Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2002, 11:04
sexybitch
sexybitch is offline
Ik heb nu 7 maanden een relatie met m'n vriend. Alleen ik kan het ook heel goed vinden met zijn vrienden. Een daar van, kan ik het meest mee opschieten, die brengt mij ook meestal thuis. Hij woont bij mij in de straat dus... Maar wat gebeurt er nou, als die jongen mij naar huis breng, vind mijn vriend dat nooit zo prettig. Ik snap dat niet. Want zij zijn goeie vrienden en ik ben een goeie vriendin van die jongen. En ik zou mijn vriend echt nooit belazeren door met een goeie vriend van hem er vandoor te gaan. Maar nu had ik gister dus een blessure. Ik kon niet fietsen en m'n vriend was op de brommer en kon me dus eigenlijk makkelijk een sleepje geven. Maar dat deed hij niet. Dus deed die andere jongen dat. En die zei zo van ja ik vind het wel stom dat hij je geen sleepie geeft. En dat hoorde mijn vriend dus. En dacht hij gelijk dat er over hem gelult werd. Maar dat was opzich niet echt zo. Maar dit soort situaties hebben we best wel vaak. En ik weet soms echt niet wat ik er aan moet doen. En dan vraag ik aan hem van ja je vertouwt mij en je vrienden toch wel of niet soms?? En dan zegt ie van jawel. Maarja... ik hoop dat jullie dit verhaal begrijpen. en ik hoop dat k een paar reacties krijg, wat ik kan doen, en of jullie ook wel is zulke situaties hebben meegemaakt?

Groetjes mij.
Oud 10-09-2002, 12:48
gizmo
gizmo is offline
Ik zou er eerst uitgebreid dit onderwerp met je vriend bespreken. Misschien vindt hij het wel fijner om jou naar huis te brengen, dan dat een goede vriend van jou en hem dat doet. Het hoeft niet perse iets met jaloersheid te maken te hebben. Alhoewel als ik je hele verhaal lees, het er wel een beetje op lijkt.
wat betreft dat sleepje vind ik ook wel een beetje vaag, maarja. Jammer dat het bij jullie vaak zo is.

Mijn advies is...praat er goed over met je vriend.. vraag waarom hij het niet prettig vind.. kijk hoe jullie het kunne oplossen... want zo is het natuurlijk ook nie kewl als dit zo vaak voor komt!!

succes ermee!
Oud 10-09-2002, 12:53
PardonMe
PardonMe is offline
Hmzz vreemd..
Ik kan me voorstellen dat je vriend het niet zo heel erg cool vind ofzo dat een vriend van hem je altijd naar huis brengt, maar als hij het niet fijn vindt, waarom brengt hij je dan zelf niet naar huis?!?
Het lijkt er inderdaad op dat hij een beetje jaloers is ja, mjah hij kan je toch ook zelf ff thuis brengen, zou je anders alleen moeten fietsen.
Beetje raar van m hoor..

IK zou gewoon eens vragen wat hij er nou precies van vindt en waarom HIJ je dan niet gewoon naar huis brengt als hij er zo mee zit..

Mijn vriend brengt mij namelijk altijd keurig netjes naar huis en gaat echt niet tegen een vriend van m zeggen "breng jij haar ff thuis?"
Oud 10-09-2002, 13:09
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

Mijn vriend brengt mij namelijk altijd keurig netjes naar huis en gaat echt niet tegen een vriend van m zeggen "breng jij haar ff thuis?"
Nee dat klopt, dat heb ik ook.
Komt beetje vaagjes over als hij dat zou doen.
Maar wat ik ook een beetje opvatte uit wat ze vertelde was dat ze het zelf met die vriend afsprak van ey.. we fietsen wel samen.

Mijn vriend brengt mij ook altijd fijn naar huis.

Maar nogmaals, praat is erover met hem!
Oud 10-09-2002, 13:11
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
gizmo schreef:

Maar wat ik ook een beetje opvatte uit wat ze vertelde was dat ze het zelf met die vriend afsprak van ey.. we fietsen wel samen.
hmzz ja klopt wel een beetje..
mjah dan nog vaag dat hij dan niet aanbiedt om haar zelf te brengen als vriendje zijnde..

Gewoon ff met hem over hebben..
Oud 10-09-2002, 13:17
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

hmzz ja klopt wel een beetje..
mjah dan nog vaag dat hij dan niet aanbiedt om haar zelf te brengen als vriendje zijnde..

..
yupz klopt.. je zou denken dat als hij er probs mee heeft, hij toch wel zelf aan gaat bieden om har naar huis te brengen!
Reageren

Regels voor berichten