![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb op zich wel een ervaring met ijsklontjes. Maar nog niet met mijn vriend..
Dat eerste lijkt me trouwens echt gigantisch lekker, kweenie waarom, maar ik vind kou heerlijk , kga ook vaak onder koude douche staan enzo ![]() Dat tweede is lollig.. Nog niet met ijs geprobeerd maar wel met water en dat vond ie al koud ![]() Hmmz, toch maar eens gaan doen denk ik zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
haha jah.. Even een vraagje voor diegene die het al welleens hebben geprobeerd.. stel de jongen komt erachteraan ![]() door de kouw??? krijgt hij dan geen slappe lul..??? beetje domme vraag.. maar lijkt me eigenlijk niet gek dat het kan.. en dan zit je daar met een ijsklontje erin.. kouw te lijden ![]()
||
Citaat:
het tweede dus ... en je hebt dus een jongen die jou wilt neuken ... hij heeft aan de ene kant het gevoel van een vochtig, warm kutje en aan de andere kant een (smelötend) ijsklontje ... welk gevoel zal overheersen? tuurlijk zal hij het ijsklontje voelen, maar ik denk dat de geilheid het wint, geen probleem! maar is niemand van de dames bang dat (ik weet niet hoe snel het ijsklontje smelt) de lul van de jongen het ijsklontje (hard) omhoog stoot, tegen de baarmoeder aan? zal dat niet pijn doen? |
![]() |
||
Citaat:
niet over nagedacht! zal hem wel vertellen om rustig te doen ![]()
|
Verwijderd
|
Nou kben wel gewend aan iets dat tegen mijn baarmoederwand aanstoot dus dat zal het probleem niet zijn.
![]() Verder heb ik wel ervaring met ijsklontjes en ik zal je vertellen, dat smelt zo snel dat het waarschijnlijk weinig tijd heeft om echt te stoten tegen de baarmoederwand ![]() Maar kben dus echt niet bang voor pijn ofzow ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() misschien een domme vraag, maar hoeveel voel je van de ijsklontjes? stel, een normaal ijsklontje (wat is dat, 3x2x2 ofzo) wordt bij je ingebracht (lekker plastisch ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en hoe het was? lekkers ![]() ![]() ![]() maar zeker een aanrader, zoniet voor de sex zelf, dan wel zeker voor de lol die je erbij krijgt als je je partner ziet kronkelen onder je als je deze aan het plezieren ben met een ijsklontje in je mond ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja zeg ![]() ![]() Citaat:
![]() Maar tis echt heerlijk.. Kweet niet of het bij mannen ook zo is.. Maar naar mijn weten is het mannelijke geslachtsdeel altijd een stuk kouder... Hoe lang weet ik niet, het is zeker binnen een halve minuut helemaal gesmolten.. maar dan voel je nog dat koude water naar beneden lopen, das ook heerlijk ![]() |
![]() |
|
kheb dit weekend mijn vriend gepijpt met een ijsklontje.. HIJ vond het zeer lekker..
hij zei dat het een heel appart gevoel was ![]() en zelf het neuken met een ijsklontje hebben we nog niet echt geprobeerd.. ik zat een beetje uit te vinden maar leek me toch een eng idee... een ijsklontje erin..
|
* dankt voor het idee *
Ik dacht eerst: zullen die hoekjes van het ijsblokje geen pijn doen in de vagina? maar toen ik er over na dacht kwam ik tot de conclusie dat die het eerst rond zijn (net als in een glas cola) Ik zal mijn vriendin vragen of ze mee wil doen met het expiriment ik zal posten hoe het was.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik heb het er al wel met haar over gehad. Het leek haar wel leuk maar niet met haar ontmaagding (ze wil al wel ontmaagd worden maar ik vind dat ze eerst iets ouder met zijn).
Ik maak wel ff een nieuwe topic aan asl het zo ver is met een soortgelijke naam.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En jah het voelt lekker.. omdat het heel anders is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kzou het zelf eigenlijk ook niet weten. Aan de ene kant denk ik dat het water gemengd met het vocht is.. Aan de andere kant: het vocht is veel dikker, dus het kan ook dat het water er gewoon overheen loopt zegmaar, dus dat je heel weinig van het vocht proeft... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee hij woont in limburg moet constand werken... ik woon in zeeland enne heb rotte ouders die vervelend doen (waren eerst tegen alles wat met stefan te maken heeft) maar is nu wel heel endje over geloof ik.... ach 'k ben gelukkig hoor ![]() |
![]() |
|
Dus het doet niet pijn? Ik dacht dat het zou voelen als een ijsklontje dat je te lang in je hand houd ofzo
![]() Kdenk dat het wel leuk is met een ijsklontje in je en dan gebefd worden, maar neuken :-S Je voelt het toch zitten? En je voelt het dan toch ook verschuiven? En hoe groot is da ding dan? En pijpen... Zit da klontje dan ni in de weg? En kheb op dit moment gevoelige tanden, beter ni doen zeker ![]() |
![]() |
|
je kutje is enorm warm, zeker als je wat geil bent dan is het helemaal geen probleem. de kou van het ijsblokje is juist het opwindende, het aparte gevoel
en doordat je kutje zo warm is, smelt het ijs razendsnel ... met neuken, tja, je zal wel voorzichtig moeten zijn, zeker, maar zowel bij het neuken als het pijpen zal het voor hem ook vreemd zijn om dat koude ding tegen zijn lul aan te hebben en je begint natuurlijk met een klein klontje en kijk hoe het gaat! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nooit geprobeerd, is misschien wel een leuk idee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
DK-meet #4 TopDrop | 500 | 27-06-2007 20:35 | |
De Kantine |
DK-meet #2 Tink* | 500 | 04-05-2007 14:05 | |
Eten & Drinken |
royal club ijsklontjes sicilion | 16 | 09-06-2003 14:01 |