Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2002, 19:34
Gonzo
Gonzo is offline
Jajaja. Nog kleine twee weekjes en dan is het weer de beurt aan het grootste open air dance event ter wereld .

Wij vertrekken dit jaar al op vrijdagmorgen dus voor ons wordt het een XXL weekend!

Ons programma:

- Vrijdag 12 Juli - 06.00 uur: Vertrek naar Berlijn per trein
- Vrijdag 12 Juli - 14.00 uur: Aankomst Berlijn, inchecken in hotel en effe het centrum in.
- Vrijdag 12 Juli - 22.00 uur: "The Love From Above" in de Columbia-hallen. Line Up: Paul van Dyk (van 00.00 uur tot 02.00 uur EN van 04.30 uur tot 09.00 uur - Pete Tong - NU Nrg (Live on Stage) - Ashley Casselle - David Morales - Ricky Montanari. www.thelovefromabove.de voor degenen die deze pré-party ook wel interessant vinden .
- Zaterdag 13 Juli - 13.00 uur: Aanvang Loveparade 2002
- Zaterdag 13 Juli - 24.00 uur: Einde Loveparade 2002 - Afterparty "Love Airport" op vliegveld Tempelhof. Line Up: Rush, Umek, Oliver Lieb, Ken Ishii, Valentino Kanzyani, Marusha, Yoji Biomehanika, Kai Tracid, Alley Cat, La.Di.Da, Gaetano Parisio, Steve Stoll, Humate, Marco Bailey, Tim Taylor, Melanie di Tria, Mark Brain & Misjah.
- Zondag 14 Juli - 15.00 uur: Brak terug naar Nederland .

Wie gaat nog meer naar de moeder der parades? Hoe ga je? Blijf je overnachten in Berlijn? En welke afterparty's ga je bezoeken ?
Oud 03-07-2002, 14:23
Gonzo
Gonzo is offline
Niemand die mee naar Berlijn gat ?
Oud 03-07-2002, 17:57
SpeCteR
SpeCteR is offline
Jup!! ik ben der ook bie
wordt wel een week revalideren denk ik maar wordt het zeker waard.
Gaan trouwens met de trein of met de auto, nemen geen hotel, en afterparty zien we wel

Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 18:00.
Oud 03-07-2002, 19:28
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik ga dan wel niet, maar ik moet zeggen dat het me een behoorlijk lekker weekendje lijkt

Have fun daar
Oud 04-07-2002, 13:06
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
Jup!! ik ben der ook bie
wordt wel een week revalideren denk ik maar wordt het zeker waard.
Gaan trouwens met de trein of met de auto, nemen geen hotel, en afterparty zien we wel
Advies: Take The Train anders sta je ontzettend lang in de file!
Oud 04-07-2002, 13:06
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Ik ga dan wel niet, maar ik moet zeggen dat het me een behoorlijk lekker weekendje lijkt

Have fun daar
Merci Beaucoup .
Oud 04-07-2002, 13:44
nieuwbe
nieuwbe is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

*Heel verhaal + reissschema*

Ja!! Ik oooooooooooook!

Alleen dan van donderdag tot en met maandag! En ja, ook met de trein, naar een mooi hotelletje toe. Vorig jaar met de bus alleen ja, dan sta je inderdaad wel een hele poos in de file. 6 UUR! Was wel gezellig trouwens!

En um..... Geen idee nog waar ik heen ga, ik ga in ieder geval naar Tresor ( http://www.tresorberlin.de ) , kijken of alle leuke mensen van vorig jaar er ook weer zijn! En omdat het de laatste keer is dat ik er heen kan, aangezien ze in augustus ofzo gaan slopen. Verschrikkelijk jammer...

En de vrijdag naar een of ander vaag feest van mensen die ik er vorig jaar ontmoet heb, ik moet nog bellen waar en hoe laat, aangezien ze gewoon ergens gaan ergens in een of ander park gaan staan met een bus en muziek installatie.

Maakt mij niet zoveel uit waar ik heen ga, leuk heb ik het toch wel!
Oud 04-07-2002, 13:46
nieuwbe
nieuwbe is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

True, alleen de trein kost zon 250 gulden (Um.... 120 euro?) en de bus maar 50 euro!
Oud 04-07-2002, 13:59
SpeCteR
SpeCteR is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

Ik weet maar heb je vorig jaar de rijen voor het station bij de treinen gezien?? geloof zelfs dat ze het station ff hebben gesloten. Maar denk ik idd wel met de trein ga
Oud 04-07-2002, 14:06
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:

Ik weet maar heb je vorig jaar de rijen voor het station bij de treinen gezien?? geloof zelfs dat ze het station ff hebben gesloten. Maar denk ik idd wel met de trein ga
Whaha ja. Dat was op Berlin Zoologischer Garten (zeg maar het CS van Berlijn). Maar wij vertrekken pas weer op zondagmiddag, dus dan zijn de gemoederen weer een stuk gedaald! .
Oud 04-07-2002, 14:07
SpeCteR
SpeCteR is offline
Hehe same here, wordt wel een verlepte terug reis, maar dat moet je maar op de koop toe nemen

Laatst gewijzigd op 04-07-2002 om 14:12.
Oud 04-07-2002, 14:08
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
nieuwbe schreef:

Ja!! Ik oooooooooooook!

Alleen dan van donderdag tot en met maandag! En ja, ook met de trein, naar een mooi hotelletje toe. Vorig jaar met de bus alleen ja, dan sta je inderdaad wel een hele poos in de file. 6 UUR! Was wel gezellig trouwens!

En um..... Geen idee nog waar ik heen ga, ik ga in ieder geval naar Tresor ( http://www.tresorberlin.de ) , kijken of alle leuke mensen van vorig jaar er ook weer zijn! En omdat het de laatste keer is dat ik er heen kan, aangezien ze in augustus ofzo gaan slopen. Verschrikkelijk jammer...

En de vrijdag naar een of ander vaag feest van mensen die ik er vorig jaar ontmoet heb, ik moet nog bellen waar en hoe laat, aangezien ze gewoon ergens gaan ergens in een of ander park gaan staan met een bus en muziek installatie.

Maakt mij niet zoveel uit waar ik heen ga, leuk heb ik het toch wel!
Inderdaad . Je hebt gelijk. Het maakt niet uit waar je feest, want er is gewoon fokking overal een feest .

Tresor zijn we vorig jaar ook geweest trouwens, maar dat was vorig jaar op de vrijdagnacht. Topclub met een legendarische naam. Jammer dat die idd weggaat .
Oud 04-07-2002, 14:13
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
Hehe same here, wordt wel een verlepte terug reis, maar dat moet je maar op de koop toe nemen
Hehe idd. Heb vorig jaar ook een paar dagen brak op bed gelegen toen ik weer thuis was .
Oud 04-07-2002, 14:24
SpeCteR
SpeCteR is offline
goh waarvan??? voor de trug reis maar ff maximaal vruchtensap en andere vitamine zooi inkopen. wordt snel brak van al die alcohol
Oud 04-07-2002, 14:31
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
goh waarvan??? voor de trug reis maar ff maximaal vruchtensap en andere vitamine zooi inkopen. wordt snel brak van al die alcohol
Natuurlijke tabletjes helpen ook . En zorg dat je veel water bij je hebt!
Oud 04-07-2002, 14:46
SpeCteR
SpeCteR is offline
Uiteraard zal niet onvoorbereid aan deze party beginnen, de nodige zooi is ingeslagen
Oud 04-07-2002, 15:09
nieuwbe
nieuwbe is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

Inderdaad . Je hebt gelijk. Het maakt niet uit waar je feest, want er is gewoon fokking overal een feest .

Tresor zijn we vorig jaar ook geweest trouwens, maar dat was vorig jaar op de vrijdagnacht. Topclub met een legendarische naam. Jammer dat die idd weggaat .

Ja, heel jammer. Eerlijkheidgehalve moet ik bekennen dat ik niet veel van de binnenkant heb gezien, eigenlijk alleen de toiletten! Was veel te gezellig in de 'tuin'!
Oud 04-07-2002, 15:32
Gonzo
Gonzo is offline
Enkele DJ's die tijdens de Loveparade op de wagens zullen opleggen:

* Sasha
* John Digweed
* Mauro Picotto
* Jan Driver
* Phats & Small
* Blank & Jones
* Timo Maas
* Danny Tenaglia
* Anthony Pappa
* Pete Tong
* DJ Rush
* Yoji Biohemanika
* DJ Scot Project
* Pascal F.E.O.S.
* Paul van Dyk
* Fergie
* Judge Jules
* Darren Emerson
* Azzido da Bass
* Yves Deruyter
* Chris Liebing
* Tom Novy
* Phil Fuldner
* DJ Jean ()
* Fedde Le Grand
* DJ Pierre
* DJ Paul Elstak ()
* Westbam
* Dr. Motte
* Lexy & K-Paul
* Tillmann Uhrmacher
* Kai Tracid
* Pulsedriver
* DJ Sammy
* Gary D.
* Voodoo & Serano
* Benny Rodrigues
* Michel de Heij
* Melanie Di Tria
* Public Domain
* DuMonde
* Marco Bailey
* Many More!

Hoge stijve plassergehalte .
Oud 04-07-2002, 17:29
SpeCteR
SpeCteR is offline
Inderdaad, maar je ziet nog geen 1/3 van de DJ's denk ik
Oud 04-07-2002, 17:58
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
Inderdaad, maar je ziet nog geen 1/3 van de DJ's denk ik
Das wel weer waar. Maar ik denk dat als ik bij de 2e ronde de BBC Radio One Truck zie ik er effe achteraan ga hopsen .
Oud 04-07-2002, 18:00
Gonzo
Gonzo is offline
Ben btw benieuwd naar de line up voor de Siegesaüle .
Oud 05-07-2002, 12:39
SpeCteR
SpeCteR is offline
w00t tis geregeld! ga met de auto...kunnen met vrienden mee Kep er zin an!
Oud 05-07-2002, 13:22
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
w00t tis geregeld! ga met de auto...kunnen met vrienden mee Kep er zin an!
Tip #2 : Vertrek vrijdagavond al voor een fatsoenlijke parkeerplaats en om de file's te ontwijken .
Oud 05-07-2002, 13:24
SpeCteR
SpeCteR is offline
Thnx goed plan alleen ff kijken hoe we slapen gewoon in de car ofzo, of tent meenemen
Oud 05-07-2002, 13:28
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
Thnx goed plan alleen ff kijken hoe we slapen gewoon in de car ofzo, of tent meenemen
Beters in de auto . Oh ja tip #3 : Vorig jaar hadden we de auto ergens in de wijk Schönefeld gezet. Maar we waren allemaal van de kaart na Loveparade en Lovestern Galaktika dat we fokking 4 uur bezig zijn geweest om onze auto terug te vinden hehe. M.a.w. weet waar je je auto neerzet!

En niet vlakbij de parade zelf zetten want dan herken je hem na de parade niet meer terug of is ie al doorverkocht in Polen .
Oud 05-07-2002, 13:34
SpeCteR
SpeCteR is offline
Hahaha ja dat wordt idd een hele opdracht! De volgende dag helemaal van god los je auto proberen te zoeken. Denk dat we em maar uitrusten met een zender
Oud 05-07-2002, 14:24
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
Hahaha ja dat wordt idd een hele opdracht! De volgende dag helemaal van god los je auto proberen te zoeken. Denk dat we em maar uitrusten met een zender
Whaha ja. Probeer hem gewoon bij een metrostation in de buurt te zetten en noteer de straatnaam !
Oud 05-07-2002, 14:32
SpeCteR
SpeCteR is offline
En dan de ochtend erna met je gekke kop elke duitser vragen waar die straat is kun je leuke taferelen krijgen, of gewoon een taxi nemen
Oud 05-07-2002, 16:24
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
En dan de ochtend erna met je gekke kop elke duitser vragen waar die straat is kun je leuke taferelen krijgen, of gewoon een taxi nemen
Of de U-bahn (metro). Die rijdt toch de hele nacht en morgen! .
Btw: er is dit jaar voor 12 euro een ticket te koop waarmee je 3 dagen met het OV door Berlijn kunt sjeezen! En de ticket's zijn als string te koop . Serieus shit .
Oud 05-07-2002, 19:24
SpeCteR
SpeCteR is offline
LOL maarja om nu met een string op de loveparade te lopen
Geef me vriendin ze beide wel
Oud 05-07-2002, 20:35
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
LOL maarja om nu met een string op de loveparade te lopen
Geef me vriendin ze beide wel
Uh-huh . Ik ga wat lekkers daar zoeken. Was vorig jaar ook geen probleem .
Oud 05-07-2002, 20:45
SpeCteR
SpeCteR is offline
Oud 08-07-2002, 08:57
Gonzo
Gonzo is offline
Yes! Nog vier dagen!
Oud 08-07-2002, 09:48
SpeCteR
SpeCteR is offline
Correctie 5 dagen!! btw sjek het weer in berlijn op zaterdag!! 27 Graden!!! wordt vette party
Oud 08-07-2002, 11:33
Gonzo
Gonzo is offline
Hopelijk blijft het weer zo goed tot zaterdag .
Oud 08-07-2002, 20:26
SpeCteR
SpeCteR is offline
Moeten wel ff deze topic hoog houden he
Oud 09-07-2002, 09:05
Gonzo
Gonzo is offline
Line Up Siegesaüle 2002:

18:00 Azzido da Bass (D)
18:20 Aran La-V (Singapore)
18:40 Chris Liebing (D)
19:00 Dero (ARG)
19:20 Blank & Jones (D)
19:40 Hardy Hard (D)
20:00 Felix da Housecat (USA)
20:20 Klang (D)
20:40 Miss Kittin (F)
21:00 Hell (D)
21:20 Sasha (UK)
21:40 Paul van Dyk (D)
22:00 Rush (USA)
22:20 Dr. Motte (D)
22:40 Timo Maas (D)
23:00 Westbam (D)
23:20 Hymne

Oud 09-07-2002, 09:30
SpeCteR
SpeCteR is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Line Up Siegesaüle 2002:

18:40 Chris Liebing (D)
22:00 Rush (USA)

w00t my favorites
Vooral liebing. vorige maand was ik bij een set van 6 uur van em. onwijs beuken die kerel niet te zuinig..hij ownz
Oud 09-07-2002, 14:50
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:

w00t my favorites
Vooral liebing. vorige maand was ik bij een set van 6 uur van em. onwijs beuken die kerel niet te zuinig..hij ownz
Chris Liebing was op Awakenings ook al lekker op dreef, dus dat zal in Berlijn wel snor zitten net als Rush .

Heb je al een voorkeur gekregen als afterparty?
Oud 10-07-2002, 07:43
SpeCteR
SpeCteR is offline
Nej moeten we nog overleggen maar hoorde al dat het lekker duur is 50e entree voor Tresor enz
Oud 10-07-2002, 09:51
SpeCteR
SpeCteR is offline
Weerbericht van de Duitse Weerdienst voor Berlijn..Officieel!!!
Bis zum Start und während der Loveparade besteht erhöhte Sonnenbrandgefahr und gefährdete Körperteile sollten geschützt werden. Auch wenn am Nachmittag hin und wieder stärkere Wolken über den Tiergarten ziehen bringen sie keine erfrischenden Regen mit. Auch der Wind spielt keine Rolle und die Raver auf den Lovefloats fliegen nicht davon.´

Auch zur der Abschlusskundgebung und bis in die Morgenstunden des Sonntags gibt es keine wetterbedingten Einschränkungen.

Von angenehmen Temperaturen um 16°C bei Sonnenaufgang werden am Mittag 25°C und am Nachmittag 27 bis 28°C erreicht. In der Nacht wird es bei weiterhin wenigen Wolken langsam kühler, um Mitternacht liegen die Temperaturen kaum unter 20°C. Erst bei Sonnenaufgang wird der tiefste Wert von 16 bis 18°C erreicht.

M.a.w beter kan bijna niet
Oud 10-07-2002, 15:50
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
Nej moeten we nog overleggen maar hoorde al dat het lekker duur is 50e entree voor Tresor enz
50 Euro lijkt me een beetje overdeven duur. Misschien is dat de prijs van als je een ticket van donderdag tot en met zondag neemt!
Oud 10-07-2002, 15:51
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
Weerbericht van de Duitse Weerdienst voor Berlijn..Officieel!!!
Bis zum Start und während der Loveparade besteht erhöhte Sonnenbrandgefahr und gefährdete Körperteile sollten geschützt werden. Auch wenn am Nachmittag hin und wieder stärkere Wolken über den Tiergarten ziehen bringen sie keine erfrischenden Regen mit. Auch der Wind spielt keine Rolle und die Raver auf den Lovefloats fliegen nicht davon.´

Auch zur der Abschlusskundgebung und bis in die Morgenstunden des Sonntags gibt es keine wetterbedingten Einschränkungen.

Von angenehmen Temperaturen um 16°C bei Sonnenaufgang werden am Mittag 25°C und am Nachmittag 27 bis 28°C erreicht. In der Nacht wird es bei weiterhin wenigen Wolken langsam kühler, um Mitternacht liegen die Temperaturen kaum unter 20°C. Erst bei Sonnenaufgang wird der tiefste Wert von 16 bis 18°C erreicht.

M.a.w beter kan bijna niet
Oud 11-07-2002, 07:53
Gonzo
Gonzo is offline
BERLIJN -
Zeker zeven mensen, onder wie twee kinderen, zijn woensdag om het leven gekomen in een zware storm die Berlijn en de deelstaat Brandenburg teisterde. Dat maakte de politie bekend.
Het noodweer maakte een abrupt einde aan twee hete dagen in de Duitse hoofdstad. De wind joeg met snelheden van 150 kilometer per uur door de straten en liet een spoor van vernieling achter. Her en der vielen bomen op auto's en tientallen mensen zouden zijn verwond door rondvliegende brokstukken en takken.

De storm eiste het leven van twee jongens, 12 en 15 jaar oud, die bivakkeerden op een kampeerplaats aan de Wannsee, iets ten zuiden van Berlijn. Ze werden verpletterd door een boom die op hun tent viel. Twaalf andere kinderen raakten gewond.

Nog minstens vijf andere mensen werden dodelijk getroffen door omvallende bomen. Niet alleen in Berlijn, maar ook in de omliggende deelstaat Brandenburg. Politie en brandweer spraken van het ergste noodweer sinds jaren. De hulpdiensten moesten massaal uitrukken om alle omgewaaide bomen, die wegen blokkeerden, weg te slepen.

Het openbaar vervoer kwam tijdelijk helemaal stil te liggen. Luchthaven Tegel verbood een half uur lang het vliegverkeer en bussen en treinen mochten niet meer rijden. Getuigen zagen dat reizigers op station Zoo in hartje Berlijn zich aan lantaarnpalen vastklampten om niet door de wind te worden weggeblazen.

Oud 11-07-2002, 08:22
SpeCteR
SpeCteR is offline
zow das niet zo best hopen dat het zaterdag toch goed weer wordt!!
Oud 11-07-2002, 08:31
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
SpeCteR schreef:
zow das niet zo best hopen dat het zaterdag toch goed weer wordt!!
De voorspellingen lijken idd goed te zijn volgens wetter.de - dus dat zal wel snor zitten
Oud 11-07-2002, 16:32
Gonzo
Gonzo is offline
Nog één dag en 20 uur te gaan!!
Oud 11-07-2002, 18:12
SpeCteR
SpeCteR is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH kep me er zin aan!!!! Alles is geregeld alleen nog ff koel shirt zoeken
Oud 12-07-2002, 06:55
Verwijderd
Ik ga volgende week naar Berlin
Hoeveel mensen komen daar eik.?
Oud 12-07-2002, 07:50
SpeCteR
SpeCteR is offline
Ongeveer 1.5 Miljoen partyminded people
Btw nog 1 dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grrr Gonzo zit er al

Regels voor berichten