Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2002, 18:16
Verwijderd
Dit kreeg ik net binnen via de 3voor12 nieuwsbrief:

GRAHAM COXON VERLAAT BLUR
Er deden deze week al geruchten de ronde, maar nu is het bevestigd: gitarist Graham Coxon maakt geen deel meer uit van Blur. Dat zei Fatboy Slim tegen het Engelse BBC Radio one. Hij produceert het nieuwe album van Blur en liet los dat Coxon niet was komen opdagen voor de opnames van het nieuwe Blur-album.
Lees verder: http://www.bbc.co.uk/radio1/alt/nire...ws.shtml#coxon

Ik wist dat het niet helemaal goed zat, maar dit?! Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2002, 18:52
konflict
konflict is offline
het schijnt dat ie idd nogal arrogant was geworden na 't succes met de gorillaz
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 18:53
Verwijderd
Citaat:
konflict schreef:
het schijnt dat ie idd nogal arrogant was geworden na 't succes met de gorillaz
Damon lijkt me sowieso een arrogant ventje, maar Graham heeft tot nu toe alles ontkent.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 18:58
Verwijderd
ik hoorde de dag erna dat het niet zo was en dat Coxon weg was omdat hij met z'n eigen album bezig was..mwjah, wie het weet mag het zeggen eh.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:03
disaster
disaster is offline
???? das best jammer want hijs tog best wel essentieel voor de blur sound...

wrom is damon arrogant btw? die indruk hebik nooit gekregen, tlijkt me wel een chill gastje eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 22:56
NERD
NERD is offline
Schijnt gewoon een broodje aap verhaal te zijn dat vrijwel direct na het bekendmaken is ontkend door Graham zelf. Dus zo'n vaart zal het waarschijnlijk niet lopen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 23:00
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef:
Schijnt gewoon een broodje aap verhaal te zijn dat vrijwel direct na het bekendmaken is ontkend door Graham zelf. Dus zo'n vaart zal het waarschijnlijk niet lopen.
Vorige stond het idd. in een aantal roddelkranten in Engeland en 1 serieuze, maar dat was dus vorige week. En dit interview is van 6 sept. en het is ook nog eens op BBC1 aardig siquur lijkt me. Ik weet het niet...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 14:40
NERD
NERD is offline
Om nog even op dit onderwerp terug te komen: twee dagen geleden stond er op teletekst dattie inderdaad weg is, vandaag wordt dit weer ontkend door de manager van de band (zie teletekst pag. 372). Ik ga er dus voorlopig maar gewoon van uit dat ze nog compleet zijn...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 16:25
Slither
Slither is offline
Coxon kwam niet opdagen bij de opnames, zeg je. Dus dat betekend niet dat-ie uit de band is.

Als 'ie inderdaad uit blur is heb ik liever dat blur er mee stopt. Of samples gaat gebruiken - zolang ze maar geen nieuwe gitarist aanneemen.

Blur is een van de weinige bands waarvan alle leden onvervangbaar zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten