Hallo!
Ik zit met een beetje een gecompliceerd probleem:
Ik ben 2 jaar verliefd geweest op een meisje uit mijn vriendengroep. Maar zij wilde uiteindelijk niks met mij (zo bleek) dus kreeg ik een flink portie liefdesverdriet te verwerken. Nu, anderhalf jaar later, is ze mijn allerbeste vriendin. Ik kan heel goed met haar opschieten, heb intussen zelf alweer een vriendin gehad (is wel uit... maar daar zit ik niet zo mee

), kortom: alles gaat vrij goed.
Maar ik blijf een probleem met haar houden: ergens blijf ik volgens mij toch 'teveel' voor haar voelen. Dat merk ik bijvoorbeeld als zij mij vertelt dat ze op een jongen verliefd is (dat gebeurt niet zo vaak bij haar, maar is nu toevallig wel zo): dan krijg ik het er toch ff moeilijk mee. Ik gun haar echt het allerbeste, maar zelf vind ik het maar niks als ik eraan moet denken dat zij een vriend krijgt. Zou ik misschien toch nog (na al die tijd) ergens verliefd op haar zijn? Of is dit normaal als je 2 jaar op iemand verliefd geweest bent?
Ik weet iig echt niet wat ik met mijn gevoelens aan moet, voel me er vrij rot bij...