Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
de halve wereld
is nimmer zo mooi als een puntje van de hemelse grond van boven bekeken een beladen schip bestemming onbekend dobbert nimmer zo rustig tussen wrakstukken pech als een verlicht schip jouw lippen kussen nimmer zo lekker als mijn traan gaand naar mijn lip die niet een illusie is (2 min, freeestyle) |
![]() |
|
![]() |
liggend op een bank
denk ik aan jou twijfelt over liefde iets wat ik graag wou nog liggend op de bank val ik bijna in slaap ik weet al waarover ik dromen zal over jou en mij samen in mijn droom een wij nog effe en ik ben weg naar het land van dromen mijn uitweg van de waarheid die ik niet horen wil hier is de mijne ik schrijf vaak zo in eens iets op het gaat toch altijd over een persoon de laaste tijd waar ik de hele dag aan denk pffff ![]() xxx sylvana (3 minuutjes werk )
|
![]() |
Mijn mond gesloten
De droom bedrukt De voorstelling ooit in te halen Blijft het leven De wond ongenezen Niemand vertelt me het verschil De droom ingeslapen opent nu haar ogen Met twijfel opgestaan De blauwe melancholiek, mijn dochter Toch ze wekte mijn verlangens 5 minuten heeft dit geduurd ![]()
|
![]() |
zeg me wat je zint
zeg me wat jou wensen bevredigt dan zal ik ze op mijn beurt aan jou schenken ---------------------------------------- watervolle oogjes een stralend grote lach een hart vol verdriet een ziel vol gegooit met pijn waarom dan die lach [Dit bericht is aangepast door misspretty (24-01-2002).]
|
Ik zag je ogen
Stralen in de zon Ik zag je lichaam bewegen Zover het nog kon Ik wil je helpen En ik wil je steunen Ik zal je muurtje zijn Waarop je kunt steunen Ik zag je ogen Stralen in de zon Ik wilde je helpen En wou dat ik het nog proberen kon... 2 min
|
![]() |
hm na dit word nix majah...
now the time has come to say goodbye to all of you for i must die now hope to give or life to live so i must go and say farewell to all of you so you can tell those who know me but might not hear me that i am gone forever today never coming back or hope that ill stay na uiteindelijk dus prut ![]() 3 minuten over gedaan geloof ik ben de tel vergeten maar zal wel zow iets zijn....
|
![]() |
Als een boom,
Gevlochten stam. Als een herder, Zonder schapen. Mensen kijken, Niet begrijpen. Mensen vragen, Zonder mening. In het begin, Was er een einde. Nu het midden, Zonder slot. Wat ik nu zou willen, Heel dicht bij je. Zachtjes zoenen, In het bos. Mensen kijken, Mensen vragen, Maar ze willen, Geen van allen. Terwijl de wind, Speelt met je haar. Terwijl ik hier, Terwijl jij daar. Langzaam lopen, Sneller rennen. Langzaam springen, Over zee. Ik wou, Ik wil wennen. Aan het gemis, Van ons twee. (Hmmm.... 3 minuutjes...) [Dit bericht is aangepast door Joseph (24-01-2002).] [Dit bericht is aangepast door Joseph (24-01-2002).] |
![]() |
|
ik huil
tranen in mijn ogen een gevoel van vroeger dat ik niet meer voelen wil ik schreeuw woorden uit mijn mond een gevoel van vroeger dat ik niet meer kennen wil ik overschreeuw wat ik zou moeten zeggen maar jouw oren luisteren toch niet meer ik huil om dat wat jij zei maar echt herinneren wat kan ik niet meer 1,5 minuten.. en waardeloos
|
van mensen verlaten
alleen in de wei sta je te blaten jij met je gewei oh lief beestje wat maak je me nou je laat je scheren vat je nu geen kou? geef mij maar je vachtje dan maak ik een trui dan ben ik 't prachtje in een warme bui! pakweg 50 sec.
|
why do people want earth
when air is all around why do they want to stay when they could be found why do people want to stand when there's room to fly why keep I pushing you aside when you could be mine nog geen halve minuut (handig zo'n typecursus) it sux ![]()
|
haring is lekker
haring is fijn het glijdt zo naar binnen je keel voelt weer rein dat zachte visje zo in je mond maar naar een dagje komt ie uit je... ![]() 20 sec
|
snel ff dichten
dat is pas stijl gewoon lekker typen je gedachten op pijl het rijmen is makkelijk met een vaste regelmaat alleen de woorden komen meestal te laat 25 sec
|
![]() |
als ik jou zie,
denk ik aan de dood. Als ik jou hoor, Denk ik aan vluchten. Duz mocht ik je tegen komen, Dan zal me niet eens zien, zosnel ben ik weg. 10 sec. wwwwwwweeeeeeeeeee en hijs STOM!!!!! echt een nixfrutsel...
|
![]() |
|
![]() |
Wat een koele koele topic. Echt goed! Ik vind dat niemand onder zijn/haar eigen gedichtje negatief danwel positief commentaar moet geven. Het is nu niet goed of slecht. Dit is puur gevoelsmatig en het zou therapeutisch kunnen werken, als men het wat vaker doet.
|
![]() |
Dancing leaves in the sky...
Free as can be...why can't i? You're words stab me like knifes so hard, You don't know what you do...neither do I. I wish i could believe in better days,I hope one day i can hope for peace between you and me..I do Your hands are closed together,inside is me. Please open your hands and set me free... |
![]() |
|
![]() |
batman en robin
ik heb een ballon hij vliegt rond in een vissekom ik zie daar een granaat die allemaal bloemetjes uitlaat!! en zie daar een chubbiebubbie die roept fubbielubbie bovendien keert hij zijn rug naar en het is herkenbaar (nog geen minuut)
|
Doc kan dichten
als een haas Sneller dan hem zijn lukt niet helaas Hoewel... 11 seconden??? ![]() Ik kan niet snel typen en daarom duurt het lang Ik wil wel snel typen maar het toetsenbord maakt me bang 30 seconden ![]() Typem net fouten dan gaat het senl maar zonder fouten lees ik het wel 5 seconden!
|
![]() |
Love and hate...between us is one.
Sometimes I lay down and think of the times before this pain begun... I wish for you to see my pain, To feel my anger... I'm realy trying to be perfect,I want to please you so bet,I don't want you to be a shamed of me.. But I can't keep up any more..I'm drowning in my own misery..If you'd just see |
![]() |
|
I look in the mirror
Yet I close my eyes I wish I could say The mirror lies But he's telling the truth Yeah that's me And than I turn around to see you And how I want to be Inside I'm rotten Outside I'm ugly I want to change But I'm just not strong enough. JUah dat krijg je he ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Silence
Screaming my name Silence loves and hates The one I am For now it’s gone I’m cold and insane My mind never was The one you loved My tears cry away Your crystal face Truth lies beneath I love you and know I forever will be Please say my name Because I don’t remember Who will be called It’s a curse on my way Please wrap your wings Around me carefully I won’t break them First thing unbreakable To me
|
![]() |
Nu je niet meer bij me bent
Is alles verloren gegaan Als een belicht fotorolletje Veegde je al m'n momentopnamen van de baan Nu je niet meer bij me bent Doet ademen zo'n pijn Ik denk ook niet dat het went Je verdwijning maakt me nietig en zo klein De tranen besnijden mijn wangen Zo lief als jou had ik geen mens Je liet me achter met maar 1 verlangen Nu is sterven een wens 4 minuten ------------------ >>>The lady whom I feel maternal love for cannot look me in the eyes, but I see hers and they are blue and they cock, twist and masturbate<<< [Dit bericht is aangepast door Dying Bride (25-01-2002).]
|
Verwijderd
|
The beat that saved my life
--------------------------- The beat that saved my life the rhytmn and i stoud side by side Though somewhere burried deep inside it left most of my thoughts behind I needed these sounds trying to find my reasons Blasting and sweeping my heart around the dancefloor i found my missing pieces The beat that saved my life kicked in at the right moment Scares me that if you'd block my ears i would simply die with all my fears (10- min) |
![]() |
|
Ik ben nu op dreef,
voel de woorden rollen, ik voel de dichtwind in mijn hoofd opbollen en daar komen de zinnen heel snel toch vol rust En ik weet ik weet mijn wanhoop wordt gesust. Het woedende geraas, mijn schichtige relaas, mijn donkere traan, mijn angst om voor je te staan, Alles gaat, maar net te laat, De woorden bleven, ze waren opgeschreven. ( ![]() 1 minuut
|
op mijn tenen sluip ik door t huis
ik hoop dat niemand het hoort dat ik eventjes onzichtbaar kan zijn nog zon stortvloed van gescheld kan ik niet aan vandaag niet meer ik doe alles fout ik kan er niks aan doen ik wil alleen maar helpen, ik bedoel t toch goed? sorry mamma, sorry pappa, ik ben niet perfect mag ik nou weg? *2 minuten* [Dit bericht is aangepast door Candysuck (27-01-2002).]
|
![]() |
woorden zeggen veel,
blikken meer. Maar bij een blik en woord van jou, Beef ik keer op keer... 30 sec. (damn die schrijffouten ook steeds)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The deadly faith cycle Shade | 291 | 22-02-2008 10:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hamas aan de macht II T_ID | 500 | 17-03-2006 08:32 | |
Psychologie |