Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hahah das wel erg snel he? Euh.. mijn geld is op ![]() ![]() Maareuh volgende maand kan wel... En zaterdag kan ik btw niet... ![]() Zondag ook niet hoor, daar niet van Ik wil wel snel weer een meeting, maar das wel erg snel ![]() En ik zit ook midden in de tentamenweek... |
![]() |
|
Verwijderd
|
14 februari?? Haha, jah das ook een optie...
![]() jah eigenlijk wel goed idee hahaha maareuh... zoekt u daar enige betekenis achter?? Dat is namelijk Valentijn!! Bent jij verliefd?? ![]() Haha, of ik moet het totaal anders op vatten en dat ga ik maar doen denk ik...haha ------------------ Anti - Front Anti Zeehond!!! *~* Try Not To Take Controle In Life, Because It Just Happens... *~* [Dit bericht is aangepast door ~Dark Voice~ (15-01-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nee, want het staat er al vanaf de zomervakantie haha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en hmm, ik leef ook van vakantie naar vakantie, remember dat ik 1 week na de herfstvakantie de weken aan het tellen was tot de kerstvakantie? ![]() alleen weet ik nooit wanneer ze zijn, welke data enzo |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Meet! 16 februari in Utrecht! Snebbeltje | 190 | 19-02-2013 17:55 | |
De Kantine |
DK Meet! #13 TopDrop | 500 | 08-01-2008 22:28 | |
Drugs & Alcohol |
[Meeting] Haarlem 13 en 14 januari Wammus | 145 | 17-01-2007 11:20 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting 28 - 29 - 30 april bij deadlock in Zwolle Mephisto | 276 | 24-04-2006 22:58 | |
Lifestyle |
De volgende meeting! meisjekim | 266 | 23-05-2003 14:35 | |
De Kantine |
Meeting Talon | 1 | 19-09-2002 19:48 |