Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hou helemaal niet van tabak en smoke ALTIJD in een pijp. Laatst heb ik echt een vette gekocht (m'n derde): zo'n mooie houten pijp, 30 cm lang met een mooie ronde kop met marrokaans motiefje. Echt zoooo relaxed.
Alleen dat geklooi met die aansteker is soms wel eens naar. Zorg iig dat je zo'n klik ding hebt, dat je niet steeds aan zo'n ijzeren wieltje hoeft te draaien, want dat wordt HEET! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Je hebt ook vet mooie 'pijp-aanstekers' (bij de betere tabakszaak). Jammer dat de doelgroep geen hashpijpen maar 'gewone oerhollandse saaie' pijpen. En de eigenaren van die pijpen hebben meestal veel geld.... vandaar dat die pijp-aanstekers bij iets van 50 euro beginnen ofzo :-s
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() joint work zelfs btje misselijk van, vieze nicotine ![]() kep 3 waterpijpe nu ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is Sparkle ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En dit is Bluetooth... Maar 's avonds heet ie DeepPurple ofzow dan lijkt ie namelijk paars, deze heeft ook 2 plekke waar water in gaat, dus dubbel filter ![]() Kep nu ook zo'n klik, navulbare aansteker, hele mooie, met echt zon brander... voor storm enzo... was bij de primera, 5 euro ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |