Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2002, 10:11
Verwijderd
In tempest of decay
Death shall I create
To remember the old wars
And to align the stars

One day I’ll assault
And impale honesty
Burn the abhorrant soon
Thus I’ll align the moons

Death created, honesty impaled
And beholding the sons of night.
We aligned the stars, aligned the moons,
Yet nothing that is ours

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2002, 12:01
Verwijderd
uppen?

ps. dit was mijn laatste gedicht en reply op s.com
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 12:11
prinsesje
prinsesje is offline
waaaaaaarom???????? zo zonde, hijs zo mooi (wederom!!) was de reden?
jij hebt talent, je schrijft poezie in het engels zoals volgens mij niet velen dat kunnen en dat wil je je fans toch niet ontnemen????
neej neej neej!
your English is so bloody good!
Oud 19-01-2002, 12:14
prinsesje
prinsesje is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
uppen?

ps. dit was mijn laatste gedicht en reply op s.com

jo ogsa? haha kweet niet hoe ik het moet schrijven, kan het wel uitspreken, haha dat is zweeds toch? ben je zelf voor een gedeelte zweeds?

[Dit bericht is aangepast door prinsesje (19-01-2002).]
Oud 19-01-2002, 13:19
Verwijderd
Citaat:
prinsesje schreef:
jo ogsa? haha kweet niet hoe ik het moet schrijven, kan het wel uitspreken, haha dat is zweeds toch? ben je zelf voor een gedeelte zweeds?

[Dit bericht is aangepast door prinsesje (19-01-2002).]
(stiekem toch posten)

is noors, er staat: Liefde gaat verloren in het 'dal van dood' en jij ook

reden van dat ik niet meer kom is allemaal heel ingewikkeld, laat het er maar op neer komen dat het voor mijzelf niet goed meer is op überhaupt voor fun achter de computer te zitten. althans, dat is wat de meesten er van maken.

Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 14:43
Christel
Christel is offline
wooow. zoveel bewondering en interesse is wat ik heb voor jou!! Je kan echt onwijs goed schrijven
Oud 19-01-2002, 15:45
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:

reden van dat ik niet meer kom is allemaal heel ingewikkeld, laat het er maar op neer komen dat het voor mijzelf niet goed meer is op überhaupt voor fun achter de computer te zitten. althans, dat is wat de meesten er van maken.

Jammer.

Oud 20-01-2002, 16:26
prinsesje
prinsesje is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
(stiekem toch posten)

is noors, er staat: Liefde gaat verloren in het 'dal van dood' en jij ook

mooi heel erg mooi, lijkt dus wel op elkaar noors en zweeds, ik herkende de 'jij ook'.
als bepaalde iemanden denken dat dit beter voor je is... naja ik vind het jammer, je schrijft echt ontzettend goed! als je dat maar niet opgeeft! a gift is worth doing something special with it...
succes!
Oud 22-01-2002, 18:19
Verwijderd
Citaat:
prinsesje schreef:
mooi heel erg mooi, lijkt dus wel op elkaar noors en zweeds, ik herkende de 'jij ook'.
als bepaalde iemanden denken dat dit beter voor je is... naja ik vind het jammer, je schrijft echt ontzettend goed! als je dat maar niet opgeeft! a gift is worth doing something special with it...
succes!

Ik heb toch maar besloten af en toe wel eens een paar creatieve uitspattingen van mij te posten

Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 20:52
prinsesje
prinsesje is offline
Citaat:
Ulfheidin schreef:
Citaat:
prinsesje schreef:
succes!

Ik heb toch maar besloten af en toe wel eens een paar creatieve uitspattingen van mij te posten

Mooi!

Oud 24-01-2002, 08:51
Verwijderd
Citaat:
prinsesje schreef:

Mooi!

jij ook! jij ook!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 10:11
Verwijderd
Ik kan hier wel op gaan antwoorden, maar het zal een reply worden die je al duizenden keren hebt gehoord.

*is dus maar wijs stil*
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 20:04
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik kan hier wel op gaan antwoorden, maar het zal een reply worden die je al duizenden keren hebt gehoord.

*is dus maar wijs stil*

*stille glimlach*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten