Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vraag mensen waarom ze niet gewoon hoi zeggen. Zeg dat je het vervelend vindt. Dat lijkt me de enige oplossing. Waarom ze het zeggen? Ik snap het niet. Ik vind het achterlijk. Maar goed, wie ben ik? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben het met je eens, vraag het ze eens!
|
Meid, jij moet je niveau niet verlagen voor zulk soort........wezens. Probeer meer zelfvertrouwen te krijgen en uiten. Op het begin is het natuurlijk moeilijk, maar probeer het anders gewoon in een andere stad waar niemand je kent. Ga dan gewoon zelfverzekerd lopen en niet op andere letten. Klinkt natuurlijk stom, maar na een tijd krijg je meer zelfvertrouwen. Zulke......wezens vinden het niet leuk als je er niet op reageert. En als je naar je eigen stad gaat, neem eens een vriendin mee. Geeft je namelijk ook meer vertrouwen.
Veel sterkte ![]()
|
Meestal is het zo dat juist de meest onzekere personen andere mensen lopen af te zeiken, zo proberen ze (denk ik) zichzelf een beetje zekerheid te geven. Iets in de geest van "zie je wel, er zijn ook mensen lelijker dan ikzelf".
Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet je er echt niks van aantrekken, veel succes verder! Go Girl! ![]()
|
![]() |
|
|