Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo rond je 21ste moet het toch wel gebeurd zijn. Is dat niet het geval, dan spoor je volgens mij niet helemaal volledig.
-Desecrator
|
Denk niet dat je er echt een leeftijd aan kunt verbinden ofzo.. Hoogstens een gemiddelde.. Maar niet van "als je voor je XX nog nooit met een jongen/meisje gekust hebt dan ben je echt een loser" zeg maar.
Iedereen is er toch pas klaar voor op zijn eigen moment...? En tja als je er wel al klaar voor bent, maar nog geen geschikte 'tegenspeler' tja dan schiet het ook niet op.. Echt serieuse relaties heb je denk ik toch pas als je wat ouder bent.. (zo na je puberteit denk ik dat het pas echt serieus wordt)
|
Ja, mensuh, dus NIET de Tina geloven, waar dat soort onzin in staat dat je voor je 14e gezoend moet hebben.. Bullshit!
En als je nou als 14-jarige gelijk gaat denken 'damn, ik moet toch een keertje zoenen!' FOUT dus.. Je zoent gewoon wanneer je er klaar voor bent en wanneer je een goed persoon tegenkomt om mee te zoenen.., ik bedoel, de één heeft meer geluk als de ander! |
![]() |
|
Als je er klaar voor bent... bij ons in groep 8 heerste er wel een sfeer dat je hoorde te zoenen, maar dan weet je gewoon niet anders. Ik ken ook genoeg mensen die 18 of ouder waren... Het komt vanzelf
|
idd, gewoon als je d'r klaar voor bent...
kzit me soms zo te ergeren aan tv programma's waarbij zo'n doos aan een 10 jarig kind vraagt of ze al een vriendje heeft en het vaak met d'r vriendinnen over jongens heeft. Dan denk ik 'toen ik 10 was dacht ik niet eens aan jongens, laat staan dat ik het er met vriendinnen over had!' Komop zeg, door zúlke programma's krijgen 14 jarigen nou het idee dat ze op moeten schieten met ervaringen opdoen... Niks moet!
|
![]() |
De 1e keer dat ik het deed was ik 14, daar heb ik naderhand wel een beetje spijt van
![]() Ik was er nog niet echt aan toe, mijn vriendin (toen 13) wou het en ik d8, nou stoer..... Ik was wel de eerste jongen uit de klas en m'n vrienden vonden het ook stoer... Ik had liever nog een aantal jaartjes gewacht.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil iniedergeval voor m'n 30ste toch wel ontmaagd zijn en kinderen krijgen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Iemand van 30 die maagd is kan ook heel gelukkig zijn. Ik vind iig dat er geen leeftijd aan vast zit... tenzij je dat er zelf aan vastplakt natuurlijk....
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wanneer weten jullie of iemand met je flirt of je aantrekkelijk vindt? Severus | 24 | 19-07-2005 19:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wanneer "that' en wanneer "which" te gebruiken? Verwijderd | 16 | 05-12-2002 16:14 | |
Psychologie |
wanneer ben je depressief? Black Rainbow | 17 | 24-10-2002 07:31 | |
Psychologie |
Wanneer is iets mishandeling? Juliah | 2 | 06-05-2002 11:15 | |
Verhalen & Gedichten |
wanneer mag ik dood Da Girl | 3 | 09-03-2002 14:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Wanneer zie ik je een keer? aquafemme | 2 | 20-09-2001 18:32 |