Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2002, 19:56
rare kwast
rare kwast is offline
oké ik heb er nu zoo schoon genoeg van waarom kunnen mensen nou niet gewoon hoi zeggen in plaats van zo héé jij bent lelijk??
nu op msn zit er 1 met de naam ugly you ain't got no alibi you ugly!! oké tis mijn vriendin dus slaat niet op mij maar toch begon ik tehuilen bracht k*t herinneringen boven......
waarom mag ik nou geen vriendje en een leuk jaar??
Oud 10-09-2002, 19:59
Angeles
Angeles is offline
Dus als ik het goed begrijp zeggen mensen op straat zomaar tegen jou dat je lelijk bent? Ik weet niet met wat voor mensen jij in aanraking komt, maar dat is wel heel erg onbeschoft en dat mag je ook best zeggen (hoewel ik me best kan voorstellen dat je te overdonderd bent).

En kun je niet gewoon tegen je vriendin zeggen dat het je kwetst van haar MSN-naam?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 11:37
whizzer
whizzer is offline
heb ik nog nooit gehoord dat mensen dat zomaar zeggen........, ik zou er zeker wat van zeggen als ik jou was, en verder, misscihen ontmoet je niet jouw soort jongens, moet je naar andere clubs gaan ofzow.....
Oud 11-09-2002, 13:11
rare kwast
rare kwast is offline
oké het wordt een beetje verkeerd opgevat, ik bedoel gewoon oude klasgenoten die dit zeggen inplaats van hoi.....mensen op straat die mij niet kennen kijken me alleen heel stom aan of beginnen meteen te fluisteren en wijzen....
maar jah ut zal wel aan mij liggen
Oud 11-09-2002, 13:17
de doornvogel
de doornvogel is offline
ik weet wat je bedoelt? Ze scholden mij ook wel uit. Één keer heb ik mijn fiets gekeerd , ze recht in de ogen gekeken en gevraagd? waarom scheldt je me uit, voel je jezelf zoveel mooier ofzo? Direct stil. Dan moet ik er wel bij zeggen dat het om hele onzekere figuren ging hoor
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 14:50
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Citaat:
de doornvogel schreef:
ik weet wat je bedoelt? Ze scholden mij ook wel uit. Één keer heb ik mijn fiets gekeerd , ze recht in de ogen gekeken en gevraagd? waarom scheldt je me uit, voel je jezelf zoveel mooier ofzo? Direct stil. Dan moet ik er wel bij zeggen dat het om hele onzekere figuren ging hoor
Ik wou net zeggen!
anderen zouden gewoon jou vraag met "JA" beantwoorden!!
Oud 11-09-2002, 15:01
Marit_temp
Marit_temp is offline
Citaat:
Lil_DarkAngel schreef:

Ik wou net zeggen!
anderen zouden gewoon jou vraag met "JA" beantwoorden!!
Die zijn dan zo arrogant dat het lelijk is.

Vraag mensen waarom ze niet gewoon hoi zeggen. Zeg dat je het vervelend vindt. Dat lijkt me de enige oplossing. Waarom ze het zeggen? Ik snap het niet. Ik vind het achterlijk. Maar goed, wie ben ik?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 17:20
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Citaat:
Marit schreef:

Die zijn dan zo arrogant dat het lelijk is.

Vraag mensen waarom ze niet gewoon hoi zeggen. Zeg dat je het vervelend vindt. Dat lijkt me de enige oplossing. Waarom ze het zeggen? Ik snap het niet. Ik vind het achterlijk. Maar goed, wie ben ik?
ja idd!
ik ben het met je eens, vraag het ze eens!
Oud 11-09-2002, 19:45
rare kwast
rare kwast is offline
ik weet wel waarom ze het zeggen...............
misschien omdat ze gelijk hebben
Oud 12-09-2002, 00:22
Vice
Vice is offline
Meid, jij moet je niveau niet verlagen voor zulk soort........wezens. Probeer meer zelfvertrouwen te krijgen en uiten. Op het begin is het natuurlijk moeilijk, maar probeer het anders gewoon in een andere stad waar niemand je kent. Ga dan gewoon zelfverzekerd lopen en niet op andere letten. Klinkt natuurlijk stom, maar na een tijd krijg je meer zelfvertrouwen. Zulke......wezens vinden het niet leuk als je er niet op reageert. En als je naar je eigen stad gaat, neem eens een vriendin mee. Geeft je namelijk ook meer vertrouwen.

Veel sterkte
Oud 12-09-2002, 10:07
Menahem
Menahem is offline
Meestal is het zo dat juist de meest onzekere personen andere mensen lopen af te zeiken, zo proberen ze (denk ik) zichzelf een beetje zekerheid te geven. Iets in de geest van "zie je wel, er zijn ook mensen lelijker dan ikzelf".

Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet je er echt niks van aantrekken, veel succes verder!

Go Girl!
Reageren

Regels voor berichten