Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb ze allemaal grondig geprobeerd, pearl eliminator, axis, DW, iron cobra.......en ik vond de iron cobra flexiglide heel fijn....en de axis.....maar die axis was een beetje boven mn budget, maar je hebt geen axis nodig om een beetje rap doublebass te kunnen spelen denkik. kost wel minder moeite
![]()
||
Citaat:
uh, wat wil je hebben? zo`n B8 starters pack? of gewoon de AA, AAX, HH (of weet ik veel wat sabian allemaal heeft ![]()
||
Citaat:
![]() die dingen krijg je dus echt niet kapot, en rekken ook niet uit Wat de kosten van de AA serie van sabian betreft......ik denk dat die in de buurt liggen van de Zildjian Avedis serie...ff kijken pakem beet: 100 voor een 10" splash, 220 voor een 16" crash 350 euro voor n set hihats 300 euro voor n 20" ride aangezien sabian -meestal- goedkoper is dan zildjian kan je overal nog wel 10% afhalen denkik
||
Citaat:
|
drum: 2.5 jaar (niet lang, maar wel serieus, elke dag toch 1 a 2 uur mee bezig)
wat voor muziek: ik denk dat het onder de rock/metal valt wat ik ook leuk vind om te spelen: funk, fusion, etc
|
"beetje leren drummen"
was dat? je doet het niet of je doet het goed. er is al een overschot aan niet-willende slechte drummers die niet verder komen dan simpele punk niet dat ik iets tegen punk heb.
||
Citaat:
valt altijd vanalles te vinden...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
urg, het is nu 3 uur snacht ofzo...maar ik zal maar eens de moeite nemen om het web af te struinen..
Tama Starclassic Maple, in coral reef blue 22x18 bassdrum: 22"x18" SMB2218 € 1.325,00 Tom-Toms (diameter x depth) 10"x 8" SMT1008 € 465,00 12"x10" SMT1210 € 525,00 14"x12" SMT1412 € 655,00 16"x14" SMT1614 € 745,00 snare: brady jarrah ply 14" x 5.5" $859.00 cymbals: Zildjian 14" New Beat hihats (heb ik al) 8"/10"/12" K Splashes (heb ik al) 9" Oriental Trash Splash: €122,40 14"/16"/18" A Custom crashes: €204 + 248.20 + 292.40 16 or 18" + 20" Oriental China Trash: €248.20 (16") + 323.00 19" K (or K custom) crash (for small riding as well): €363,80 (K dark medium crash) 20" A Ping ride (heb ik al) 20" K custom Medium ride €401,20 hardware: Iron Cobra hh905 hihatstand (hebikal) Iron Cobra hp900FTW flexiglide twin pedal (hebikal) ------------ nu even optellen: € 6.777,2 ik denk dat ik voor het rek en alle klemmen/boomstands nog wel een dikke som mag neerleggen......mischien met een beetje onderhandelen zit ik -denk ik- tussen de €7000 en de €7500 in het totaal. en nu vergeet ik nog n goeie kruk...ff kijken.....tel er nog maar 100 a 200 euro bij op dan ![]() *NB de prijzen die hier staan zijn advies prijzen...dus in de praktijk is het meestal goedkoper.....en voor de brady snare ga ik er maar even vanuit dat de dollar gelijk staat aan de euro.
|
kleine na-post.......ik denk dat ik -maximaal- voor 7000 euro klaar ben, meeste drumshops willen nogwel wat korting geven als men een dure set besteld
![]() het rack dat ik wil zal waarschijnlijk een gibraltar zijn (voor de geinteresseerden)
||
Citaat:
hmm, hoe duur kost een top basgitaar, met een echte goede versterker, nog wat goede kabels, en eventueel nog wat goede effecten?
||
Citaat:
ik wist dat je hier tig keer op zou reageren ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 |