Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2002, 20:11
Miracle
Miracle is offline
Beetje vage titeltopic maarja ik zal het ff proberen uit te leggen:
K heb wel es dat als ik gedronken (alcohol dus) heb en het is een beetje koud (dus echt een beetje) dat ik helemaal begin te rillen. echt heel lang en vaak. soms kan ik het ff onderdrukken maar k zit gewoon te shaken. heel raar...
k wist eerst niet waardoor het kwam maar k denk toch nou dat het door de alcohol komt. op dat soort momenten is het wel vaak heel gezellig enzo dus eerst dacht ik ook dat het kwam dat ik zeg maar beetje emotioneel werd, en dan niet begon te huilen maar te trillen. Dus the facts:
- Alcohol op
- beetje fris
- lekker sfeertje
maakt (t)rillen
Beetje duidelijk???

Naja nou is de vraag dus (her)kent iemand dit, en zo ja wat kan ik eraan doen. en zijn er nog meer mensen die dat hebben en wat hebben jullie eraan gedaan

Alvast bedankt

Kuzzzz

Edit: misschien hoort deze topic wel op D&A, niet eerder aan gedacht sorry! maar k hoop dat tie hier blijft staan!! en anders pech gehad

Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 20:16.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 21:17
Verwijderd
ik denk niet dat het echt door de alcohol komt. Ik heb dat ook, als het 's avonds wat later wordt en ik ben ergens waar het heel gezellig is, ga ik ook wel eens een beetje (t)rillen (niet zo heel erg). Ik dacht eigenlijk dat het door de cafeďne in cola kwam (drink nl. geen alcohol)
Ik weet het dus eigenlijk ook niet.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 15:27
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
ik denk niet dat het echt door de alcohol komt. Ik heb dat ook, als het 's avonds wat later wordt en ik ben ergens waar het heel gezellig is, ga ik ook wel eens een beetje (t)rillen (niet zo heel erg). Ik dacht eigenlijk dat het door de cafeďne in cola kwam (drink nl. geen alcohol)
Ik weet het dus eigenlijk ook niet.
Pff ja daar zou het ook door kunne komen. maar k weet wel dat het bij mij wel erg is. gewoon de hele tijd zeg maar

Kuzzz
Oud 29-08-2002, 22:17
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
dreen schreef:

Pff ja daar zou het ook door kunne komen. maar k weet wel dat het bij mij wel erg is. gewoon de hele tijd zeg maar

Kuzzz
ik herken het!
ik drinkt niet zo vaak alcohol maar als ikdrink wel aardig wat..
en ik was het hele feest buiten en t was winter..
en toen ik thuis kwam begon ik HEEl erg te trillen.
Zo erg hek t echt nog nooit gehad mja ik ben toen na bed gegaan mezelf dik ingepakt maar t trillen bleef net zow erg.
Ik vond t wel beetje vaag want keb wel eens een rilling als je t koud hebt.. of een trilling als je zenuwachtrig bent ofzow maar dit ging geen 1 sec weg, en t was ook heel hevig. echt super vaag mja...zou wel door alcohol dan komen ofzow, alcohol krijg je t warm van... buiten ist koud binnen ist warm dus 2+3=6 ...ik snap de verklaring dus nie echt mja
Oud 31-08-2002, 09:14
mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
dat heb ik ook...tenminste...had ik...
ik ben nl gestopt met drinken
maar als ik dronken ben ga ik altijd ontzettend trillen als het een beetje fris is...maar hoe het komt
Oud 31-08-2002, 10:16
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
lijkt mij een volledig normale reactie.
Oud 03-09-2002, 09:54
Ieme
Ieme is offline
Aangezien alcohol je lichaamstemperatuur doet dalen is het inderdaad een behoorlijk logisch gevolg.
Bovenal kun je door het gebruik van alcohol genoeg andere rare 'bijverschijnselen' krijgen. Overbekend voorbeeld: agressief gedrag, dat iedereen wel kent.
Oud 08-09-2002, 13:04
Verwijderd
Ik heb soms ook last van trillen maar alleen als ik een paar dagen achter elkaar maar 3/ 6 uur geslapen heb. Ligt het misschien aan slaaptekort?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 13:08
makita
makita is offline
ik tril alleen als ik heel boos ben ! dat is echt ook heel irritant want je kan het niet onderdrukken nee. maar heb het nooit in de kroeg.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 15:37
snoopy
snoopy is offline
ik tril altijd verschrikkelijk als ik het koud heb (zoals jij ook zegt, met shaken etc...). Ik heb het 's avonds vaker koud, dan overdag. waarschijnlijk omdat ik dan moe ben... misschien is dit bij jou ook wel de reden...
Oud 08-09-2002, 15:47
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik tril altijd verschrikkelijk als ik het koud heb (zoals jij ook zegt, met shaken etc...). Ik heb het 's avonds vaker koud, dan overdag. waarschijnlijk omdat ik dan moe ben... misschien is dit bij jou ook wel de reden...
Mja dat kan ook, t zal wel de combinatie zijn: moe en alcohol.
Maar niemand verder advies wat ik ertegen kan doen (ja behalve niet meer drinken en zorgen dat ik niet moe ben)

Kuzzzz

Regels voor berichten