![]() |
||
![]() |
Citaat:
flauw... nou ist plaatje weg, tis maar een lichaamsdeel. En kleuters die chatten niet over sex, maar okee das meer feedback-shit. anyway een staafje kan, en vast ook wel horizontaal(?) check ff http://bme.freeq.com/pierce/10-female/index.html ![]()
Laatst gewijzigd op 10-09-2002 om 21:19. |
![]() |
||
Citaat:
een ring of een staafje is wel heel wat anders dan een scheermesje. en hoe de fuck wil je eraan blijven hangen? heb je een gehaakte lul ofzo? neway. clitpiercing en hood zijn wel mooi imho. altijd leuk om mee te spelen ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou euh, bij een Clit Piercing zal je er niet zoveel last van hebben, maar er zijn vrouwen bij die een heel arsenaal aan ringetjes en zooi erin hebben gezet. Lijkt wel alsof die dicht is genaaid ofzo :X Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en bij meisjes lijkt het me ms wel leuk om er mee te spelen e.d. ('ms' omdat ik hier geen ervaring mee heb ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-09-2002 om 18:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Niet om te ontmoedigen, maar het gaat wel eens fout..
Dat ze met de naald door de spier die naar je clitoris gaan, dan heb je dus nooit meer zo'n fijn gevoel daar [tenzij dat genezen kan worden ![]() Maar het lijkt me op zich best geil een vrouw die dat heeft, maar ook wel eng :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
je moet eens n keer op deze site kijken, en dan scarrifications enzo pakken... (http://bme.freeq.com) da is goor man.. bart
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en ontopic: lijkt me nix.... lijkt me pijnlijk, in de weg zitten en vies worden op die plek (al is het maar doordat je daar veel zweet omdat et de warmste plek van je lichaam is...) Laatst gewijzigd op 13-09-2002 om 20:02. |
![]() |
|
nee ga ik nie doen. doet pijn denk ik en is lastig, lijkt mij.
en bij mijn vriendin ![]() in de onderlip daarentegen vind ik het zeeer mooi ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic #14 Verwijderd | 500 | 23-10-2005 12:23 | |
Lifestyle |
in welke zaken heb jij je neus zoal ingestoken vandaag? schimmel | 500 | 25-06-2004 19:26 | |
Seksualiteit |
Wat vinden jullie van piercings in de vagina, penis of tepels?? sgoolgirl14 | 67 | 17-06-2003 16:56 | |
Seksualiteit |
vind jij piercings (sexueel) opwindend? jnieuwelaar | 64 | 05-05-2003 20:51 |