Advertentie | |
|
![]() |
|
Heel duidelijk en zo weet ze wat ze volgende x niet moet doen!Een leerzame brief, vind ik en mooi dat je ze open over je gevoelens bent, dat zouden meer jongens moeten zijn
![]() Kuzzje Ik
|
Verwijderd
|
Ik herken mezelf meer in jou dan in haar denk ik.
Ik heb me ook altijd afgevraagd of dit soort brieven mensen de ogen opent. Ik heb bijv. tegen m'n ex aan de telefoon ook soortgelijke dingen gezegd, echt dingen waarvan ik dacht: "Nu moet hij wel begrijpen waar hij mee bezig is..." Maar het enige antwoord wat ik na zo'n heel verhaal kreeg was "Ja sorry, ik ga nu weer verder, ik moet ophangen. Doei." Ik vraag me af, als zij zo ongevoelig is om jou zo'n tijd niet te willen zien, zo te reageren, etc. Of ze dan na zo'n brief anders wordt... Ze weet echt wel wat ze heeft gedaan en die brief zal haar daar inderdaad weer aan herinneren. Maar daarna zal ze -denk ik- weer gewoon verder gaan met haar leven. Ik denk dat ze ich wel een beetje schuldig zal voelen, misschien zal ze zelfs wel contact opnemen. Maar ze is wie ze is en dat verandert niet door zo'n brief... Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel, ik leg het weer warrig uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan uiteindelijk met je gaan praten... Zeker weten... Misschien dat jullie nog vrienden kunnen/willen worden... Mooi Brief iig
|
Hoe ik zou reageren als ik die brief zou krijgen..;
Ik zou echt geschokt zijn dat de gevoelens bij jou zó diep zitten, en ik zou eens na gaan denken over hoeveel pijn ik jou nou eigenlijk gedaan heb.. Ik zou me schamen voor mijn gedrag, dat ik gelijk niet (nauwelijks) meer met je ben omgegaan en dat ik je niet meer wilde zien.. Ik zou iets met je af willen spreken en het op een juiste manier uit willen praten.. Maar goed, hoe dat meisje erop reageert weet ik natuurlijk niet.. Ieder persoon kan er weer anders op reageren natuurlijk.. maar ik vind het een aangrijpende brief en je hebt goed laten merken dat je er erg mee zit
|
![]() |
Eej kvin et wel 'n hele mooie brief. Maar tgaat wel erg diep en ver vind ik.. Ik zou er van schrikken, en niet op de manier die jij bedoelt denk. Meer op de manier van "Jezus wat zit hij moeilijk te doen!!" Kzou je wel bellen, of 'n brief terug sturen.. (sorry als ik het te hard zeg ofzo.. )
||
Citaat:
Maar ik zou deze brief zeker opsturen, de verwijten die je geeft moet je zo laten, maar moest ik jou zijn, ik zou haar niet teveel laten blijken dat je nog hoop koestert. Anyway, ik na zo'n brief zou toch wel spijt hebben van mijn gedrag en zou er wel iets aan willen doen, ik hoop voor jou dat zij ook zo reageert. Succes.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ken het verhaal verder niet van wat je met dat meisje had, maar als ik zo'n brief zo krijgen zo ik toch wel even ergens bij stil staan. (over hoe ik tegen je geweest zou zijn) maar of ik zou reageren weet ik niet
Het is een hele mooie brief, maar misschien ziet zij het wel weer als opdringen.....
|
Allereerst vind ik het een prachtige brief. Het is bijna te mooi, en ze zal zich erg vereerd moeten voelen om zoiets te krijgen. Als dit zou gebeuren tussen mij en mijn vriendin. En mijn vriendin zou mij dit sturen, dan zou ik echt in tranen uitbarsten en gelijk naar haar toegaan om te smeken of ze terug komt?
||
![]() |
Citaat:
suc-6
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het is een goede brief, je verwoordt je gevoelens goed.
Toch vraag ik me af wat je met deze brief wil bereiken. Je wil haar de ogen openen? Misschien kan dat niet, omdat ze dat niet wil. Je hebt haar volgens mij al vaker dingen duidelijk geprobeerd te maken, en dat liep steeds op een teleurstelling uit. Toch denk ik dat het goed is dat je deze brief geschreven hebt. Misschien helpt het 'van je af schrijven' ook om haar los te kunnen laten (want ik denk eerlijk gezegd dat dat het beste is dat je voor jezelf kunt doen). Vestig niet teveel hoop op haar reactie, want de kans is groot dat je dan weer gekwetst wordt. Verstuur de brief als een afsluiting, wetende dat je gezegd hebt wat er gezegd moest worden, gedaan hebt wat je goed leek, en er vrede mee kunt hebben. Heel veel succes en ik begrijp echt hoe moeilijk het is maar ik weet uit ervaring dat het soms -hoe pijnlijk ook- uiteindelijk beter is om iemand los te laten en je zelf toe te laten verder te gaan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nou, daar reken ik niet op. ik ben banger dat ik weer iets heel erg kwetesend terug krijg. |
![]() |
|
Jeetje, ik herken echt veel dingen...zoals het verheugen op een dagje met haar...
Ik hoop dat ik nooit zo'n brief hoef te schrijven... Nou..wel...'k heb er weleens 1 geschreven, zoiets dan...later heb ik dat meisje nog wel gesproken, ze vatte het goed op, ze wou me zelfs terugschrijven, alleen kon ze niet de juiste woorden vinden... Spijtig genoeg heb ik haar niet meer gezien noch gesproken, misschien is het ook maar beter zo. Ik voel me immers weer prima. ![]() Niet echt een nuttige reactie...al betuigd het wel dat de brief heel goed is verwoord. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 19:58. |
![]() |
|
Volgens mij ben je gewoon te onzeker en zit je er veel te veel mee in, meningen verschillen omtrent deze brief en zij zal het anders opvatten dan ik of iemand anders.
Stuur deze brief gewoon, het zijn jouw gevoelens op dit moment, zo denk jij erover en wat kan het jou schelen wat wij erover denken. Is niet grof bedoeld maar wat stout! zegt klopt: ik begrijp echt hoe moeilijk het is maar ik weet uit ervaring dat het soms -hoe pijnlijk ook- uiteindelijk beter is om iemand los te laten en je zelf toe te laten verder te gaan.
||
Citaat:
Betekende ze veel voor me dan zou ik positief reageren. Betekende ze weinig tot niets voor me dan zou ik misschien niet eens reageren...dan zou ik haar wel aanspreken op straat ofzo...maar ook weer niet zo negatief dat ze meteen huilend wegloopt...
|
Trouwens...toen ik een brief schreef naar dat meisje...
Het maakte me eigenlijk weinig uit of ik nou antwoord zou krijgen ja of de nee... Ik voelde me na het schrijven, en versturen van de brief gewoon beter eigenlijk, het luchtte op dat ik het van me afschreef. Had het nooit gedacht, inmiddels weet ik wel beter ![]() Succes!
|
Verwijderd
|
Ja, het is best goed, alleen is deze brief hooguit voldoende om haar te overtuigen. Niet om haar over te halen tot actie. Maar ik ken haar niet, het is zeker het proberen waard!
Ik heb een paar weken geleden ook een soortgelijks iets naar een meisje gestuurd dat ook ontzettend veel voor mij betekend. Na een stukje van mij aan haar heb ik haar 5 bladzijden gegeven vol met sms'jes van haar aan mij, mailtjes van haar aan mij, en gesprekken op msn van haar en mij. Ik had nog dingen van meer dan een jaar oud bewaard. Het werkte perfect, precies op het moment dat zelfs ik het wilde opgeven. Nu is het contact weer als vanouds, zoniet beter. Anywayz, ik wens je heel veel succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |