Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 13:14
ZHAzha
ZHAzha is offline
wie heeft dat welleens gedaan...

DIT :

eerst het ijsklontje bij het meisjes er in.. en dan de jongen er snel achteraan
Het schijnt een heel gek/appart gevoel te zijn..

OF:
meisje pijpt jongen met een ijsblokje in haar mond
schijnt ook een gek gevoel te zijn..

WIJ (vriendje en ik) hebben het nog never gedaan met ijsblokjes.. we waren eerst van plan om het eens een x uit te gaan proberen.. we hadden de ijsklontjes al klaar
Maar leek ons toch een te koud idee..

MESSCHIEN eens iets voor de zomer

maar wie heeft het welleens zo gedaan..
ervaringen graag
Oud 04-05-2002, 13:27
chanel
chanel is offline
euhm nee, maar.. een ijsklontje erin? en dan nog zn lul.. strax bevriest me baarmoeder man

Chanel
Oud 04-05-2002, 13:47
birdy
birdy is offline
hmm klinkt interessant, ik zal het onthouden...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:21
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
DIT :

Ik moet dr niet aan denken Ah brr dan bevries je toch van binnen

Citaat:
OF:
Ja maar dan zonder ijsblokje maar met een ijskoude mond

Leuke van ijsblokjes is juist om ermee te spelen Tepels pesten, over een rug laten glijden, etc.. en het smelt, hou daar rekening mee
Oud 04-05-2002, 15:48
Verwijderd
Ik heb op zich wel een ervaring met ijsklontjes. Maar nog niet met mijn vriend..
Dat eerste lijkt me trouwens echt gigantisch lekker, kweenie waarom, maar ik vind kou heerlijk , kga ook vaak onder koude douche staan enzo

Dat tweede is lollig.. Nog niet met ijs geprobeerd maar wel met water en dat vond ie al koud

Hmmz, toch maar eens gaan doen denk ik zo
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 16:56
Verwijderd
Mn vriend heeft wel eens een ijsklontje erin gedaan en me dan gebefd maar het smelt ONGELOOFLIJK snel. Dus dan wordt het echt gigantisch nat en dat is wel vervelend. Dat tweede zou ik nog wel een keer willen proberen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:40
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Mn vriend heeft wel eens een ijsklontje erin gedaan en me dan gebefd maar het smelt ONGELOOFLIJK snel. Dus dan wordt het echt gigantisch nat en dat is wel vervelend.
Ik als jongen zie er geen problemen mee . Gewoon doorslurpen.
Oud 04-05-2002, 21:37
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Ik als jongen zie er geen problemen mee . Gewoon doorslurpen.
Nee, was ook niet heel erg, maar als je dat voor het eerst doet heb je dat nog niet helemaal door en dan wordt het bed nat... Doorslurpen lukt verder wel hoor
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 06:47
ZHAzha
ZHAzha is offline
Daar binnen is het harstikke warm.. dus je baarnmoeder bevriest HEUS niet

Leuk joh...ik denk dat ik ook maar es ijsklontjes ga bevriezen
Oud 05-05-2002, 09:48
youriw
youriw is offline
het lijkt me handig om eerst met kleine stukjes ijs te beginnen en vervolgens te kijken wat de reactie is, niet meteen met brokken beginnen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:19
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:
het lijkt me handig om eerst met kleine stukjes ijs te beginnen en vervolgens te kijken wat de reactie is, niet meteen met brokken beginnen

haha jah..

Even een vraagje voor diegene die het al welleens hebben geprobeerd..
stel de jongen komt erachteraan

door de kouw??? krijgt hij dan geen slappe lul..???

beetje domme vraag.. maar lijkt me eigenlijk niet gek dat het kan..

en dan zit je daar met een ijsklontje erin.. kouw te lijden
Oud 05-05-2002, 10:34
youriw
youriw is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
Even een vraagje voor diegene die het al welleens hebben geprobeerd..
stel de jongen komt erachteraan

door de kouw??? krijgt hij dan geen slappe lul..???

beetje domme vraag.. maar lijkt me eigenlijk niet gek dat het kan..

en dan zit je daar met een ijsklontje erin.. kouw te lijden
laat me even heel plastisch de situatie schetsen ... je hebt een kutje, dat is vochtig en warm ... daar doe je een ijsklontje in ... wat zal er gebeuren, zal je kutje bevriezen of het ijsklontje smelten?

het tweede dus ...

en je hebt dus een jongen die jou wilt neuken ... hij heeft aan de ene kant het gevoel van een vochtig, warm kutje en aan de andere kant een (smelötend) ijsklontje ... welk gevoel zal overheersen?

tuurlijk zal hij het ijsklontje voelen, maar ik denk dat de geilheid het wint, geen probleem!

maar is niemand van de dames bang dat (ik weet niet hoe snel het ijsklontje smelt) de lul van de jongen het ijsklontje (hard) omhoog stoot, tegen de baarmoeder aan? zal dat niet pijn doen?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:39
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:

laat me even heel plastisch de situatie schetsen ... je hebt een kutje, dat is vochtig en warm ... daar doe je een ijsklontje in ... wat zal er gebeuren, zal je kutje bevriezen of het ijsklontje smelten?

het tweede dus ...

en je hebt dus een jongen die jou wilt neuken ... hij heeft aan de ene kant het gevoel van een vochtig, warm kutje en aan de andere kant een (smelötend) ijsklontje ... welk gevoel zal overheersen?

tuurlijk zal hij het ijsklontje voelen, maar ik denk dat de geilheid het wint, geen probleem!

maar is niemand van de dames bang dat (ik weet niet hoe snel het ijsklontje smelt) de lul van de jongen het ijsklontje (hard) omhoog stoot, tegen de baarmoeder aan? zal dat niet pijn doen?

niet over nagedacht! zal hem wel vertellen om rustig te doen
Oud 05-05-2002, 15:58
Verwijderd
Nou kben wel gewend aan iets dat tegen mijn baarmoederwand aanstoot dus dat zal het probleem niet zijn.

Verder heb ik wel ervaring met ijsklontjes en ik zal je vertellen, dat smelt zo snel dat het waarschijnlijk weinig tijd heeft om echt te stoten tegen de baarmoederwand
Maar kben dus echt niet bang voor pijn ofzow
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:08
youriw
youriw is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Nou kben wel gewend aan iets dat tegen mijn baarmoederwand aanstoot dus dat zal het probleem niet zijn.

Verder heb ik wel ervaring met ijsklontjes en ik zal je vertellen, dat smelt zo snel dat het waarschijnlijk weinig tijd heeft om echt te stoten tegen de baarmoederwand
Maar kben dus echt niet bang voor pijn ofzow
jaja, ik dacht dat mannen vaak opschepten over de grootte van hun lul, maar als hun vriendinnen dat ook al gaan doen

misschien een domme vraag, maar hoeveel voel je van de ijsklontjes? stel, een normaal ijsklontje (wat is dat, 3x2x2 ofzo) wordt bij je ingebracht (lekker plastisch ), hoelang en hoeveel voel je er dan van?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:36
ZHAzha
ZHAzha is offline
kheb net ijsklontjes gemaakt moet alleen nog bevroren worden
Oud 11-05-2002, 22:28
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik heb op zich wel een ervaring met ijsklontjes. Maar nog niet met mijn vriend..
Dat eerste lijkt me trouwens echt gigantisch lekker, kweenie waarom, maar ik vind kou heerlijk , kga ook vaak onder koude douche staan enzo

Dat tweede is lollig.. Nog niet met ijs geprobeerd maar wel met water en dat vond ie al koud

Hmmz, toch maar eens gaan doen denk ik zo
Gedaan!

en hoe het was? lekkers nat en heel erg koud brrr!!

maar zeker een aanrader, zoniet voor de sex zelf, dan wel zeker voor de lol die je erbij krijgt als je je partner ziet kronkelen onder je als je deze aan het plezieren ben met een ijsklontje in je mond
Oud 13-05-2002, 01:41
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

jaja, ik dacht dat mannen vaak opschepten over de grootte van hun lul, maar als hun vriendinnen dat ook al gaan doen

Naja zeg haha

Citaat:
misschien een domme vraag, maar hoeveel voel je van de ijsklontjes? stel, een normaal ijsklontje (wat is dat, 3x2x2 ofzo) wordt bij je ingebracht (lekker plastisch ), hoelang en hoeveel voel je er dan van?
Nou ik zal je vertellen. Je voelt er VEEL van, maar dat komt vooral omdat de vagina bij de vrouw één van de warmste (zoniet de warmste) plekjes is.. En als die warmte opeens wordt verstoord (vooral diep erin) dan voel je dat echt wel.. Damn!!
Maar tis echt heerlijk..

Kweet niet of het bij mannen ook zo is.. Maar naar mijn weten is het mannelijke geslachtsdeel altijd een stuk kouder...

Hoe lang weet ik niet, het is zeker binnen een halve minuut helemaal gesmolten.. maar dan voel je nog dat koude water naar beneden lopen, das ook heerlijk
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 09:06
youriw
youriw is offline
wow! ok, bedankt voor de fantastische beschrijving ... we gaan het zeker eens proberen! klinkt errug goed ... nu mijn vriendin nog overhalen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 16:31
ZHAzha
ZHAzha is offline
kheb dit weekend mijn vriend gepijpt met een ijsklontje.. HIJ vond het zeer lekker..
hij zei dat het een heel appart gevoel was

en zelf het neuken met een ijsklontje hebben we nog niet echt geprobeerd.. ik zat een beetje uit te vinden maar leek me toch een eng idee... een ijsklontje erin..
Oud 13-05-2002, 16:37
Wasaap
Wasaap is offline
* dankt voor het idee *

Ik dacht eerst: zullen die hoekjes van het ijsblokje geen pijn doen in de vagina? maar toen ik er over na dacht kwam ik tot de conclusie dat die het eerst rond zijn (net als in een glas cola) Ik zal mijn vriendin vragen of ze mee wil doen met het expiriment ik zal posten hoe het was.
Oud 13-05-2002, 21:12
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
* dankt voor het idee *

Ik dacht eerst: zullen die hoekjes van het ijsblokje geen pijn doen in de vagina? maar toen ik er over na dacht kwam ik tot de conclusie dat die het eerst rond zijn (net als in een glas cola) Ik zal mijn vriendin vragen of ze mee wil doen met het expiriment ik zal posten hoe het was.
jaa goedzow doen!! en dan natuurlijk wel posten he
Oud 13-05-2002, 21:20
Wasaap
Wasaap is offline
Ik heb het er al wel met haar over gehad. Het leek haar wel leuk maar niet met haar ontmaagding (ze wil al wel ontmaagd worden maar ik vind dat ze eerst iets ouder met zijn).

Ik maak wel ff een nieuwe topic aan asl het zo ver is met een soortgelijke naam.
Oud 14-05-2002, 15:09
youriw
youriw is offline
ik heb een vriendin die het geprobeerd heeft, een ijsklontje in haar kutje. en het smolt vrij snel, binnen 5 minuten had ze een leuk plasje water volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 15:50
Caroo
Caroo is offline
Me vriendjuh heeft een x een ijklontje (een klein stukje) bij mij naar binnen geduwd, was best wel koud, maar daar beneden is alles zo warm dat dat ijsklontje echt vrijwel meteen smelt..
Oud 14-05-2002, 16:03
youriw
youriw is offline
Citaat:
10-age $ schreef:
Me vriendjuh heeft een x een ijklontje (een klein stukje) bij mij naar binnen geduwd, was best wel koud, maar daar beneden is alles zo warm dat dat ijsklontje echt vrijwel meteen smelt..
maar wat voel je? kou, ok, maar is het lekker?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:
ik heb een vriendin die het geprobeerd heeft, een ijsklontje in haar kutje. en het smolt vrij snel, binnen 5 minuten had ze een leuk plasje water volgens mij.
Tis echt wel ietsje sneller dan 5 minuten hoor, geloof mij maar.. en anders heeft je vriendin het daar ERRUG koud

En jah het voelt lekker.. omdat het heel anders is Tgeeft echt een fijn gevoel
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 15:57
Caroo
Caroo is offline
Citaat:
youriw schreef:
maar wat voel je? kou, ok, maar is het lekker?
Je voelt niet echt veel bijzonders.. het is wel grappig.. ik wist toen niet dat me vriendje dat ijsklontje naar binnen ging duwen, dus toen kreeg ik een beetje zo'n "aaaaaaaahhh..!!"-schrik reactie.. (als je snapt wat ik bedoel).. Dat was eigenlijk het leukste eraan..
Oud 16-05-2002, 10:21
youriw
youriw is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Tis echt wel ietsje sneller dan 5 minuten hoor, geloof mij maar.. en anders heeft je vriendin het daar ERRUG koud

En jah het voelt lekker.. omdat het heel anders is Tgeeft echt een fijn gevoel
het smelt wel sneller, maar ze was blijven liggen, toen ze opstond kwam dat plasje ... ben toch benieuwd waar dat trouwens naar smaakt
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

het smelt wel sneller, maar ze was blijven liggen, toen ze opstond kwam dat plasje ... ben toch benieuwd waar dat trouwens naar smaakt
Wat let je?
Kzou het zelf eigenlijk ook niet weten. Aan de ene kant denk ik dat het water gemengd met het vocht is.. Aan de andere kant: het vocht is veel dikker, dus het kan ook dat het water er gewoon overheen loopt zegmaar, dus dat je heel weinig van het vocht proeft...

haha, naja maakt ook niet uit
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:59
youriw
youriw is offline
ok, laten we afspreken dat we allemaal ons best gaan doen, we proberen het een keertje, hetzij zelf, hetzij bij je vriendin en dan ook meteen even proeven ... de resultaten komen hier!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:21
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
wie heeft dat welleens gedaan...

DIT :

OF:

WIJ (vriendje en ik) hebben het nog never gedaan met ijsblokjes.. we waren eerst van plan om het eens een x uit te gaan proberen.. we hadden de ijsklontjes al klaar
Maar leek ons toch een te koud idee..

MESSCHIEN eens iets voor de zomer

maar wie heeft het welleens zo gedaan..
ervaringen graag
nou ik heb weleens wat met ijsklontjes gedaan maar niet erin gehad hoor kweetniet wat voor gevoel ik me daarbij moet voorstellen wel met aardbeien gedaan (niet erin!!!) maar das ook erg koud en is lekkaaahh!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:47
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
hihi kippevel in je kut
Oud 18-07-2002, 09:17
youriw
youriw is offline
kan inmiddels uit ervaring vertellen dat het vrij snle smelt in een kutje
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 13:41
Verwijderd
hmm schat...ideetje voor maandag misschien oeh wat heb 'k zijn in maandag zie 'm weer na 4 weke ofzo.... jah da wordt leuk
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 13:46
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hmm schat...ideetje voor maandag misschien oeh wat heb 'k zijn in maandag zie 'm weer na 4 weke ofzo.... jah da wordt leuk
je ziet hem ook niet vaak he?
Oud 18-07-2002, 13:48
youriw
youriw is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
met een verslag hier maandag?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 13:50
Uneksia
Uneksia is offline
djeez, ik vind een koude douche al zo om uit te gillen, maar het is het proberen waard.....klinkt wel geil op zich
Oud 18-07-2002, 13:50
Obli
Obli is offline
zet het op video en upload het effe op het internet

URL graag
Oud 18-07-2002, 13:51
youriw
youriw is offline
Citaat:
Uneksia schreef:
djeez, ik vind een koude douche al zo om uit te gillen, maar het is het proberen waard.....klinkt wel geil op zich
moet je echt een keer doen! is echt heel geil, ook voor de jongen om te zien (en te helpen)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 13:56
Uneksia
Uneksia is offline
Citaat:
Obli schreef:
zet het op video en upload het effe op het internet

URL graag
hahaha, nah, als die website ooit nog een keer afkomt...he?!
Oud 18-07-2002, 13:57
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

met een verslag hier maandag?
hahaha ja nee dinsdag wordt dat dan he....
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 13:58
youriw
youriw is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

hahaha ja nee dinsdag wordt dat dan he....
is ook goed! leuk, kijk er nu al naar uit ...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 14:01
Verwijderd
Citaat:
ZHAzha schreef:

je ziet hem ook niet vaak he?

nee hij woont in limburg moet constand werken... ik woon in zeeland enne heb rotte ouders die vervelend doen (waren eerst tegen alles wat met stefan te maken heeft) maar is nu wel heel endje over geloof ik.... ach 'k ben gelukkig hoor zolang hij blij me blijft
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 14:10
Obli
Obli is offline
tis zonden
Oud 18-07-2002, 14:13
-Meisje-
-Meisje- is offline
Dus het doet niet pijn? Ik dacht dat het zou voelen als een ijsklontje dat je te lang in je hand houd ofzo
Kdenk dat het wel leuk is met een ijsklontje in je en dan gebefd worden, maar neuken :-S Je voelt het toch zitten? En je voelt het dan toch ook verschuiven? En hoe groot is da ding dan?
En pijpen... Zit da klontje dan ni in de weg? En kheb op dit moment gevoelige tanden, beter ni doen zeker
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 14:37
youriw
youriw is offline
je kutje is enorm warm, zeker als je wat geil bent dan is het helemaal geen probleem. de kou van het ijsblokje is juist het opwindende, het aparte gevoel

en doordat je kutje zo warm is, smelt het ijs razendsnel ...

met neuken, tja, je zal wel voorzichtig moeten zijn, zeker, maar zowel bij het neuken als het pijpen zal het voor hem ook vreemd zijn om dat koude ding tegen zijn lul aan te hebben

en je begint natuurlijk met een klein klontje en kijk hoe het gaat!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 15:02
Obli
Obli is offline
IDEE: gechrunched ijs?
Oud 18-07-2002, 16:34
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

nee hij woont in limburg moet constand werken... ik woon in zeeland enne heb rotte ouders die vervelend doen (waren eerst tegen alles wat met stefan te maken heeft) maar is nu wel heel endje over geloof ik.... ach 'k ben gelukkig hoor zolang hij blij me blijft
ja, het zal alleen wel soms moeilijk zijn maargoed
Oud 18-07-2002, 19:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
youriw schreef:

Slush puppy?

Nooit geprobeerd, is misschien wel een leuk idee.

Regels voor berichten