![]() |
|
![]() |
Voor meiden:
ALs je zin hebt in een missverkiezing ga dan naar: http://www.missverkiezing.bravepages.com daar kan je meedoen aan een missverkiezing op internet. Ik dacht dit vinden vast veel meiden leuk, dus ik meld het maar ff. Veel plezier: Je moet wel tussen de 12 en 15 jaar zijn. -xxx-iezz
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat heb jij een enige signature
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hulde aan de professionaliteit, het ziet er indrukwekkend uit. Vooral die 'Fioen' (wat een kwelling die naam) ziet er patent uit. *zucht*
|
Verwijderd
|
wtf heeft dit met lifestyle te maken, het is trouwens gewoon spam
![]() en deze is pas 12/13? ![]() Dnek je nou echt dat je deze site een maand volhoud door alles handm,atig in te voeren, er zijn al ik weet niet hoeveel van die hotornot sites [zelfs eentje voor scholieren.com ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-09-2002 om 10:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alelen de meeste foto's doen het niet doordat Endoria Upload gestopt is, en mensne daar hun foto hadden gehost ![]() Verder zit er nog een foutje in de layout, maar ach.. hij is iig ddoor mij gemaakt maar doe er niet veel mee, ik ga 'm pas verbeteren als mensen er gebruik van zouden maken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Miss Suriname in Zuid Afrika NewFrenkie | 3 | 20-11-2009 18:56 | |
Lifestyle |
Verkiezings topic CharismaticBass | 159 | 06-09-2004 22:24 | |
Lifestyle |
miss plastische chirugie Verwijderd | 57 | 31-08-2004 16:41 | |
Seksualiteit |
Voor de vrouwen onder ons! Avalon_Mae | 55 | 01-01-2004 21:33 | |
Beleidszaken |
© [Nieuwe tijdelijke fora(deel)] Miss/Mister (of) Babes/Hunks verkiezingen.. © blueeyes_jochie | 46 | 25-11-2003 18:46 | |
De Kantine |
Miss-verkiezingen -Meisje- | 73 | 03-09-2002 21:38 |