Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 20:13
keffie
keffie is offline
Mijn ex en ik hebben sinds kort geleden weer gezoend. We hebben 3 weken verkering gehad en kennen elkaar al 13 jaar. Maar in 1x was het gevoel weg. En toen we gezoend hadden kwam mijn gevoel weer helemaal terug en was alles weer perfect. Maar jah de dag erop denk je van ow kut wat heb ik gedaan!

Maar voor haar gevoel was ze echt weer toe aan een relatie zeg maar, maar toen ze dus iets met me had kreeg ze toch weer dat benauwde gevoel... en toen sloot ze der eigen af voor mij...
Ook al lieten we elkaar misschien wel los
Ze kan dus duidelijk niet bij iemand zijn... dat ligt dan niet aan mij denk ik, maar toch mis ze het als ze het niet heeft.

Kvind het allemaal knap k*T.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2002, 21:42
charly not
charly not is offline
uuuh, vaag
gewoon even rust houden en daarna weer verder zijn?
---> tijd om na te denken
Oud 27-08-2002, 21:43
charly not
charly not is offline
Citaat:
charly not schreef:
gewoon even rust houden en daarna weer verder zijn =zien ?
[/B]
verbetering
Oud 27-08-2002, 21:46
Verwijderd
Hoe lang is het geleden dat jullie samen iets hadden?
Maar als jullie beiden denken dat een nieuwe relatie zin heeft, waarom niet? Bepalen of dat zin heeft, is aan jullie...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 21:57
keffie
keffie is offline
het is 1 week geleden dat we wat gehad hadden. Ze had twee weken kindervakantie werk en toen zijn we uit elkaar gegroeid zeg maar.

Het rare is we kunnen nu weer zo goed met elkaar opschieten en als we verkering hebben dan gebeurd er weer wat anders
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:47
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
keffie schreef:
het is 1 week geleden dat we wat gehad hadden. Ze had twee weken kindervakantie werk en toen zijn we uit elkaar gegroeid zeg maar.

Het rare is we kunnen nu weer zo goed met elkaar opschieten en als we verkering hebben dan gebeurd er weer wat anders
uhmzz het is 1 week geleden dat jullie een verkering van 3 weken beeindigd hebben???

Sorry, maar ik zou gewoon even een tijdje afstand nemen en nog wat ouder worden..
Oud 31-08-2002, 06:16
Hippielove
Hippielove is offline
Gewoon niet te druk maken om de liefde. In de liefde komt alles vanzelf altijd wel op z'n pootjes terecht.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 11:29
girl18
girl18 is offline
Citaat:
keffie schreef:
Mijn ex en ik hebben sinds kort geleden weer gezoend. We hebben 3 weken verkering gehad en kennen elkaar al 13 jaar. Maar in 1x was het gevoel weg. En toen we gezoend hadden kwam mijn gevoel weer helemaal terug en was alles weer perfect. Maar jah de dag erop denk je van ow kut wat heb ik gedaan!

Maar voor haar gevoel was ze echt weer toe aan een relatie zeg maar, maar toen ze dus iets met me had kreeg ze toch weer dat benauwde gevoel... en toen sloot ze der eigen af voor mij...
Ook al lieten we elkaar misschien wel los
Ze kan dus duidelijk niet bij iemand zijn... dat ligt dan niet aan mij denk ik, maar toch mis ze het als ze het niet heeft.

Kvind het allemaal knap k*T.
noem je iemand een ex waar je drie weken mee had..
Oud 31-08-2002, 11:31
girl18
girl18 is offline
Citaat:
keffie schreef:

als jullie zou snel al uit elkaar groeien naar een week al.. jullie hadden toch 3 weken.? dan zie ik de nut er niet echt van in om nog een relatie te nemen
Oud 31-08-2002, 12:59
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
girl18 schreef:

als jullie zou snel al uit elkaar groeien naar een week al.. jullie hadden toch 3 weken.? dan zie ik de nut er niet echt van in om nog een relatie te nemen
juist zoiets had ik dus ook toen ik dit las..
Oud 08-09-2002, 17:05
keffie
keffie is offline
jah owkuj das waar.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 19:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
waarom is het uit gegaan?? na 3 weken al!!! dan zit er duidelijk toch iets fout en zou ik dus niet de moeite nemen om weer wat met elkaar te nemen... dat gaat zeker weer zo mis...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 19:25
keffie
keffie is offline
We hebben nu ook besloten om gewoon goeie vrienden te blijven, maar voorlopig wil ik der ff niet zien. Want het ligt bij mij nogal gevoelig dus
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 19:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
keffie schreef:
We hebben nu ook besloten om gewoon goeie vrienden te blijven, maar voorlopig wil ik der ff niet zien. Want het ligt bij mij nogal gevoelig dus
maar wat ik dan ook niet snap... ik had amper 2 weken met mijn vriend toen we beide 2 weken op vakantie gingen. toen we terug waren, waren we juist gekker op elkaar dan voorheen. waren jullie wel écht gek op elkaar toen jullie wat kregen? want dat uit elkaar groeien is dan wel heel snel gegaan...

maar goed dat jullie vrienden blijven. en tja, elkaar ff niet zien kan wel eens helpen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 19:29
keffie
keffie is offline
Jah we waren ontzettend gek op elkaar. Vanaf de basisschool al daarom is het allemaal zo raar gelopen. Ze heeft die twee weken kindervakantiewerk gedaan. En kennelijk zijn we toen flink uit elkaar gegroeid.

Maar jah dat wachten hebben we ook al ff gedaan. Maar toen hadden we avond's weer gezoend. Dus het is nogal ingewikkeld allemaal. Maar als we nu vrienden blijven en elkaar niet uit het oog verliezen is het goed. Ik denk niet dat ik nu snel een andere vriendin neem en zij niet zo snel een andere vriend omdat we nog veel om elkaar geven. "DENK IK"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten