Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2002, 18:00
^AmArU^
^AmArU^ is offline
ff een DoP-ToPiC om het maar ff van feedback af te houden...

wat vinden jullie van de gang van zaken op DoP
wat kan er beter, wat kan er anders,
misschien suggesties?

(er wordt nogal geklaagd de laatste tijd, vandaar - o ja en ik houd van een leuke discussie)
Advertentie
Oud 25-02-2002, 18:21
crazyjaap
crazyjaap is offline
?
Oud 25-02-2002, 18:23
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ik probeer een positieve terugkoppelings- en brainstormsessie te houden om onze DoP-bedrijfspolitiek nog beter te maken
Oud 25-02-2002, 18:34
disaster
disaster is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Ik probeer een positieve terugkoppelings- en brainstormsessie te houden om onze DoP-bedrijfspolitiek nog beter te maken
ik vind jou een raar ventje
Oud 25-02-2002, 18:52
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
disaster schreef:
ik vind jou een raar ventje

dat zal best en ik waardeer het enorm dat je dat zegt maar heb je ook iets toe te voegen aan het topic?

Oud 25-02-2002, 18:58
soulless
soulless is offline
Ik erger me de laatste tijd nogal aan de non-poezie eigenlijk-feed-back draadjes hier.

Nee ik vind het wel best zo, het is een beetje druk, kheb niet echt tijd voor alles meer
Oud 25-02-2002, 19:02
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
soulless schreef:
Ik erger me de laatste tijd nogal aan de non-poezie eigenlijk-feed-back draadjes hier.

Nee ik vind het wel best zo, het is een beetje druk, kheb niet echt tijd voor alles meer

mja das waar

en amaru is geen raar ventje
Oud 25-02-2002, 19:02
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
ratsja schreef:
mja das waar

en amaru is geen raar ventje

Jawel~! ben ik wel
enkel als je me vergelijkt met de massa
Oud 25-02-2002, 21:30
disaster
disaster is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
dat zal best en ik waardeer het enorm dat je dat zegt maar heb je ook iets toe te voegen aan het topic?

nopes
Oud 25-02-2002, 21:51
Gothic
Gothic is offline
slotje, wordt toch alleen maar onzin toegevoegd...
Oud 25-02-2002, 22:03
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Gothic schreef:
slotje, wordt toch alleen maar onzin toegevoegd...
En moet de door de domme onwetende mensen gespuide onzin ten koste gaan van de ongetwijfeld anders zeer positieve uitgedragen boodschap van de topic-opener, de zeer edel geleerde heer ik?
Oud 25-02-2002, 22:33
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
En moet de door de domme onwetende mensen gespuide onzin ten koste gaan van de ongetwijfeld anders zeer positieve uitgedragen boodschap van de topic-opener, de zeer edel geleerde heer ik?
go go go John
Oud 26-02-2002, 00:02
Doc
Doc is offline
Sorry John, maar hier is Feedback toch echt wel voor bedoelt, en met de huidige gang van zaken ben ik nu wel tevreden...jij lijkt de enige die ontevreden is, want heel feedback staat vol met topics van jou, en ook DoP zelf blijft niet achter...

Kortom hou 't allemaal in 1 topic op feedback
Oud 26-02-2002, 06:22
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ik ben niet zeer ontevreden
Ik vraag me alleen af hoe het kan dat er niet meteen gereageerd wordt door één of andere forumbaas als er iets gebeurt en hoe het kan dat sommige idiote spammers steeds weer terug kunnen keren...
Oud 26-02-2002, 06:30
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Ik ben niet zeer ontevreden
Ik vraag me alleen af hoe het kan dat er niet meteen gereageerd wordt door één of andere forumbaas als er iets gebeurt en hoe het kan dat sommige idiote spammers steeds weer terug kunnen keren...
Ik kan me hierin vinden, maar deze topic helpt er, gezien de reply's, niks bij dit te bereiken. En als het je btw enkel om de forumbazen gaat, die beschikken over mail, msn, icq, enz. maar hier gebruik van voor persoonlijke berichten.

(En waarom er niet meteen gereageerd wordt door een fb? Zit jij 24/7 online? Denk het niet. Een fb dus net zo min. Dit is vrijwillerigerswerk, dat houd in dat we ergeen cent voor krijgen, we zitten over het algemeen ook op school of werken en hebben een social life. Daarom wordt er dus niet altijd meteen gereageerd.)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten