Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2006, 09:54
Little me
Little me is offline
Hoi allemaal,

Ik heb van mezelf nogal wat dikkere bovenbenen en ik wil graag rokjes dragen. Nou vind ik het nog niet zo zeer erg dat ze wat dikker zijn, maar het probleem is dat als ik een rokje aan heb mijn bovenbenen op een gegeven moment (aan de binnenkant dus) langs elkaar schuren, zeg maar. Aan het eind van de dag doet het dan onwijs veel zeer en is het rood

Hebben mensen tips voor mij, hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Oh ja, en een kort broekje onder mijn rokje helpt ook niet, omdat het niet alles bedekt dat langs elkaar gaat.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 10:02
Verwijderd
Talkpoeder schijnt wel een beetje te helpen, maar dan moet je wel af en toe even gaan poederen, niet zo handig wanneer je druk bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 11:51
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb ook geen dikke benen, maar heb daar wel last van. Dit komt vooral omdat het zo warm is, dan ga je zweten en plakt het tegen elkaar bij het bewegen. Talkpoeder gebruiken of een kort broekje onder je rokje doen zijn inderdaad opties.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 12:04
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Mijn vriendin had het over vaseline. Ze zei dat het heel erg hielp.

En een andere vriendin droeg zo'n strak fietsbroekje onder haar rok. Maar dat kan dus alleen bij wat langere rokken, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 12:20
Verwijderd
Ik heb er ook last van, en draag dus gewoon strakke korte broekjes (wielrennerbroekjes) onder mijn rokken.
Talkpoeder enzo werkte niet bij mij, het bleef pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 12:38
Verwijderd
Ik heb het alleen als ik er een panty met relief onder draag. Dus een netpanty ofzo. Wat je er tegen kan doen? Geen idee. Misschien een hele lichte dunne panty? Maarja, das nog niet echt lekker in de zomer.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 12:56
Verwijderd
Je kunt vast wel broekjes kopen van pantyspul, als je een rokje tot aan je knie hebt valt dat niet op. Ik meen dat ik ze ooit bij hema gezien heb, maar ik weet het niet zeker. Dus zeg maar een dunne panty, maar dan één die een stukje boven je knie ophoudt.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 13:18
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Little me schreef op 11-05-2006 @ 10:54 :
Hoi allemaal,

Ik heb van mezelf nogal wat dikkere bovenbenen en ik wil graag rokjes dragen. Nou vind ik het nog niet zo zeer erg dat ze wat dikker zijn, maar het probleem is dat als ik een rokje aan heb mijn bovenbenen op een gegeven moment (aan de binnenkant dus) langs elkaar schuren, zeg maar. Aan het eind van de dag doet het dan onwijs veel zeer en is het rood

Hebben mensen tips voor mij, hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Oh ja, en een kort broekje onder mijn rokje helpt ook niet, omdat het niet alles bedekt dat langs elkaar gaat.
Gewoon leren om breed te lopen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 13:43
Coléoptère
Coléoptère is offline
Ik heb ook enorme bovenbenen, maar ik merk dat ik er geen last van heb als mn benen droog zijn... Als het heel warm is en ik ben zweterig heb ik er veel meer last van dan als het niet warm is..
Daarom zit ik met een rokje zonder eronder altijd met mijn benen iets uit elkaar, als het kan dat voorkomt zweten, en als je tijdens het lopen bent gaan zweten, droog je weer op . Verder is het gewoon kut en helpen alleen panty's.
Oud 11-05-2006, 15:43
Erbenda
Erbenda is offline
Ja ik heb dat ook, al heb ik niet eens zulke zware bovenbenen. Als het warm is en ik een rokje aan heb, is het soms zo erg dat ik helemaal onder de uitslag c.q. (hele kleine) wondjes zit, wat dagen duurt voordat het weer weg is. Ik draag dan toch gewoon een broekje of boxer onder m'n rokje, iets anders zou ik iig ook niet zo gauw weten...
Een panty (of i.d. van die stof) lijkt me iig ook niet prettig om aan te hebben als het heel warm is...
Oud 11-05-2006, 20:27
ScRaN
ScRaN is offline
Op Graspop heeft iemand mij daar 'n middeltje voor gegeven, maar ik weet absoluut niet meer wat 't was, in ieder geval iets dat ontstekingen tegengaat, heb nu zelf ook zoiets, furacine, maar wat dat meisje mij toen had gegeven is wel nog altijd beter. Moest ik ze dit jaar op Graspop tegenkomen zal ik het vragen en het je laten weten
Oud 11-05-2006, 21:50
Gothic
Gothic is offline
ik zweer bij zonnebrand
Oud 11-05-2006, 22:05
Vip3r
Vip3r is offline
Dat wordt afvallen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 18:58
Erbenda
Erbenda is offline