combat...valt me beetje tegen van je
ben je by the way ook member???? zo niet moet je het egt worden want het member zijn geeft een hele nieuwe dimensie aant spel.. vooral die dragonaxe roeleert...

volledig in wapen uitrusting heb ik 218 armor en 82 weapon power en 84 weaponaim
dan draag ik full rune + rune kite en dragon battleaxe en natuurlijk mijn dragonstone ammy

ooh ja me lvls zijn een beetje omhoog gegaan...ben nu 59 fishing en 58 cooking en 1.3mill rijker.. toppie spel man
Mijn naam is Hydra1ms, en combat is 'niet zo hoog' omdat ik dat geen prioriteit vind. Combat levelen is IMHO een beetje saai. Persoonlijk houd ik ook niet zo van types die perse zo'n hoog mogelijk combat level moeten hebben, en andere mensen af gaan zitten zeiken omdat ze een paar levels lager zijn. Ik wil dus absoluut buiten de categorie 'PK' vallen

Snap overigens niet helemaal hoe een dragon axe een geheel nieuwe dimensie aan het spel geeft. Tis gewoon een beter wapen

Ik ben inderdaad member (nog niet zo lang overigens), kun je aan m'n lijstje zien. Herblaw levelen als non-member is nl. erg lastig Ik wil nu eerst m'n thieving skill uppen, erg coole skill. dan m'n combat naar lvl 60 helpen, en eens een keertje die dragon om zeep helpen

BTW: Heb je toevallig nog ergens een addy kite (of beter) rondslingeren? Loop nog steeds met een mith square rond (schaam).
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 11:35
hmmm als je naar wereld 1 gaat en dan naast het paleis...in varrock
daar staan altijd een heleboel lui die van alles verkopen.
inclusief rune squares voor 50 a 60k of een addy kite voor 10k ofzo

ik zelf loop met een rune kite rond... (het betere werk)
Oud 24-09-2002, 19:13
Chimera
Chimera is offline
Zo. Zoals je in m'n stats-plaatje kunt zien sjouw ik nu met een rune square rond Scheelt zo'n 20 defence
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 19:27
Verwijderd
Ik deed het 2 weken geleden nog
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 22:40
jaja vandaag de update gehad waar ik lang op heb zitten wachten...

een nieuwe draak is gearriveerd(lvl 245 als het goed is)
let op: deze drop dragon 2h!!!!!!!

vet wicked man.....maarre het slechte nieuws is dat lvl 100s het loodje leggen tegen dat beest....
dus dat wordt intensief trainen denk ik zo

de 2h schijnt 90 weapon aim te hebben en 90 weapon power...

hoezo lomp wapen???

en ze zijn al druk bezig met de nieuwe graphs...

btw chimera....combat boeit mij ook niet zo maar wil je een beetje weerstand kunnen bieden/serieus genomen worden moet je toch redelijk kunnen knokken
Oud 26-09-2002, 07:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:

btw chimera....combat boeit mij ook niet zo maar wil je een beetje weerstand kunnen bieden/serieus genomen worden moet je toch redelijk kunnen knokken
Absoluut, en dat vind ik op zich best jammer. Het is een beetje irritant om voor newbie uitgemaakt te worden omdat een ander gozertje 10 levels hoger is dan jij. Ik vind clvl 52 al vrij respectabel, maar er zijn zo veel mensen met minstens lvl 80 dat het niet grappig meer is.

Hoe veel xp krijg je trouwens voor pk-en?

Ik wil nu eerst m'n strength naar 60 hebben, dan ga ik een rune battle kopen, en eens proberen de dragon te slayen

Die dragon is cool, maar wat ik persoonlijk cooler vind, is dat ze eindelijk de map geupdate hebben! Goblin village enzo staan d'r nu ook op.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 23:22
uhm...dei draak heb ik gemold toen ik lvl 48 was???

gewoon met een rune chain rune long en rune legs...en anti dragon shield natuurlijk....

gewoon veel vreten meenemen....das het hele punt....

en niet weg teleporten maar langs de lessers gaan en door de secret wall gaan....
dan kun je daar later nog eens heen als je wil...

ey als je effe een rune long voor me regelt dan ga ik wel mee en houdt wat monsters op afstand zodat jij die draak kan mollen...

natuurlijk krijg je de rune long terug na die tijd...of we doen em in members en dan neem ik gewoon mijn dragon axe mee da kan natuurlijk ook
Oud 27-09-2002, 10:45
euh...ik zou niet gaan pken als ik jou was.....met jou stats??
egt niet! je wordt helemaal kapotgeslagen daaro in wildy....

alleen als je puur bent kun je de meeste wel aan...
puur= allemaal gelijke stats, geen prayer en geen magic....

of je moet dit soort stats hebben: def 40 att 40 str 90.....dan wil het ook nog wel...

maar strenght is niet alles hoor...want per 5 lvls strenght die je omhoog gaat sla je 1 hoger....maar als je 1 of 2 lvls meer def hebt merk je het verschil al gelijk...
daarom probeer ik ook ale stats gelijk te krijgen op dit moment...

btw herblaw lvlen is niet zo moeilijk....je moet alleen eerst heel veel herbs verzamelen......en dan de andere ingredienten verzamelen....en dan gewoon 2 dagen alleen maar mixen...
Oud 27-09-2002, 20:55
Chimera
Chimera is offline
Strak plan! Ik ga eerst ff de 3 map pieces bijmekaar sprokkelen, daarna kan ik denk ik wel wat hulp gebruiken.

M'n RS nick is Hydra1ms btw.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 00:50
kheb je toch mooi geholpen met die quest

ennuh roep me mar als je ooit nog hulp nodig heb....
meestal ben ik wel aanspreekbaar..mocht dit niet het geval wezen geef ik het wel aan....(ben ik bezig met quest ofzo)

ik heb ze allemaal gedaan op family crest en temple of ikov na, want daarvoor moet ik eerst nog 59 magic worden, en 42 thieving en 35 ranged.... gelukkig ben ik er bijna....

ik zal wel effe een screen maken van mijn stats...en effe posten gelijk hierna
Oud 28-09-2002, 01:21
wtf ik weet niet hoe ik een plaatje moet toevoegen

ik schaam mij diep beetje sneu he lol
Oud 28-09-2002, 08:27
Firebolt
Firebolt is offline
terug van survivel week in de ardenne!
kan ik ook weer gaan runscape
Oud 28-09-2002, 09:06
Chimera
Chimera is offline
Thanks Chucky, owe you big time Was wel redelijk kantje-boord overigens

Nja, nu ff sparen voor rune body kan nu alleen niet connecten met de server. AAARGH!!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 12:53
ja ok chimera was geen probleem..
ennuh als je dacht dat dat moeilijk was....
strax krijg je nog beeste lvls 146 en 115 die je moet mollen dusse iets meer trainen zo misschien een ideetje zijn..

MAAR HOE THE FUCK MEOT IK NOU MIJN STATS HIER NEER KWAKKEN DAN???>>heb al van alles geproberd maar ut wil niet.....

leg alsjeplz effe uit dan kan ik je mijn stats effe laten zien..
Oud 28-09-2002, 15:05
Chimera
Chimera is offline
Waarom pen je ze niet gewoon ff neer? Zonder webhost kun je niet zo maar ff een plaatje neerzetten.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 15:16
ja ok..dat kan ook(maar ik ben lui voor het geval je dat nog neit wist)

attack: 60 || fishing:60
defence:53 || firemaking:34
strenght:60 || crafting:38
hits:57 || smithing:51
ranged:31 || mining:56
prayer:39 || herblaw:27
magic:52 || carpentry:1(is nog niet uit)
cooking:59 || thieving:37
woodcutting: 38 || questpoints: 75
fletching: 24 ||

armour: 208 (
weaponaim:70 < hier heb ik nog geen ammy om.
weaponpower:76 (
skilltotal: 775
combatlevel: 68

best een leuk lijstje ofniet??

Laatst gewijzigd op 28-09-2002 om 16:25.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 15:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:

fletching: 24 ||

best een leuk lijstje ofniet??
Wheee! Mijn fletching is hoger!

->

Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 16:23
ja hoor die aap heeft 1 dingetje hoger en begint gelijk te flippen

maarre je mining en woodcutting is ook hoger...maarja met de egt belangrijke skills stijg ik ver boven je uit..
Oud 28-09-2002, 18:34
Firebolt
Firebolt is offline
Attack 14
Defense 14
Strenght 14
Hits 16
Ranged 3
Magic 19
Prayer 8
Cooking 26
Woodcut 16
Fletching 1
Fishing 2
Firemaking 19
Crafting 18
Smithing 33
Mining 33
Herblaw 1
Carpentry 1
Thieving 1
Quest P. 28
-----
totaal 239
combat 17

(nog) geen member
Oud 29-09-2002, 11:46
mjah...tis best wel lijstje..maarja ik weet ook niet hoelang jij al speelt..

trouwens hier heb ik toch al wel al met al 6 maanden over gedaan....
levelen voor jou is nu nog makkelijk...want maar totdat je bij lvl 55 en hoger komt dan is het egt om te levelen...

oh ja vanaf lvl 73 of 74 moet je bij een skill al 100k exp halen dus dan weet je wat je te wachten staat >
Oud 30-09-2002, 16:55
Firebolt
Firebolt is offline
ik moet nog 4 not-member quest:
-vampire slayer (alleen m nog doden, niet sterk genoeg
-demon slayer (alleen m nog doden, ben nog niet sterk genoeg
-imp catcher -- weet iemand WELKE vier imps de troep hebben en waar ze zijn?
-shield off arrav (of so) - ik moet het deel van de black arm gang nog, weet iemand waar ik die kan kopen ofsow (ik ben member van de phoenix gang)

alvast bedankt
Oud 30-09-2002, 17:57
ik ben ook van phoenix dusse ik kan je neit helpen....

ik heb gewoon 2 dagen geschreeuw op het plein dat ik een deel van het schild wou kopen en uiteindelijk kwam er iemand die em verkocht.....

dus dan issie erg makkelijk..

die imp lopen overal en nergens....en het is niet 1 bepaalde 1 imp die een bepaalde kleur troep laat vallen..
ze laten random iets vallen en dat kan ook zo een balletje zijn....

veel suc6 met je quests...
Oud 30-09-2002, 19:40
Firebolt
Firebolt is offline
bedankt
de shield of arrav quest is gelukt en ik heb 1 imp (de witte bead) gevangen
ik zag btw dat dragon slayer ook voor niet members is
dus ik moet er alsnog 4 doen
Reageren

Regels voor berichten