Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 13:37
malien
malien is offline
hey,

nu ruim anderhalfjaar geleden kreeg ik met een jongen. het eerste halfjaar was echt heel erg leuk, altijd gezellig.. enzo.
daarna kregen we ruzie enzo.
maar we zijn nog wel 9 maanden ofzo doorgegaan, omdat we niet zonder elkaar konden.
maar toen hadden we te vaak ruzie en vooral ik ging eraankapot.
maar het gevoel is nooit gestopt, ik denk soms zelfs dat het in nu bijna 4 maanden niets minder is geworden. maar hij heeft een vriendin. hij zegt tegen mij dat hij het eigelijk niet kan, omdat hij er een fout gevoel bij heeft. en als ik bij m ben... nja... altijd stoeien zno.. altijd het effe aanelkaar zitte (ja door kietenlenofzo) gevoel. mja
ik voel me nog erg tot m aangetrokken en ik merk aan wat hij doet en zegt dat hij zich ook tot mij voelt aangetrokken.
maar ik heb wel geleerd dat een relatie tussen ons niet werkt omdat we altijd ruzie krijgen omdat hij zijn afspraken niet nakomt
maar ik vijnd het wel vaag, ik heb hem nooit met zijn vriendin zien zoenen ofzo (daarom kon ik zelfs niet naar je verjaadag.... ikhoef het nl ook niet te zien) maar het is vin ik al heel erg.
hmmmm ja ik weet niet goed wat ik hiermee wil vragen ofzo..
misschien gewoon reactie.
ok
thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2002, 15:03
Tactic
Tactic is offline
Hij moet DUIDELIJK zijn. Het is OF jij OF zijn huidige vriendin.

Deze situatie veroorzaakt alleen maar onduidelijkheid en kan veel pijn veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 15:39
PardonMe
PardonMe is offline
Tja hij mag je inderdaad wel een beetje duidelijkheid geven vindt ik.. Wil hij verder met zijn vriendin, dan moet hij (vind ik) zijn houding ten opzichte van jou een beetje aanpassen, ten eerste vanwege jou (hij geeft jou nou wel het idee dat er toch een beetje meer is tussen jullie en jij hebt nog steeds gevoelens voor hem) en ten tweede vanwege zijn vriendin (tja met goede vrienden kun je best close omgaan, maar hij moet wel duidelijk zijn over zìjn gevoelens..)

Als hij ervoor kiest om bij zijn vriendin te blijven, dan zou ik hem een beetje los laten, je maakt het je zelf zo een beetje moeilijk denk ik namelijk.. en ik zou het niet doen omdat hij een vriendin heeft, dat kun je tegenover haar gewoon niet echt maken, naar mijn mening..

En als je bijvoorbaat weet dat een relatie tussen jullie niet meer zou werken, probeer het dan uit je hoofd te zetten, hoe moeilijk ook, en hoe graag je het misschien toch wel zou willen, ondanks dat je weet dat het niet gaat.. Neem een beetje afstand en tijd om erover heen te komen..

Vanzelf kom jij ook iemand tegen met wie het wèl werkt
Oud 08-09-2002, 12:15
Verwijderd
Komt hij bij haar wel z'n afspraken na enzo......?
En hoe denkt die vriendin erover? Gaat het tussen hen wel goed?
Misschien moet je eens met die vriendin gaan praten. Op deze manier doet hij jullie allebei pijn, beetje fout zo.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 19:15
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik ken t......Tis nu 2 weken uit met m'n vriend en hijs heeft spijt bla bla bla......en wat doettie lul nu..zoent met een ander wijf. Ik snap gwoon geen *piep* van jongens......Naja mijn zwak blijft voor m......maar toch ben ik ook boos...raar gevoel!

Kuzzje een rare IK
Reageren

Regels voor berichten