Advertentie | |
|
![]() |
|
dat je het leuker gaat vinden, daar ben ik het wel mee eens.
maar dat huiswerk maken niet. bij mij demotiveerd het juist. Zo heb ik nog nooit een onvoldoende gehaald voor wiskunde en denk ik daarom ook altijd 'ga ik niet maken, khaal toch wel een voldoende'. Vervolgens blijkt dat ook het geval te zijn en dan denk ik helemaal 'de groeten met die sommen, veel te veel werk'. Maar bij een vak als frans moet ik echt leren wil ik een voldoende halen. Daarom maak ik daar meestal wel het huiswerk en leer ik wel voor een toets. Een goed cijfer voor frans vink dan ook leuker als een goed cijfer voor wiskunde.
|
Ik ben het ook maar half eens, het is wel waar, dat ik bijv. wiskunde makkelijker vind dan bijv. Engels, en dat ik dan ook sneller met huiswerk klaar ben. Dat maakt het niet zo erg. Engels vind ik ook niet echt leuk, als je toch bijna alleen maar onv. haalt. Maar als je dan eens een vol. haalt ben ik daar wel veel blijer mee, dan een hoger punt voor wiskunde...is een beetje dubbel zeg maar...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
WO Natuurkunde FREAKY_7 | 12 | 14-02-2012 21:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 16:55 | |
Vrije tijd |
In welke (Nederlandse) voetbalstadions ben jij geweest? Mr.Oizo | 135 | 15-01-2005 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Algemene schoolzaken |
HBO Recht; Utrecht of Amsterdam Charlottetje | 106 | 23-11-2003 12:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |