![]() |
|
Heb weer eens een site in elkaar gezet
Wou graag weten wat men er van vind, of het een beetje goed in elkaar zit (ik gebruik veel frames) - of de kleuren goed zijn, inhoud, overzichtelijk etc. etc. - het gaat niet om het onderwerp van de site he, laat dat duidelijk zijn op- en aanmerkingen zijn welkom! http://www.areyouready.tk
|
![]() |
||
Citaat:
Probeer ik die vhostname van een bandje dat uit elkaar is zoveel mogelijk uit het zicht te houden door een .tk adres te nemen.. heeft het nog geen zin
||
Citaat:
.tk is op het moment het handigst, popup moet je dan maar even negeren - en traagheid.. tjah..
|
Verwijderd
|
.nl kost je 15,- p/j en 12,- eenmalige reg kosten, maar dan moet je wel nog en server hebben.
maar dan nu over tot de sitecheck ![]() + mooie layout + leuke kleuren + headerplaatje + goede indeling en leuke kleur die links + bronvermelding ![]() - die crosshair vind ik niet zo fijn, handje is beter ![]() Verder vind ik eht mooier als het niet in een frame zat en de header dus gewoon meescrolt, maar das persoonlijk. http://striptease.endoria.net/korn/audio.html -> lijnt niet naar boven uit maar naar het midden ![]() Ik kan je wel http://kornfan.**********.nl als forward geven zonder banner etc, maar of je dat een mooie url vind is een ander verhaal ![]() eindcolcusie: ik vinnum mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hem uitgeschakeld> www.luchtmacht.tk izz gelinkt naar me oude site. Ik heb nu webhosting en een www.luchtmacht.net domein bij www.myacen.com.
|||
Citaat:
![]() die audio page zal ik nog ff aanpassen. En ik heb het dus in frames gedaan - omdat ik het altijd zo irritant vind dat als er iets in het menu verandert (een link) - ik dus alle pagina's waar die header/menu in staat zal moeten aanpassen en dat vergt teveel tijd. Citaat:
![]() Maar als .tk echt te erg word zal ik er aan denken En thanx voor je beoordeling
|
Erg mooi
![]() Ik zou als ik jou was de achtergrondkleur in het onderste frame (waar alle tekst etc. instaat) misschien net iets donkerder/lichter maken, zodat 'ie wat meer "loskomt" van de achtergrond, zeg maar... maar heb verder niks te klagen hoor, ziet er gewoon goed uit. ![]() ![]() Oh en die links boven iedere pagine, bijv. deze: HOME > TOUR > VERLEDEN Zou misschien handig zijn om die wat uit te breiden, bijv. naar: HOME > KORN > TOUR > VERLEDEN En dat je dan ook op "Korn" kan klikken enzo, maakt de navigatie misschien iets makkelijker ![]() Staat wel erg veel info moet ik zeggen.. top ![]()
Laatst gewijzigd op 01-09-2002 om 21:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Q: Hoe zet ik de .TK-popup uit?
A: Klik op www.tk bovenin het scherm op My DotTK. Vol je e-mailadres en je wachtwoord in en klik op Continue. Klik in het menu links op Marketing. Selecteer onderin het scherm het juiste domein in het dropdown-menu en klik weer op Continue. Zoek nu naar de tekst No, thanks, I don't want to have a banner on my website. I am not interested in being selected for a review on Dot TK's website or a great Dot TK Polo Shirt. Klik op de radioknop voor die tekst. Een klik op Continue onder de banners is nu alles wat nog nodig is! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als Dutheck een btej had gezocht op s& m had doie dat al lang gevonden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik kan nou eenmaal geen PHP, mij iets te ingewikkeld en (nog) geen tijd om het te leren. Zou het ook het liefst gebruiken, maar ja En .tk popup is er niet meer..
||
Verwijderd
|
Citaat:
<? include("menu.htm")?> en in menu.htm kun je ook dan gewoon html gebruiken, dus geen php ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nou kappen want ik wil creedgirls topic niet verneuken. ontopic: ik vin dat een standaard vingertje wel misschien saaier maar toch mooier en functioneler is dan een crosshair maar da's denk ik een persoonlijke afweging, het kleurenschema is lekker, donker maar toch goed leesbaar. Ik raad je wel aan om de copyright text in een javascript string oid te zetten want nu moet je elk jaar al je html's gaan bewerken.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen onderaan (zie home.html) heb ik dus die copyright text en wat links staan (in 'n tabel) - en die staat er niet meer bij als ik het menu include. Hoe komt dat en hoe krijg ik die terug? (check de source maar voor de code)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Ramsteen vortex | 7 | 27-07-2002 10:16 |