Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 13:17
mixtape
mixtape is offline
Heb weer eens een site in elkaar gezet

Wou graag weten wat men er van vind, of het een beetje goed in elkaar zit (ik gebruik veel frames) - of de kleuren goed zijn, inhoud, overzichtelijk etc. etc. - het gaat niet om het onderwerp van de site he, laat dat duidelijk zijn

op- en aanmerkingen zijn welkom!

http://www.areyouready.tk
Oud 30-08-2002, 13:27
Verwijderd
http://striptease.endoria.net/korn
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 13:52
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
McLaren schreef:
http://striptease.endoria.net/korn
jah? en?
Probeer ik die vhostname van een bandje dat uit elkaar is zoveel mogelijk uit het zicht te houden door een .tk adres te nemen.. heeft het nog geen zin
Oud 30-08-2002, 14:02
Verwijderd
Citaat:
CreedGirl schreef:

jah? en?
Probeer ik die vhostname van een bandje dat uit elkaar is zoveel mogelijk uit het zicht te houden door een .tk adres te nemen.. heeft het nog geen zin
een .tk adres is heel irritant omdat het traag is en mij een popup geeft.
of je moet een snellere forward zoeken, kan ook..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:23
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
McLaren schreef:

een .tk adres is heel irritant omdat het traag is en mij een popup geeft.
of je moet een snellere forward zoeken, kan ook..
Jah, alle gratis forwards geven wel een popup - dus ik zat te denken aan een gewoon .nl domein, maar ik weet nog niet of ik het geld wel daarvoor over heb.
.tk is op het moment het handigst, popup moet je dan maar even negeren - en traagheid.. tjah..
Oud 30-08-2002, 14:35
Verwijderd
.nl kost je 15,- p/j en 12,- eenmalige reg kosten, maar dan moet je wel nog en server hebben.

maar dan nu over tot de sitecheck

+ mooie layout
+ leuke kleuren + headerplaatje
+ goede indeling en leuke kleur die links
+ bronvermelding

- die crosshair vind ik niet zo fijn, handje is beter

Verder vind ik eht mooier als het niet in een frame zat en de header dus gewoon meescrolt, maar das persoonlijk.
http://striptease.endoria.net/korn/audio.html -> lijnt niet naar boven uit maar naar het midden

Ik kan je wel http://kornfan.**********.nl als forward geven zonder banner etc, maar of je dat een mooie url vind is een ander verhaal

eindcolcusie: ik vinnum mooi
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:10
Skydancer
Skydancer is offline
Citaat:
CreedGirl schreef:

Jah, alle gratis forwards geven wel een popup - dus ik zat te denken aan een gewoon .nl domein, maar ik weet nog niet of ik het geld wel daarvoor over heb.
.tk is op het moment het handigst, popup moet je dan maar even negeren - en traagheid.. tjah..
pop-up negeren? wat dacht je van uitschakelen in je .tk profiel.

Ik heb hem uitgeschakeld> www.luchtmacht.tk izz gelinkt naar me oude site. Ik heb nu webhosting en een www.luchtmacht.net domein bij www.myacen.com.
Oud 01-09-2002, 20:28
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
McLaren schreef:
.nl kost je 15,- p/j en 12,- eenmalige reg kosten, maar dan moet je wel nog en server hebben.

maar dan nu over tot de sitecheck

+ mooie layout
+ leuke kleuren + headerplaatje
+ goede indeling en leuke kleur die links
+ bronvermelding

- die crosshair vind ik niet zo fijn, handje is beter

Verder vind ik eht mooier als het niet in een frame zat en de header dus gewoon meescrolt, maar das persoonlijk.
http://striptease.endoria.net/korn/audio.html -> lijnt niet naar boven uit maar naar het midden
Die crosshair is gebruikt omdat ik de .css had gekopierd van een andere site van mij, die crosshair hoort er eigenlijk ook niet en zal ik dus ook snel veranderen in een handje

die audio page zal ik nog ff aanpassen.
En ik heb het dus in frames gedaan - omdat ik het altijd zo irritant vind dat als er iets in het menu verandert (een link) - ik dus alle pagina's waar die header/menu in staat zal moeten aanpassen en dat vergt teveel tijd.

Citaat:
McLaren schreef:

Ik kan je wel http://kornfan.**********.nl als forward geven zonder banner etc, maar of je dat een mooie url vind is een ander verhaal

eindcolcusie: ik vinnum mooi
Bedankt voor het aanbod maar ik denk dat ik toch bij .tk blijf.. ondanks dat het misschien langzaam is voor sommigen.. ik heb er geen/amper last van - en de banner heb ik ook al verwijderd
Maar als .tk echt te erg word zal ik er aan denken
En thanx voor je beoordeling
Oud 01-09-2002, 20:58
Verwijderd
Jaaaa vette site. Ik had 'm dus al gezien.. niets dan lof! Ga zo door!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 21:15
M@rco
M@rco is offline
Erg mooi

Ik zou als ik jou was de achtergrondkleur in het onderste frame (waar alle tekst etc. instaat) misschien net iets donkerder/lichter maken, zodat 'ie wat meer "loskomt" van de achtergrond, zeg maar... maar heb verder niks te klagen hoor, ziet er gewoon goed uit.

Oh en die links boven iedere pagine, bijv. deze:

HOME > TOUR > VERLEDEN

Zou misschien handig zijn om die wat uit te breiden, bijv. naar:

HOME > KORN > TOUR > VERLEDEN

En dat je dan ook op "Korn" kan klikken enzo, maakt de navigatie misschien iets makkelijker

Staat wel erg veel info moet ik zeggen.. top

Laatst gewijzigd op 01-09-2002 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 09:13
Beyoned
Beyoned is offline
Nice header

korn is wat minder mah verder SUPERZ
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 10:23
Verwijderd
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
Nice header

korn is wat minder mah verder SUPERZ
..zei een tupac fan
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 10:24
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
McLaren schreef:

..zei een tupac fan
lol
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 13:43
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:

..zei een tupac fan
Nie zo onaardig.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 13:52
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
eXo schreef:
Nie zo onaardig.
ex0 dis nou al je 2e nutteloze reply die ik in korte tijd zie van je..
hou je liever bij de topic
Oud 04-09-2002, 14:23
pietdepiet
pietdepiet is offline
Citaat:
CreedGirl schreef:

En ik heb het dus in frames gedaan - omdat ik het altijd zo irritant vind dat als er iets in het menu verandert (een link) - ik dus alle pagina's waar die header/menu in staat zal moeten aanpassen en dat vergt teveel tijd.
Met PHP kan je gewoon je header/menu includen, hoef je het ook maar 1 keer aan te passen.
Oud 06-09-2002, 19:01
Beyoned
Beyoned is offline
volgens mij is exo niet die offtopic ging mah ik dus die fout is mij aan te rekenen

sorry
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:35
Verwijderd
Q: Hoe zet ik de .TK-popup uit?
A: Klik op www.tk bovenin het scherm op My DotTK. Vol je e-mailadres en je wachtwoord in en klik op Continue. Klik in het menu links op Marketing. Selecteer onderin het scherm het juiste domein in het dropdown-menu en klik weer op Continue. Zoek nu naar de tekst No, thanks, I don't want to have a banner on my website. I am not interested in being selected for a review on Dot TK's website or a great Dot TK Polo Shirt. Klik op de radioknop voor die tekst. Een klik op Continue onder de banners is nu alles wat nog nodig is!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 21:44
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Q: Hoe zet ik de .TK-popup uit?
A: Klik op www.tk bovenin het scherm op My DotTK. Vol je e-mailadres en je wachtwoord in en klik op Continue. Klik in het menu links op Marketing. Selecteer onderin het scherm het juiste domein in het dropdown-menu en klik weer op Continue. Zoek nu naar de tekst No, thanks, I don't want to have a banner on my website. I am not interested in being selected for a review on Dot TK's website or a great Dot TK Polo Shirt. Klik op de radioknop voor die tekst. Een klik op Continue onder de banners is nu alles wat nog nodig is!

als Dutheck een btej had gezocht op s& m had doie dat al lang gevonden
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 14:56
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
pietdepiet schreef:
Met PHP kan je gewoon je header/menu includen, hoef je het ook maar 1 keer aan te passen.
Ik weet dat dat mogelijk is
Maar ik kan nou eenmaal geen PHP, mij iets te ingewikkeld en (nog) geen tijd om het te leren. Zou het ook het liefst gebruiken, maar ja

En .tk popup is er niet meer..
Oud 08-09-2002, 15:18
Verwijderd
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:

als Dutheck een btej had gezocht op s& m had doie dat al lang gevonden
een stap-voor-stap handleiding is IMO het duidelijkst...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
CreedGirl schreef:

Ik weet dat dat mogelijk is
Maar ik kan nou eenmaal geen PHP, mij iets te ingewikkeld en (nog) geen tijd om het te leren. Zou het ook het liefst gebruiken, maar ja

En .tk popup is er niet meer..
je hoeft maar 1 zin php te gebruiken:

<? include("menu.htm")?>

en in menu.htm kun je ook dan gewoon html gebruiken, dus geen php
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 20:37
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef:

ex0 dis nou al je 2e nutteloze reply die ik in korte tijd zie van je..
hou je liever bij de topic
Doe gvd ff relaxt ik ga jou toch ook niet persoonlijk aanvallen op elk topic jezus wat heb je tegen me man, oke die laatste post was misschien niet helemaal on-topic, maar om nou gelijk zo te beginnen je bent geen forumbaas bemoei je lekker met je eigen zaken, nazi.
En nou kappen want ik wil creedgirls topic niet verneuken.

ontopic: ik vin dat een standaard vingertje wel misschien saaier maar toch mooier en functioneler is dan een crosshair maar da's denk ik een persoonlijke afweging, het kleurenschema is lekker, donker maar toch goed leesbaar. Ik raad je wel aan om de copyright text in een javascript string oid te zetten want nu moet je elk jaar al je html's gaan bewerken..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 11:48
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
McLaren schreef:

je hoeft maar 1 zin php te gebruiken:

<? include("menu.htm")?>

en in menu.htm kun je ook dan gewoon html gebruiken, dus geen php
Wow, zoiets als dit dus: http://striptease.endoria.net/korn/home.php (test versie - menu links openen in new window omdat zij nog een frame als target hebben)

Alleen onderaan (zie home.html) heb ik dus die copyright text en wat links staan (in 'n tabel) - en die staat er niet meer bij als ik het menu include. Hoe komt dat en hoe krijg ik die terug? (check de source maar voor de code)
Oud 10-09-2002, 11:51
Razzle
Razzle is offline
mooi...
Oud 10-09-2002, 12:58
Verwijderd
Citaat:
CreedGirl schreef:

Wow, zoiets als dit dus: http://striptease.endoria.net/korn/home.php (test versie - menu links openen in new window omdat zij nog een frame als target hebben)

Alleen onderaan (zie home.html) heb ik dus die copyright text en wat links staan (in 'n tabel) - en die staat er niet meer bij als ik het menu include. Hoe komt dat en hoe krijg ik die terug? (check de source maar voor de code)
Je hebt een fout in de html code zitten
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 14:25
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Je hebt een fout in de html code zitten
got it
Als ik tijd heb zal ik de hele site even vernieuwen *met* die php dus. En zal ook enkele tips toepassen die hier genoemd zijn. Thanks!
Reageren

Regels voor berichten