Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2002, 20:16
Sport-man
Sport-man is offline
IK ben nou 16 en heb nog nooit een serieuze relatie gehad.

Toen ik net 14 was, heb ik voor het eerst gezoend, maar dat meisje heeft me daarna zo voor lul gezet (ze vond dat ik niet kon zoenen en zei dat ze me had gebruikt) dat ik twee jaar lang niks meer heb gedaan (ondernomen).

Doordat ik veel hobby's heb, heb ik ook nooit tijd om na schooltijd te blijven rondhangen, of om naar mensen toe te gaan dus ben ik die twee jaar ook niet een gezelschap's persoon geweest.

Nu in de vakantie (ik ben nu veel onder de mensen geweest en uitgegaan) heb ik weer wat meer zelf vertrouwen gekregen, omdat in een paar weken tijd 5 meisjes tegen me hebben gezecht dat ze me leuk vonden.

Ik heb daarvan alleen maar met een meisje gezoend (de enige die ik dom vond), omdat ik bij die andere niet wist hoe ik het moest aan pakken, omdat het leuke meisjes waren.

Hebben andere mensen ook ooit zoiets mee gemaakt.
En loop ik nu te erg achter, zodat meisjes mij niet meer hoeven als ze er achter komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2002, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Sport-man schreef:
En loop ik nu te erg achter, zodat meisjes mij niet meer hoeven als ze er achter komen.
Je bent 16 :/

Ik ben 21 notabene .. en er bestaan mensen waarbij het nog 'erger' is. Als een meisje jou echt leuk vindt, zal ze je niet zomaar opgeven enkel en alleen om dat je weinig ervaring hebt.

PS: Het is intrigerender ongerepte natuur te verkennen dan een welbekend terrein.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:29
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik ben 21 notabene .. en er bestaan mensen waarbij het nog 'erger' is.
*zwaait*

-Desecrator
Oud 14-08-2002, 21:13
Ingrid3
Ingrid3 is offline
tuurlijk loop je nie achter!
en as een meidje derachter komt is dat toch geen rede dat ze je niet meer wil? wat maakt dat verder uit? in mijn ogen dus echt nix!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:50
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
******** schreef:
Het is intrigerender ongerepte natuur te verkennen dan een welbekend terrein.
Wauw dat vink nou een mooie uitspraak
Oud 15-08-2002, 09:53
PardonMe
PardonMe is offline
Nou ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je achterloopt ofzo..
En je hoeft ook niet bang te zijn dat meisjes je niet meer willen daarom..
Je bent 16, je hebt nog tijd zat om van alles te ontdekken en te ondernemen. Ik zou me niet zo'n zorgen maken als ik jou was..

Je komt vanzelf een keer een meisje tegen waar je onwijs verliefd op wordt
Voor alles komt een tijd..

uitspraak ******** =>
Oud 15-08-2002, 10:50
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Sport-man schreef:

Toen ik net 14 was, heb ik voor het eerst gezoend, maar dat meisje heeft me daarna zo voor lul gezet (ze vond dat ik niet kon zoenen en zei dat ze me had gebruikt) dat ik twee jaar lang niks meer heb gedaan (ondernomen).

Doordat ik veel hobby's heb, heb ik ook nooit tijd om na schooltijd te blijven rondhangen, of om naar mensen toe te gaan dus ben ik die twee jaar ook niet een gezelschap's persoon geweest.

Nu in de vakantie (ik ben nu veel onder de mensen geweest en uitgegaan) heb ik weer wat meer zelf vertrouwen gekregen, omdat in een paar weken tijd 5 meisjes tegen me hebben gezecht dat ze me leuk vonden.

Ik heb daarvan alleen maar met een meisje gezoend (de enige die ik dom vond), omdat ik bij die andere niet wist hoe ik het moest aan pakken, omdat het leuke meisjes waren.

Ben je 16? Waarom staat er dan 17 achter je naam?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 11:22
girl18
girl18 is offline
Citaat:
NOU DAT IS DUS ECHT EEN ROT BITCH HE.!!

Citaat:
neem dan wat mindere hobby,s

Citaat:
das mooi maar vind jij een van een ook leuk.??

Citaat:
nou speel je wel met iemand gevoelens.. je noemt er dom enzo en je zegt toch wel een belediging met de andere wist ik niet hoe ik moet aan pakken omdat het leuke meisjes waren.. is die degene waar je mee zoende leuk.? kennelijk niet dus dan ben je ook dezelfde aan het doen als die meisje met wie je zoende toen je 14 was..dit maak je geen haar beter sorry

Citaat:
nee dat is onzin
Oud 18-08-2002, 14:41
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Sport-man schreef:

Ik herken je verhaal wel. Ik heb wel wat vaker gezoend....en doe dta wat gemakkelijker dan het serieus beginnen van een relatie. Zo snel ik een jongen iets meer dan normaal leuk ga vinden, wordt ik onzeker. Daarom zoen ik soms met jongens die ik eigenlijk niet echt leuk vindt, gewoon omdat ik dan wel wat durf en niet bang ben om afgewezen te wroden. Vind ik iemand echt leuk dan benader ik die persoon dan wel op een heel andere manier. Stel me wat rustiger op, en wat afwachtender....ben dan ook minder mezelf. Maar zo snel ik merk dat een jongen mij wel leuk vindt, dan wordt ik meer mezelf en minder onzeker. Dat komt wel minder vaak voor....veel minder vaak. Op dit moment zit ik in zo'n situatie. Er komen zeker nog wel meisjes voorbij waar je je op je gemak bij voelt en waar het meer wederzijds bij is.....rustig afwachten. Niet iedereen hoeft op zijn 16e ontmaagd te worden hoor!
Oud 18-08-2002, 21:18
Sport-man
Sport-man is offline
He loesje, uhm
Ik vind het heel lief dat je je mening neerzet, alleen ik wou effe een ding kwijt
Namelijk dat ik (over dat meisje die ik dom vond) nooit EEN lullige opmerking had gemaakt.
En met dom bedoelde ik: een meisje die niet mijn stijl heeft (en ja het was een beetje een aso tiep waar ik niet zoveel respect voor had, achter af zij ook niet voor mij en niemand heeft er moeilijk over gedaan).

voor de rest aan iedereen zoiezo bedankt voor wat jullie schreven.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:51
whizzer
whizzer is offline
Ik had ongeveer zelfde (ook met dat zoenen, was op klassefeest, en is toen voor al mn klasgenoten gaan staan en uitroepen dat ik niet kon zoenen, dat is KUT met een grote K)

Ik had toen met 1meisje, was ook een lelijkerd, maar dat lukte tenminste

Maar op vakantie was er echt een vet lekker wijf. Ik dacht dat ik dr niet kon krijgen, maar we konden wel goed opschieten enzow. Laatste avond zegt zij opeens dat ze op mij verliefd is! ik stomverbaasd, maar laat ik zeggen dat we ons wel hebben vermaakt daarna

Ik schaam me dr nog wel een beetje voor dat ik nu met welgeteld 3 meisjes ben geweest, maar dat is ook omdat mn 2 beste vrienden players zijn (heeeeeel frustrerend) maar ik ben tevreden met mn huidige vriendin, al woont ze in Rome, maar we zien mekaar snel weer. Dus er komt sowieso wel een meisje die jou leuk vindt, en andersom, daar kun je van uit gaan. Hoe snel weet ik alleen niet, maar als je sociaal beetje goed bent heb je dr binnen de kortste keren 1
Oud 19-08-2002, 20:32
Kwamkwammer
Kwamkwammer is offline
Juist ja, ik heb zelfs nog nooit gezoend, dus daarop loop jij voor.

Ik ben maar één keer verliefd geweest, maar in plaats van daar werk van te maken, liep ik er juist voor weg. Bang dat ik te min was, te lelijk, te anders, te weet ik veel.

Uiteindelijk kreeg ze door dat ik verliefd op haar was. Ze kwam naar me toe zweven *als de engel die ze is* en.....

....vertelde dat ze me aardig vond....

....maar niet haar type was....

KABLAF! Alsof ze me vol in het gezicht een mep met een koekepan gaf, maar dat zou niet zo veel pijn doen als het van binnen deed.

Ik voelde me rot, ontzettend rot. En wilde zo ver mogelijk van meisjes uit de buurt blijven, ze willen me toch niet. Ik sloot me nog verder af en kroop nog verder in m'n beschermende schulp.

Nu weet ik dus niet wat ik met meisjes aan moet, en hoe weet ik of ze mij wel leuk vinden? Ik ben bang dat als ik eenmaal wat met iemand heb, dat ik dan te saai blijk te zijn, of niet spontaan genoeg, of of slecht kus (ik heb dat nog nooit gedaan, dus hoe moet ik het weten?).

Het is allemaal erg lastig, maar ga zelf proberen om ze op te lossen. Het zijn niet de meisjes maar mezelf.
Oud 19-08-2002, 20:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
maak je geen zorgen, ervaring leert het wel, en je hebt nog tijd zat. de eerste keer is bij bijna niemand goed!! laat staan perfect. zelfs de mijne niet.

echt, het komt van zelf wel! mijn neef van 22 heeft nog nooit gezoend en nog nooit een vriendin gehad. hij is echt zo'n jongen die voor zijn studie gaat (is nu afgestudeerd van de universiteit) en niet aan meiden denkt... stud dus...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 22:10
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Sport-man schreef:
He loesje, uhm
Ik vind het heel lief dat je je mening neerzet, alleen ik wou effe een ding kwijt
Namelijk dat ik (over dat meisje die ik dom vond) nooit EEN lullige opmerking had gemaakt.
En met dom bedoelde ik: een meisje die niet mijn stijl heeft (en ja het was een beetje een aso tiep waar ik niet zoveel respect voor had, achter af zij ook niet voor mij en niemand heeft er moeilijk over gedaan).

voor de rest aan iedereen zoiezo bedankt voor wat jullie schreven.
I Know. Dat soort meisjes kun je ook beter schijt aan hebben, met hun strakke broekjes en 3 jongens in 2 dagen.. Als ze computers háten zegt 't al genoeg *afknapper*
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 22:56
bracelance
bracelance is offline
Je bent iig niet te oud. Ik hoef er niet om heen te draaien dus ik zeg gewoon dat zelfvertrouwen erg belangrijk is. Je moet niet teveel zelfvertrouwen maar al helemaal niet te weinig. Jij hebt te weinig zelfvertrouwen en hebt gemerkt dat het kan veranderen in korte tijd. Misschien moet je op zoek gaan naar een vriendin die niet alleen leuk is maar je ook veel zelfvertrouwen geeft, bijvoorbeeld een hele lieve. Dat zal zeker werken.
Oud 06-09-2002, 21:05
Sport-man
Sport-man is offline
Iedereen heel erg bedankt voor zijn/haar mening

Sport-man
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:12
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Komt amal goed jongen, ik ben BIJNA 21 en nog nooit een serieuze relatie gehad. Maar tot een jaar geleden was ik nooit met meiden bezig, altijd bezig met computeren, voetbal! Is dus veranderd en voel me af en toe echt soms klote... maja nu voel ik me weer happy Verliefd zijn is veel leuker!!!!! Komt dus amal goed knaap...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:23
rabecca
rabecca is offline
ik vind het juist lief als een jongen geen ervaring heeft het is toch een eer als jij dan degeen mag zijn die hem die ervaring bij brengt?
Reageren

Regels voor berichten