Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Is jouw moeder nou zo vroeg zwanger geworden???? Omdat ze nu doet alsof ze een meisje van 15 is...
Sorry dat ik het zeg, maar ze is echt kinderachtiger dan kinderachtig. Zeg gewoon tegen haar dat je niet geinteresseerd in domme commentaar. (sorry dat ik zo cru ben, maar het is wel op zijn plaats, denk ik) en als ze nog eens zoiets in publiek zegt, zeg dan gewoon zoiets als: "als je niet iets zinnigs kan zeggen, zeg dan liever niks" of "goh, het niveau van de volwassenen is toch echt wel laag tegenwoordig, vind je niet?" Jij kan het misschien erg vinden zoiets te zeggen tegen/over je moeder, maar ik denk dat het wel nodig is om haar een keer op haar plaats te zetten.
||
![]() |
Citaat:
En die eiegenschappen die ze gemeen heeft... Hopelijk niet haar gevoel voor humor, want dan ga jij een heel gezellig leven tegemoed, denk ik. En dat over je familie: familie gaat toch nooit weg, dus of je er nu ruzie mee maakt of niet, je raakt ze toch nooit kwijt. En het is duideijk eens de hoogste tijd dat je moeder eem de les gelezen wordt.
||
Citaat:
|
![]() |
behoorlijk lullig van je ma zeg... Ik denk ook dat zij zichzelf meer voor lul heeft gezet tegenover die kennissen, als dat jij voor lul stond... Zij maakte een rare opmerking, en jij niet... Dus maak je daar geen zorgen over... En ik kan me een beetje indenken uit wat ik opmaak uit je posts, dat je moeder een praatgraag iemand is, en soms een beetje overheersend denk ik, en dan kan ik me heel goed voorstellen van je vriend dat ie z'n mond dichthoud. Ik zou me daar ook niet bij op m'n gemak voelen. Misschien moet je eens navragen aan je vriend of het daar idd door komt, en sowieso tegen je mam zeggen dat ze op moet houden met d'r kinderachtige opmerkingen, en maak anders een opmerking over je pa ofzo...(tegen haar dan he) noem een rare eigenschap van hem, en irriteer haar daarmee...
Leg je mam uit dat het haar eigen schuld is (als dat zo is) dat je vriend zo weinig zegt... suc6 ermee ![]()
|
![]() |
Als je moeder niet kan accepteren dat je vriendje verlegen is.. is ze wel erg flauw bezig.. want als iemand verlegen is hoeft dat toch niet perse vervelend te zijn.. niet iedereen kan zo vlot en spontaan overkomen en als ie zich misschien beter op z'n gemak voelt dan issie vast wel minder verlegen. ik denk dat je dat gewoon tegen je moeder moet zeggen
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oh, en sorry, mn vraag had moeten zijn: jouw nickname was toch stipje? Zo tevreden mevrouw..?
|
![]() |
|
![]() |
goh...we zitten precies met hetzelfde probleem...ik heb ook zo'n moeder die zo doet en helaas is mijn vriend ook heel erg verlegen tegen over mijn ouders terwijl als we alleen zijn hij honderd uit klets, we hebben ook een half jaar wat met elkaar alleen omdat hij zo verlegen is tegenover mijn ouders durft hij niet goed bij ons thuis te komen omdat hij bang is in een vragenvuur te belanden, en hij daar niet zo goed mee weet om te gaan.
mijn moeder vind het ook geweldig om me daarmee voor schut te zetten bij kennissen en bij familie. erg lullig... ik heb haar hier al een aantal keer op aangesproken maar er veranderd ook vrij weinig. nu gebruik ik haar manier maar..als zij mij voor lul zet, zet ik haar voor lul. tis niet erg leuk want daarop volgt weer zo'n leuke ruzie maar zo merkt zij wel dat ik het niet pik en hoe het is om voor schut gezet te worden in gezelschap. verder heb ik ook vrij weinig tips voor je want ik weet dus zelf ook niet zo goed wat ik ermee aan moet. maare...laat je niet gek maken en laat het je gevoelens voor je vriend niet beinvloeden! suc6!!!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
misschien is het een goed idee voor als je moeder er toevallig bij is een gesprek met hem te beginnen en dan lekker lang kletsen, een onderwerp waarbij hij zich op zijn gemak voelt, dan zal ie makkelijker praten en zal je moeder het merken.
Je kunt ook tegen je moeder zeggen dat het jouw beslissing is en dat ze best haar mening mag geven. Maar dat je het ook niet onprettig zou vinden als ze wat vriendelijker tegen hem zou doen. Ten derde kun je misschien aan je moeder vragen hoe je kunt verhelpen dat hij zo verlegen is, dan sla je twee vliegen in 1 klap.
|
Ik weet wat je bedoeld. Ik had t in t begin ook heel erg met mn mams. Ze wist niet hoe ze moest reageren op mn vriendje en mij. Vooral als ik met m wegging deed ze heel raar. Ik denk gwoon dat je moeder het eng vind dat jij een vriendje hebt. En ze niet weet hoe ze moet reageren. Je moet haar gwoon vertellen dat jij voor hem gekozen hebt omdat jij m leuk vind, simpel toch. Niet iedereen valt op dezelfde, toch? Nou het komt vast goed!
Kuzzje Ik
|
![]() |
Praten met je moeder! Misschien eens goed tegen haar uitvallen?! Tegen je vriendje zeggen heeft geen zin denk ik, durft hij dadelijk niet meer bij jullie te komen en wat kan hij eraan veranderen? Je kan hem niet dwingen te praten
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 |