Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het idee ook best vreemd, maar wil je daar niet lastig mee vallen. Hmmz, wou er trouwens bijna een topic over openen .. het feit dat we elkaar zo weinig kunnen zien / spreken en dat jij in de tussentijd veel nieuwe mensen ontmoet .. en het geheel mij voortdurend veronzekert. Maarjah ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waar het eigenlijk op neer komt: je moet gewoon jezelf kunnen zijn. Als iemand jou niet accepteert zoals je bent, dan heeft het weinig zin.
Dus je moet het zo zien: je schiet gewoon goed op met jongens, dat hoort bij jou. Als die jongen daar niet tegen kan, dan is dat jammer voor hem .. want op ten duur ga je je er alleen maar ongelukkig bij voelen als iemand je steeds beperkt in je handelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dit ging dus niet over sex of versieren of zoenen ofzo he, alleen kleffen.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar zolang er geen bedoelingen mee zijn, neej hoor, moet kunnen. |
![]() |
|
Sletterig heeft imho meer betrekking op sex, maar ondanks dat, mijn types zijn het niet. Als je zo'n typetje als vriendin hebt, heb je dr nooit voor jezelf alleen... nee dankje
||
![]() |
Citaat:
van: 'wat ben ik toch weer geweldig dat ik wéér een jongen heb.' |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() als ze nou een vriend zou hebben, en/of het zouden allemaal tongzoenen zijn e.d., dan zou het anders liggen, maar dr is dus helemaal niks mis mee
|
Ik vind het niet echt sletterig ofzo. Ik heb ook heel veel vrienden aan jongens en dat is ook altijd knuffelen en armen om elkaar heen slaan, maar het is allemaal gewoon vriendschappelijk dus wat is er raar aan, want als je dat met je vriendinnen doet is dat toch ook niet raar.
|
![]() |
|
Nee ik vind dat niet sletterig..
Ik ga zelf ook met best veel jongens gewoon vriendschappelijk om.. (net 4 dagen lang op Lowlands oa) hartstikke gezellig gewoon! Het is niet zo dat je met ze allemaal zoent en met ze naar bed gaat ofzo... ![]() ![]()
|
Sletterig is een groot woord, maar het is nou niet direct een eigenschap die ik in een meisje zoek... Meer integendeel. Maar goed, ik ben zelf zwaar gedepriveerd van dat soort kleffen, dus misschien heeft dat er iets mee te maken. Want daardoor betekent het voor mij meer dan voor de ander, en dat is vaak niet handig.
Niet zo groot en slank is trouwens erg irrelevant wat betreft dit onderwerp. ![]()
|
![]() |
wat een onzin! sorry hoor maar dat vind ik dus echt nergens op slaan. ik heb ook een goede vriendin waar ik hand in hand mee loop zonder dat wij iets hebben. dat doet ze met veel meer jongens. ze is gewoon heel sociaal opgevoed en kan heel goed met andere mensen overweg. ik snap niet wat daar sletterig aan is. iedereen zou zo moeten zijn!
|
Verwijderd
|
Nja.. ik ga es even een verhaaltje lullen hierover..
Een vriendin van mij is dus ook zo.. Ze gaat met veel jongens om, spreekt dan ook vaak met hen af, is klef met veel verschillende jongens.. maar zonder enige bijbedoelingen. Nou is dat allemaal absoluut niet erg, maar nu is het probleem dat veel jongens het niet opvatten als zonder bijbedoelingen.. en vervolgens gevoelens voor haar krijgen, waarna zij hen moet kwetsen omdat het voor haar niet zo ligt. Maar voor die jongens is het moeilijk over haar heen te komen omdat haar gedrag naar hen toe hetzelfde blijft... Ik vind het dus niet sletterig, ik vind alleen wel dat je je goed moet beseffen dat de ander het ms niet zo onschuldig ziet als jij dat doet en wel meer verwacht.. Zoals ws het geval is bij die ene jongen, die jou daarna ging negeren en die opmerking maakte. Hij voelde zich waarschijnlijk heel speciaal door het contact tussen jullie maar zag toen dat je dat contact op die manier met veel meer mensen had en was daar jaloers/teleurgesteld om.. nja. dat is hoe ik het zie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel dus gewoon dat ik echt zo'n kleintje ben.... ![]() Laatst gewijzigd op 30-08-2002 om 19:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Kijk ik probeer daarmee uit te leggen waarom iemand het in z'n hoofd zou halen iemand als ik te knuffelen. (Ik snap t zelf ook niet hoor). Anders komt m'n verhaal nogal ongeloofwaardig over, dan denken ze "ja hallo, geloof je t zelf, wie wil jou nou knuffelen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De grotten van Plato ![]() De topicstartster is onzeker en conformeert zich snel. Ondanks haar onzekerheid is ze wel extrovert, maar christelijk opgevoed. Haar ouders zullen het gedrag niet goed vinden, terwijl zij gewoon doet waar ze zich het beste bij voelt. Ook de reactie van die - waarschijnlijk enigzins introverte - jongen veronzekert haar, terwijl dit helemaal nergens voor nodig is. Zoals ik al schreef in deze topic: just be yourself ![]() Laatst gewijzigd op 01-09-2002 om 07:04. |
![]() |
|
Je beschrijft mij (1e post)!
Ik ga gewoon graag met jongens om, ben geen meisjestype. Die handjes en armen zijn heel goed te verklaren: jongens zijn "aanhankelijker" dan meisjes. Let maar eens op: jongens stoten elkaar aan enz als ze met elkaar omgaan. Bij een vriendschap met jongens hoort meer lichamelijk contact dan bij een meisjesvriendschap. Sterker nog: in het begin vond ik het zelfs heel vervelend. Mensen moeten gewoon van me afblijven. Na jaren vriendschap met "mn jongetjes" is dat veranderd. Ik merk nu dat ik het zelfs fijn vind als een van de jongens naar me toe komt en zn arm om me heen slaat (ben niet zo van de handjes vasthouden) en als er geen stoelen meer zijn: waarom zou ik niet op zijn schoot gaan zitten? Sommige mensen veroordelen mij hierom ja, die vinden mij een sletje. Daar is nou eenmaal niks aan te doen. Ik heb heel veel lol met die jongens en zou ze voor geen goud willen missen. Dat meisje dat mij achter mn rug een sletje noemt lijkt mij heel wat minder leuk om mee om te gaan... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ze is gewoon populair bij de jongens en iedereen is 'half-verliefd' op haar (ja dus eigenlijk helemaal niet verliefd maar vinden dr allemaal erg leuk)
ik denk dat zolang ze niks uitspookt met die jongens kwa sex of zoenen je haar geen slet kan noemen, maar ze word gewoon algemeen bewonderd ik zou het erg moeilijk vinden iets te hebben met zo'n meisje, met het idee dat alle jongens haar wel okee vinden ookal zijn ze not in love met haar
||
Citaat:
maar als je dat leuk vind doet je dat toch gewoon |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat weten jullie over Maria? naamloozzz | 175 | 30-06-2005 14:31 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie van bisexueel? HilaryGirl15 | 52 | 09-11-2004 12:12 | |
De Kantine |
Vrouwen horen in de keuken niceman1984 | 170 | 11-04-2004 22:15 | |
Liefde & Relatie |
ff jullie mening over dit Martijngr | 25 | 29-03-2003 23:50 | |
Seksualiteit |
Lief voor iemand willen zijn (qua sex) = verliefd zijn? cotton candy666 | 14 | 24-12-2002 10:54 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje voor nederlands :D Verwijderd | 5 | 23-06-2002 17:19 |