![]() |
|
![]() |
ergens in september komt de eerste single van Tatu uit - all the things she said, en op 6 october de album. moet zeggen dat ik de album nog niet gehoord heb, maar die liedje klinkt wel goed, zeker aan te raden om te downloaden.
de meiden zijn eerst populair geworden in rusland en andere oosteuropese landen, nu hebben ze de russische liedjes in het engels vertaald en een cd van gemaakt. de eerste nummers zijn al op kazaa te vinden ben benieuwd wat jullie er van vinden ps. als je internet t goed doet raad ik aan om videoclip te downloaden op www.taty.ru of via kazaa |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ojjz dat vind ik een heel mooi liedje!!
Gaat idd over de liefde tussen 2 meisjes ja.. Kwam dr alleen niet echt duidelijk of zij zelf nou ook lesbisch zijn of niet.. maar ja als ze samen gaan trouwen dan zal dat wel denk ik... Tatugirls
|
Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik moet denken van dit nummer... Ik vind 't op zich wel een leuk melodietje maar 't wordt zo vaak herhaald... Nou ja, ik vind het wel leuk denk ik. Maar 't verwarde met wel even
![]()
||
Citaat:
De site blijft ook nogal vaag over hun relatie....eerst zien dan geloven. ![]() ![]() Het liedje is wel sterk, al is in het in het Russisch wat mooier. "Ya soshla s uma" betekent "I've Lost My Mind". Ik heb meteen de hele CD gedowload (Russische versie), en het is best een aardige CD, hoewel de singles wel het beste zijn. (Ya soshla s uma en Nas Ne Dagoniat)
|
ajjj die Russische versie heb ik ook ja..
![]() Klinkt heel cool, maar kversta er dus geen bal van... ![]() hoe het nou zit met dat trouwen weet ik nog steeds niet.. Op de site stond dat ze geen relatie hadden met elkaar geloof ik.. *is niet zeker* en ze lieten het een beetje in het midden geloof ik.. Denk dat het een beetje is om te shockeren...?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
blaat Meneer Kat | 5 | 20-10-2004 18:37 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |