Tja hij mag je inderdaad wel een beetje duidelijkheid geven vindt ik.. Wil hij verder met zijn vriendin, dan moet hij (vind ik) zijn houding ten opzichte van jou een beetje aanpassen, ten eerste vanwege jou (hij geeft jou nou wel het idee dat er toch een beetje meer is tussen jullie en jij hebt nog steeds gevoelens voor hem) en ten tweede vanwege zijn vriendin (tja met goede vrienden kun je best close omgaan, maar hij moet wel duidelijk zijn over zìjn gevoelens..)
Als hij ervoor kiest om bij zijn vriendin te blijven, dan zou ik hem een beetje los laten, je maakt het je zelf zo een beetje moeilijk denk ik namelijk.. en ik zou het niet doen omdat hij een vriendin heeft, dat kun je tegenover haar gewoon niet echt maken, naar mijn mening..
En als je bijvoorbaat weet dat een relatie tussen jullie niet meer zou werken, probeer het dan uit je hoofd te zetten, hoe moeilijk ook, en hoe graag je het misschien toch wel zou willen, ondanks dat je weet dat het niet gaat.. Neem een beetje afstand en tijd om erover heen te komen..
Vanzelf kom jij ook iemand tegen met wie het wèl werkt