Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
logische vraag
![]() ![]() ![]() enkele "nare" eigenschappen van zo'n speler: -hij voelt erg licht en breekbaar aan maar als je er gewoon en voorzichtig mee om ga is er niks mee aan de hand. -cd'tjes inlezen moet horizontaal gebeuren, en dat duurt ongeveer 20-30 sec. (verschilt per cd'tje) en ze moeten even een paar seconde opgang komen voordat de schokbestendigheid ook echt goed werkt -cd'tjes moeten natuurlijk schoon zijn, en geen krasjes bevatten -de standaard koptelefoon is niet van zo'n goede kwaliteit, als je er iets anders op aansluit is de kwaliteit zeer goed te noemen Laatst gewijzigd op 05-09-2002 om 07:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Zo gaan de schijfjes er toch in? Valt er over de prijs te praten of niet, omdat je hem nieuw immers voor 99 pleuro kunt krijgen? ![]() Simpele cd'tjes kosten 9 euro per 5, en dat is dan 5 * 185 mb, dat is voordeliger dan de geheugenkaartjes van mijn mp3speler. Ik word steeds geinteresseerder ![]() |
![]() |
|
ik wou eigenlijk bij de 60 euro blijven
![]() ![]() ![]() Ik hoop op 65 aangezien die verzendkosten ook steeds duurder zijn geworden ![]() Laatst gewijzigd op 05-09-2002 om 10:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik spaar nu maar door voor de Zillion Digital Audio Player ![]() |
![]() |
||
Citaat:
www.hollandglobal.nl verkopen ze em dus kijk maar ik heb er 1 die er veel op lijkt freecom beatman 2 en hijs echt aan te raden |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|