Advertentie | |
|
![]() |
|
De Leadtek heeft idd mooie overklok prestaties. Lees ook deze review even door voor meer info.
|
![]() |
|
what about Asus? Ik ga die asus v8420 nemen hoor, lekker stabiel. Ok, de overklokmogelijkheden zijn gering en t softwarepakket is ook maar schraapie schraapie, maar goed.
Je krijgt er wel en stukje kwaliteit voor terug right? Wel die ene met 128mb deluxe he, want daar zit ook video in bij en dat is wel flex op zich. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ach. Voor de huis-, tuin- en keukengamer maakt merk niet zoveel uit. Qua performance ontlopen ze elkaar nooit schokkend veel, alleen qua overklok-mogelijkheden wil 't wel eens schelen. Als je wilt overklokken moet je dus even research plegen. Zo niet, koop je gewoon de goedkoopste.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hebbie nog een andere info koen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb zelf de Leadtek Winfast A250LE TD (Geforce4 Ti4200 128MB VIVO). Ik ben erg tevreden met deze kaart. Het koelblok ziet er wel erg mooi uit, maar of de kaart nou zoveel koeler is dan andere kaarten... Eigenlijk kan je met iedere Ti4200 kaart wel uit de voeten, de verschillen mbt overclockmogelijkheden zijn ook nihil. Vergelijking op overclockbaarheid Haal in ieder geval een kaart met 128Mb. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Absoluut de Ti4200 SE van Point of View
Deze kaart heeft 3.3ns geheugen dat op 550MHz is geclocked en een hoger overklok potentieel heeft. http://www.hardware.info/reviews.php?id=298 Citaat:
|
![]() |
|
FF over dat geheugen, PoV heeft wel 3.3 ns geheugen, maar mijn Leadtek heeft naar zeggen 4.0ns geheugen, wat dus behoorlijk traag is eigenlijk, maar volgens mij zit er 3.4ns geheugen op, maar ik kan dat nergens nakijken, of ik moet de heatsinks er af halen, maar ik klok mijn GPU dus zo naar de 315 mhz core en 640 mhz memory, zonder enige artifacts, hoger krijg ik wel artifacts (heb ik een progje voor om dat te meten), tot 660 mhz kan ik iig nog prima spellen spelen, maar ik houd het op safe, 640 vind ik voldoende.
Dus hoeveel .ns het geheugen is, wil niet gelijk zeggen hoe hoog je het kunt klokken, standaard loopt mijn Leadtek op een iets hoger geheugen voltage (denk ik), daarom kanik zo hoog klokken. Maar een PoV kaartje is wel een leuke kaartje voor een leuke prijs natuurlijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|