Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
misschien komt dat met je vriend, doordat je van te voren 'al weet' dat je je spieren weer gaat aanspannen?? (maybe onbewust) en dat je t daardoor juist doet??
van dat jochie: geen idee, maar als je je niks kan herinneren, en er zijn verder geen situaties waardit naar boven komt?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Even serieus: Ik denk niet dat er vroeger speciaal iets me je gebeurt is. Dat je je ongemakkelijk voelt bij dat jongetje kan gewoon voorkomen, je moet dan het knuffelen maar wat meer vermijden, want je er ongemakkelijk bij voelen is ook niet juist. Misschien is de manier van knuffelen van het jongetje voor jou niet erg, of pik je een bepaald iets op van zijn kant wat anderen niet uitstralen, of ben je bang hem een verkeerd signaal te geven etc etc. Dat met je vriend kan verder ook idd vaginisme zijn. Begrijp ik sowieso dat jullie het nog nooit gedaan hebben? Want weet je dan wel zeker dat je je spieren aanspant, en dat het niet is dat je nog nauw bent.. (ik ben de eerste keer heel pijnlijk ingescheurd). Verder kan het een keer niet lukken, en uit angst dat het de volgende keer weer niet lukt lukt het dan ook daadwerkelijk niet. Je zou op www.sexwoordenboek.nl of www.dokterdokter.nl wat dingen over vaginisme op kunnen zoeken want daar staan ook oefeningen bij die je kunt doen. Mijn moeder is vroeger seksueel misbruikt, en die kan gewoon af en toe echt geen enkele aanraking staan en is zelfs met knuffelen heel schrikachtig. En als jij je echt niets herinnert, denk ik niet dat de twee bovenstaande dingen echt verband met elkaar hebben maar twee aparte 'problemen' zijn. Probeer bij dat jongetje eens terug te gaan met je gevoel. Op welk moment voel je je precies ongemakkelijk, zit er verschil in zijn aanraking met die van anderen. Heb je het al vanaf het begin en waarom heb je het niet in een groep.. probeer de antwoorden uit je gevoel te halen en wie weet kun je dan de oorzaak vinden en hem vervolgens oplossen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Snappen jullie dit ? Someboy | 54 | 27-04-2005 11:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Denken jullie dat ik werk zal kunnen vinden (wel een beetje leuk natuurlijk..) flipvla | 6 | 09-08-2003 20:21 | |
Psychologie |
Denken jullie dat dit er wat mee te maken heeft??? ** Phoebe ** | 4 | 26-09-2002 07:49 | |
Liefde & Relatie |
wat denken jullie uiterst wijze mensen hiervan? (sorry slijm maar please lees!) ~- Anakin -~ | 2 | 15-08-2002 19:00 | |
Liefde & Relatie |
Wat denken jullie hiervan? stefanietje | 11 | 10-06-2002 16:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Iedereen moet nu zelf een mening 'verzinnen'. Is dat wel goed? John Sickbock | 3 | 05-03-2002 23:37 |