(jaja, ik zoek een heleboel)..die ik heel lang geleden heb gezien, toen ik een jaar of 8 was. Ik kan het me allemaal nog goed herinneren, weet alleen niet hoe ik hier uit moet leggen hoe het ging.
Het waren iig verschillende verhalen na elkaar die niks met elkaar te maken hadden.
Er was bijv. een verhaal over een man met vliegangst, en toen hij in het vliegtuig zat, zag hij allemaal rare wezens op de vleugels. Niemand anders zag het, en ze dachten dat hij gek was.
Ook was er een verhaal over een jongetje die macht had over iedereen bij hem thuis. Alles wat hij wilde gebeurde. Ze aten allemaal lekkere dingen, en zijn zus had zelfs geen mond meer, omdat het jongetje vond dat ze te veel praatte?
Ook was er weer een verhaal over een man die elke keer in een andere situatie terechtkwam, zonder dat hij wist wat er gebeurde. Hij was ook steeds iemand anders. De ene keer was hij een Jood in de 2e WO, de andere keer een neger bij de KKC. Iig was het heel angstaanjagend.
Volgens mij was er nog een verhaal, maar iig zaten deze verhalen in de film.
Ik wil echt heel graag weten of iemand deze film kent. Ik ben heel benieuwd of ik nu nog steeds zo tegen deze film aankijk als toen, toen was ik er helemaal door gefascineerd.
B.v.d.
|