![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk dat hij soms last met ademen had , maar of het pijn deed weet ik niet
en ja ik denk wel dat hij ongezond eet , maar hij is er iets aan het doen hij is wel een nerveus type en heeft de laatste tijd problems thuis dus maybe stress ook ? ik zal eens zien hoe het met hem vandaag is thanks anyway !!!! -xxx- |
![]() |
|
![]() |
ik zou m naar de dokter schoppen
als je zulke klachten niet serieus neemt ben je imho niet slim bezig.. ik ben ook zo koppig geweest, 3 maanden gewacht, en het heeft me bijna de rest van mn leven aan de nierdialyse geholpen (dr was dus iets met mn nieren, ik had geen 2 maanden meer moeten wachten..)
|
![]() |
heej
Heeft hij, naast die steken en pijn, ook een trekkende pijn naar zijn linkerarm?! In dat geval zou het goed mogelijk zijn dat het van zijn hart af komt. Maar wat het misschien ook wel zou kunnen zijn is een niersteen. Dat veroorzaakt ook veel pijn. In ieder geval zou ik proberen hem bij de dokter te krijgen! Want je weet het anders natuurlijk nooit zeker...en mocht het iets ernstigs zijn, dan kan hij eraan geholpen worden.. door niet te gaan vergroot je alleen maar het risico |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Stekende pijn wijst geenszins op angina pectoris. Een hartaandoening lijkt me hier ook uiterst onwaarschijnlijk, meest waarschijnlijk lijkt me gewoon dat die pijn afkomstig is van de tussenribspieren.
precies als je last hebt aan je hart krijg j t benauwd geen steken en zie je alles wazig. Heb ik zelf ook zulke steken, t heeft te maken met een spiertje vlakbij je hart aan je ribben. Als t elke dag is zou ik naar een dokter gaan of een paar keer in de week.
|
ik heb het ook eens gehad en ja omdat het voor de eerste maal erg beangstigend is liet mijn pa de docter langskomen
die zei dat het een verknelde spier was door mogelijke ongewonde houding of lang in een bepaalde houding gebleven. en ook zei de docter dat echte pijn aan het hart pas te merken is als je pijn hebt in het midden..dus je borst(-been) zeg maar Rat
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaisamstraat #1272 Verwijderd | 500 | 09-01-2011 00:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Rondje om de wereld Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steken rond het hart Mujahideen | 30 | 30-07-2004 19:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
hartkrampen Sweet Serenity | 11 | 11-04-2003 20:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
steken rondom hart Kupu | 7 | 10-04-2002 14:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |