Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heb namelijk heel lang geroepen dat dat het beste beroep was dat er was, tot ik zag dat de mensen die mij m'n plaats wezen niet bleven zitten maar weg gingen... vervolgens stonden in de pauze opeens heel veel kopjes en schoteltjes 'spontaan' klaar... toen ik dat besefte vonk het op eens een stuk minder leuk......... ![]() ![]()
||
Citaat:
het is wel leuk werk,ik sta meestal aan de zijkant van het toneel (in de coulisse zeg maar ![]() of in de geluidscabine en die zit rechts van het podium op het 2e balkon (ben je welis in de stadsschouwburg in A`dam geweest?), dus ik kan altijd alle voorstellingen zien ![]()
|
ik heb al bes veel gedaan vind ik, maar meer kan altijd. ik heb gespeeld in de musical van groep 8 natuurlijk. in het toneelstuk van 2 jaar geleden op school: "romeo en julia". die van vorig jaar: "het bezoek van de oude dame." ik heb samen met mijn beste vriend in 3 musicals gespeeld geschreven door een plaatselijke bekendheid. we hebben samen ook een toneelstuk gespeeld voor dove en slechthorende mensen. en we zijn nu bezig een musical aan het schrijven over een overleden vriend
|
![]() |
||
Citaat:
De koopman van Venetië is een montagevoorstelling waarin liefde, vriendschap en meedogenloze haat de pijlers vormen van een grillige komedie. Bassanio is verliefd op de mooie en slimme Portia. Hij heeft geld nodig om haar het hof te maken en doet een beroep op zijn kapitaalkrachtige en genereuze vriend Antonio. Die heeft tijdelijk geen contanten en wendt zich tot Shylock, de plaatselijk woekeraar. Shylock die als jood gekrenkt is, juist door de mannen die hem nu nodig hebben, neemt wraak. Hij geeft de lening maar eist als onderpand een pond vlees van Antonio's lichaam. De zaken lopen anders dan verwacht. |
![]() |
|
Groot aantal shcooltoneelstukken op basisschool (ieder jaar een) waaronder de rol van Dokter huggelemug.
verder Romeo & Julia in de rol van Paris(concurrent van Romeo als het gaat om Julia) Toen de rol van "het goede" in de musical "Jupiter voorbij" (Copyrights Joke Provoost & Hans van Leeuwen) Daarna de Rol van Butler Boby (voormalig president van het gerechtshof in Kaffigen) in "De terugkeer van de oude dame" van Heinrich Durematt. Nu hard aan het oefenen voor een stuk of 5 rollen in de kerstmusical "A very happy X-Mas" (zelfde copyright als andere musical) |
|
|