Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
dat is heel verschillend. sommige heb ik binnen 10 minuten, over andere doe ik een half uur, dan strepen, krassen, verbeteren enz. na dagen weer dingen veranderen enz.
|
ik zit meestal van tevoren met een idee in mijn hoofd, en schrijf het dan binnen een minuut ofzo uit...
Dan lees ik het de volgende dag nog eens na ofzo, om te bekijken wat niet goed was... Als ik dronken ben ofzo, komt er een heleboel van die rotzooi uit, die verander ik dus ook de volgende dag pas...dus in principe doe ik er een dag over ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Archieftopic: wie schreef wat wanneer? Verwijderd | 17 | 01-02-2007 11:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |