Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 21:08
Verwijderd
ZOu jij graag bekend willen zijn als actrise/acteur?

Zojah, wat zou jij dan als grootste voordeel zien. Wil jij niet een bekende acteur zijn, waarom dan niet? Wat zie je dan als groot nadeel erin?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
ZOu jij graag bekend willen zijn als actrise/acteur?

Zojah, wat zou jij dan als grootste voordeel zien. Wil jij niet een bekende acteur zijn, waarom dan niet? Wat zie je dan als groot nadeel erin?
Misschien niet wat voor psychologie? Denk dat je daar wat interessantere antwoorden krijgt....
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:25
Verwijderd
Citaat:
CycLoner schreef:

Misschien niet wat voor psychologie? Denk dat je daar wat interessantere antwoorden krijgt....
Mwah, denk beter dat dit hier past . Maar wat vind jij?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:34
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Mwah, denk beter dat dit hier past . Maar wat vind jij?
Nou, het zou me leuk lijken om in films te spelen als baan en om de catering te plunderen gedurende het maken van die films
Maar ik ben nogal.....mensschuwend, na een paar interviews zou ik allang afhaken. Aan de andere hand, als ik er toch voor betaald wordt.......
Ik denk toch dat privacy een groot probleem zou worden, blaadjes zoals story en de prive. Niet dat echte filmliefhebbers ze lezen, maar het is niet zo dat het me erg leuk lijkt als 40-jarige vrouwtjes op me afkomen en vragen of ik homo ben
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:38
legatus
legatus is offline
Citaat:
op me afkomen en vragen of ik homo ben
Homo?

*drukt op speeddial voor PARTY redactie*
Oud 09-09-2002, 21:39
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:

Homo?

*drukt op speeddial voor PARTY redactie*
You bastard!!!!
........ik was dronken....en hij leek op david caruso...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 21:55
legatus
legatus is offline
Citaat:
De nieuwe PARTY ging zojuist naar de drukker;

"DRONKEN Cycloner doet EZELTJEPRIK met DAVID CARUSO op afterparty van de Nederlandse premiere van Spielberg's MINOR ANAL REPORT"
Oud 09-09-2002, 23:14
ZonerX
ZonerX is offline
Bekend zij sucked,
Gave auto
Geld
Meiden
Aandacht

Wie wil dat nou.
Oud 10-09-2002, 08:04
Jozzy
Jozzy is offline
Leuke topic!

Hmm, aan de ene kant kun je dan niks meer doen zonder dat het opgemerkt wordt door de media en er dagenlang, wat zeg ik; wékenlang, over wordt geroddeld. Da's minder...

Aan de andere kant krijg je, als bijv filmster, wel ontzettend veel waardering voor je werk (als je het goed doet natuurlijk ). De hele wereld ziet je werk op het witte doek verschijnenen, en ik kan me dondersgoed voorstellen dat mensen dat een héérlijk gevoel vinden!

En tsja, of de voordelen opwegen tegen de nadelen... Ik weet het niet, maar ik denk het wel eerlijk gezegd. Gewoon een beetje meer oppassen!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 08:52
autodropje
autodropje is offline
Het lijkt me best leuk werk, alleen dat bekend zijn dat erbij hoort lijkt me niets, altijd al die pers achter je aan.
Oud 10-09-2002, 10:27
Verwijderd
Ik zal ook maar mijn mening geven

Ikzelf zou het toch niet willen. Mede dankzij alle aandacht die je dan krijgt van iedereen (als je echt populait bent). Ik dekn dat wij beter af zijn op Privicie dan bekende. Maar das natuurlijk logisch.

Beetje bekendheid mag wel van mij, maar om nou elke dag in een roddelblad of iets anders te staan, nee dank je
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 23:11
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
CycLoner schreef:

You bastard!!!!
Ik dacht dat jij juist op Corey Feldman (of Haim) viel.

Bekend zijn, ach, hoeft voor mij niet zo. Maar ik denk dat ik toch niet in veel blockbusters zal spelen, dus heb ik weinig last van laagschedelige BrEeZaH snolletjes of luidruchige randdebielen en aanverwant volk.

But the money don't hurt either....
Oud 11-09-2002, 07:45
JoRTh
JoRTh is offline
Het lijkt mij wel leuk... voor eventjes.
Een jaartje lang in een soap spelen en dan 'die' beroemdheid. Zeer grappig om aangekeken te worden door al 'dat soort meisjes'.
Aan de andere kant heb je 'die ervaring' ook al als je met soapacteurs omgaat :-)
Reageren

Regels voor berichten