Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ben nogal.....mensschuwend, na een paar interviews zou ik allang afhaken. Aan de andere hand, als ik er toch voor betaald wordt....... ![]() Ik denk toch dat privacy een groot probleem zou worden, blaadjes zoals story en de prive. Niet dat echte filmliefhebbers ze lezen, maar het is niet zo dat het me erg leuk lijkt als 40-jarige vrouwtjes op me afkomen en vragen of ik homo ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"DRONKEN Cycloner doet EZELTJEPRIK met DAVID CARUSO op afterparty van de Nederlandse premiere van Spielberg's MINOR ANAL REPORT"
|
Leuke topic!
![]() ![]() Hmm, aan de ene kant kun je dan niks meer doen zonder dat het opgemerkt wordt door de media en er dagenlang, wat zeg ik; wékenlang, over wordt geroddeld. Da's minder... Aan de andere kant krijg je, als bijv filmster, wel ontzettend veel waardering voor je werk (als je het goed doet natuurlijk ![]() En tsja, of de voordelen opwegen tegen de nadelen... Ik weet het niet, maar ik denk het wel eerlijk gezegd. Gewoon een beetje meer oppassen! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zal ook maar mijn mening geven
![]() Ikzelf zou het toch niet willen. Mede dankzij alle aandacht die je dan krijgt van iedereen (als je echt populait bent). Ik dekn dat wij beter af zijn op Privicie dan bekende. Maar das natuurlijk logisch. Beetje bekendheid mag wel van mij, maar om nou elke dag in een roddelblad of iets anders te staan, nee dank je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bekend zijn, ach, hoeft voor mij niet zo. Maar ik denk dat ik toch niet in veel blockbusters zal spelen, dus heb ik weinig last van laagschedelige BrEeZaH snolletjes of luidruchige randdebielen en aanverwant volk. But the money don't hurt either.... ![]()
|
Het lijkt mij wel leuk... voor eventjes.
Een jaartje lang in een soap spelen en dan 'die' beroemdheid. Zeer grappig om aangekeken te worden door al 'dat soort meisjes'. Aan de andere kant heb je 'die ervaring' ook al als je met soapacteurs omgaat :-)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
[ HELP ] wat nu te doen? brands | 4 | 01-02-2011 10:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Dit kunnen we toch niet laten gebeuren? gewoonmax | 18 | 03-10-2006 19:32 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |