![]() |
|
Jajaja. Nog kleine twee weekjes en dan is het weer de beurt aan het grootste open air dance event ter wereld
![]() Wij vertrekken dit jaar al op vrijdagmorgen dus voor ons wordt het een XXL weekend! Ons programma: - Vrijdag 12 Juli - 06.00 uur: Vertrek naar Berlijn per trein - Vrijdag 12 Juli - 14.00 uur: Aankomst Berlijn, inchecken in hotel en effe het centrum in. - Vrijdag 12 Juli - 22.00 uur: "The Love From Above" in de Columbia-hallen. Line Up: Paul van Dyk (van 00.00 uur tot 02.00 uur EN van 04.30 uur tot 09.00 uur ![]() ![]() - Zaterdag 13 Juli - 13.00 uur: Aanvang Loveparade 2002 ![]() - Zaterdag 13 Juli - 24.00 uur: Einde Loveparade 2002 ![]() - Zondag 14 Juli - 15.00 uur: Brak terug naar Nederland ![]() Wie gaat nog meer naar de moeder der parades? Hoe ga je? Blijf je overnachten in Berlijn? En welke afterparty's ga je bezoeken ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja!! Ik oooooooooooook! Alleen dan van donderdag tot en met maandag! En ja, ook met de trein, naar een mooi hotelletje toe. Vorig jaar met de bus alleen ja, dan sta je inderdaad wel een hele poos in de file. 6 UUR! ![]() En um..... Geen idee nog waar ik heen ga, ik ga in ieder geval naar Tresor ( http://www.tresorberlin.de ) , kijken of alle leuke mensen van vorig jaar er ook weer zijn! En omdat het de laatste keer is dat ik er heen kan, aangezien ze in augustus ofzo gaan slopen. Verschrikkelijk jammer... ![]() En de vrijdag naar een of ander vaag feest van mensen die ik er vorig jaar ontmoet heb, ik moet nog bellen waar en hoe laat, aangezien ze gewoon ergens gaan ergens in een of ander park gaan staan met een bus en muziek installatie. Maakt mij niet zoveel uit waar ik heen ga, leuk heb ik het toch wel!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Tresor zijn we vorig jaar ook geweest trouwens, maar dat was vorig jaar op de vrijdagnacht. Topclub met een legendarische naam. Jammer dat die idd weggaat ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, heel jammer. Eerlijkheidgehalve moet ik bekennen dat ik niet veel van de binnenkant heb gezien, eigenlijk alleen de toiletten! ![]() ![]()
|
Enkele DJ's die tijdens de Loveparade op de wagens zullen opleggen:
* Sasha * John Digweed * Mauro Picotto * Jan Driver * Phats & Small * Blank & Jones * Timo Maas * Danny Tenaglia * Anthony Pappa * Pete Tong * DJ Rush * Yoji Biohemanika * DJ Scot Project * Pascal F.E.O.S. * Paul van Dyk * Fergie * Judge Jules * Darren Emerson * Azzido da Bass * Yves Deruyter * Chris Liebing * Tom Novy * Phil Fuldner * DJ Jean ( ![]() * Fedde Le Grand * DJ Pierre * DJ Paul Elstak ( ![]() * Westbam * Dr. Motte * Lexy & K-Paul * Tillmann Uhrmacher * Kai Tracid * Pulsedriver * DJ Sammy * Gary D. * Voodoo & Serano * Benny Rodrigues * Michel de Heij * Melanie Di Tria * Public Domain * DuMonde * Marco Bailey * Many More! Hoge stijve plassergehalte ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En niet vlakbij de parade zelf zetten want dan herken je hem na de parade niet meer terug of is ie al doorverkocht in Polen ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Btw: er is dit jaar voor 12 euro een ticket te koop waarmee je 3 dagen met het OV door Berlijn kunt sjeezen! En de ticket's zijn als string te koop ![]() ![]()
|
Line Up Siegesaüle 2002:
18:00 Azzido da Bass (D) 18:20 Aran La-V (Singapore) 18:40 Chris Liebing (D) 19:00 Dero (ARG) 19:20 Blank & Jones (D) 19:40 Hardy Hard (D) 20:00 Felix da Housecat (USA) 20:20 Klang (D) 20:40 Miss Kittin (F) 21:00 Hell (D) 21:20 Sasha (UK) 21:40 Paul van Dyk (D) 22:00 Rush (USA) 22:20 Dr. Motte (D) 22:40 Timo Maas (D) 23:00 Westbam (D) 23:20 Hymne ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Heb je al een voorkeur gekregen als afterparty? ![]()
|
![]() |
Weerbericht van de Duitse Weerdienst voor Berlijn..Officieel!!!
Bis zum Start und während der Loveparade besteht erhöhte Sonnenbrandgefahr und gefährdete Körperteile sollten geschützt werden. Auch wenn am Nachmittag hin und wieder stärkere Wolken über den Tiergarten ziehen bringen sie keine erfrischenden Regen mit. Auch der Wind spielt keine Rolle und die Raver auf den Lovefloats fliegen nicht davon.´ Auch zur der Abschlusskundgebung und bis in die Morgenstunden des Sonntags gibt es keine wetterbedingten Einschränkungen. Von angenehmen Temperaturen um 16°C bei Sonnenaufgang werden am Mittag 25°C und am Nachmittag 27 bis 28°C erreicht. In der Nacht wird es bei weiterhin wenigen Wolken langsam kühler, um Mitternacht liegen die Temperaturen kaum unter 20°C. Erst bei Sonnenaufgang wird der tiefste Wert von 16 bis 18°C erreicht. M.a.w beter kan bijna niet ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
BERLIJN -
Zeker zeven mensen, onder wie twee kinderen, zijn woensdag om het leven gekomen in een zware storm die Berlijn en de deelstaat Brandenburg teisterde. Dat maakte de politie bekend. Het noodweer maakte een abrupt einde aan twee hete dagen in de Duitse hoofdstad. De wind joeg met snelheden van 150 kilometer per uur door de straten en liet een spoor van vernieling achter. Her en der vielen bomen op auto's en tientallen mensen zouden zijn verwond door rondvliegende brokstukken en takken. De storm eiste het leven van twee jongens, 12 en 15 jaar oud, die bivakkeerden op een kampeerplaats aan de Wannsee, iets ten zuiden van Berlijn. Ze werden verpletterd door een boom die op hun tent viel. Twaalf andere kinderen raakten gewond. Nog minstens vijf andere mensen werden dodelijk getroffen door omvallende bomen. Niet alleen in Berlijn, maar ook in de omliggende deelstaat Brandenburg. Politie en brandweer spraken van het ergste noodweer sinds jaren. De hulpdiensten moesten massaal uitrukken om alle omgewaaide bomen, die wegen blokkeerden, weg te slepen. Het openbaar vervoer kwam tijdelijk helemaal stil te liggen. Luchthaven Tegel verbood een half uur lang het vliegverkeer en bussen en treinen mochten niet meer rijden. Getuigen zagen dat reizigers op station Zoo in hartje Berlijn zich aan lantaarnpalen vastklampten om niet door de wind te worden weggeblazen. ![]() ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Trance en Hardstyle livesets Verwijderd | 35 | 27-01-2005 11:43 | |
Lifestyle |
Het grote CAMP/WANSMAAK/KITSCH fototopic deel II Pan Am | 364 | 28-10-2003 18:05 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Muziek |
trance; beste nummer? Frank | 106 | 26-08-2002 17:18 | |
De Kantine |
Waar gaan jullie heen op vakantie? Slaughterer | 110 | 21-06-2002 17:24 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |