Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Voetnoot:
Myself!, waarom vindt jij het nodig mij onnodig te beledigen met je sarcastische opmerkingen? Zoals je gemerkt heb, post ik zelf NIETS bij jou gedichten, OMDAT ik er niks zinnigs over te melden heb. Het interesseert me niet; het is niet mijn stijl. Ik raad je aan volwassen te worden, Gothic niet steeds achterna te lopen en alleen te antwoorden als je iets te melden hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarschijnlijk kan ik het beter maar gewoon negeren, zodat de sfeer niet nog verder verpest wordt (voor zover het nog erger kan op het moment ![]() Ik raad je aan om te leren dichten en niet zomaar wat nutteloze woorden achter elkaar te plakken. Maar goed, ik hou mn bek al. ga vooral door met deze geweldige poëzie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Gezelligheid kent geen saai met Linda Prins #1610 Verwijderd | 500 | 12-02-2012 01:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Het grote Haiku-topic vidaaa | 54 | 12-02-2006 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Haiku Verwijderd | 20 | 27-01-2006 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Haiku Verwijderd | 5 | 25-08-2005 16:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Haiku's Verwijderd | 1 | 16-07-2004 20:02 |