![]() |
||
Citaat:
ik drinkt niet zo vaak alcohol maar als ikdrink wel aardig wat.. en ik was het hele feest buiten en t was winter.. en toen ik thuis kwam begon ik HEEl erg te trillen. Zo erg hek t echt nog nooit gehad ![]() Ik vond t wel beetje vaag want keb wel eens een rilling als je t koud hebt.. of een trilling als je zenuwachtrig bent ofzow maar dit ging geen 1 sec weg, en t was ook heel hevig. echt super vaag mja...zou wel door alcohol dan komen ofzow, alcohol krijg je t warm van... buiten ist koud binnen ist warm dus 2+3=6 ...ik snap de verklaring dus nie echt mja ![]()
|
Aangezien alcohol je lichaamstemperatuur doet dalen is het inderdaad een behoorlijk logisch gevolg.
Bovenal kun je door het gebruik van alcohol genoeg andere rare 'bijverschijnselen' krijgen. Overbekend voorbeeld: agressief gedrag, dat iedereen wel kent.
||
Citaat:
Maar niemand verder advies wat ik ertegen kan doen (ja behalve niet meer drinken en zorgen dat ik niet moe ben) Kuzzzz
|
|