Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Fair-y-tail (maar dat kan ook wat anders worden)
2. Voor iedereen die het mooi vind. 3. Hoog maar niet té. Wat rodina zegt, zo hoog dat het geen massa-produkt word. 4. Veel kleur. Apart. Vernieuwend. Soms sprookjesachtig, en soms weer heel hard. Met aluminium en grijs/zwart tinten. 5. Boetiekjes. Maar absoluut geen kleine. De winkels zijn een attractie opzich. Er zijn een paar verspreid over het land. In de A-steden en een paar b-steden.
||
![]() |
Citaat:
1 Dunja 2 Jongeren die het mooi vinden.. het zal nooit een massaproduct worden ![]() 3 Gemiddeld/Hoog, het moet wel exclusief blijven... 4 Trendsettend...gekleurd, gewaagd maar niet alleen voor dunne lange mensen draagbaar, herkenbaar maar niet een groot teken (zoals gsus) of een grote naam (only ofzo) gewoon kleine dingetjes waaraan je ziet dat het dat merk is (zoals de gele dc martens stiksels) 5 Liefst in A'dam een eigen winkel, en dan voor de rest in hippe winkels (dus absoluut niet sting of bijenkorf ofzo..)
|
1. Nail
2. Jongeren, maar wel dat het onbereikbaar is voor vervelende jongeren ![]() 3. Veel felle kleurtjes, maar ook veel zwart, leuke opdrukken (coole teksten, en veeeeel sterretjes) en iig geen slettendracht.. 4. Geen onbetaalbare yuppenprijs, maar wel kleding waar je voor moet sparen, zegmaar. 5. In achterafwinkeltjes in achterafsteegjes waar alleen de echte diehards komen ![]() ![]()
|
Wat wel erg gaaf is is van die pashokjes die uit de lucht komen vallen, soort van kokers. Gucci oid heeft ze meen ik. Verder wil ik zo'n discovloer er in, met tegels, en de tegels waar op gelopen wordt gaan branden.
Rustige muziek, beetje jazz achtig. Kleine hoogteverschillen, ronde vormen. Per hoogte verschil ander kledingstuk of iets. Ook sieraden, tassen en schoenen, alles op een andere verdieping. Maar wel met vriendelijk, nietarrogant personeel ![]()
||
Citaat:
Of W!Se. 2. Hip Nederland(en daarbuiten) 3. gemiddeld tot hoog(hangt van de productiekosten en exclusiviteit af) 4. Van alles en nog wat maar het sleutelwoord moet hip/trendy/modieus/anders zijn(sleutelwoorden dus eigenlijk) 5. In een eigen winkel. Tussen de 1 en de 5 (liefst 2 of 3) winkels in Nederland. Detail: Het personeel wordt geselecteerd op smaak. En het personeel bepaald of iemand het mag kopen of niet. Dus of het iemand staat of niet ook qua combinatie etc. En niet teveel van 1 ding verkopen, geen massaproductie/verkoop. Niet echt haalbaar maar dat was de vraag ook niet.
|
![]() |
Naam: squeeze (the trigger)
Wat: schietjasjes, van die afgeknipte omgezoomde overalls met veel binnenzakken Doelgroep: schutters, maar ook klussers, en mensen die geen zin hebben om een tas mee te nemen maar wel een hoop zooi mee willen nemen. Waar: bij de dump, daar koop je die werkoveralls immers ook. Quanta costa: 50 E per stuk, iedereen moet aan de schietjasjes kunnen, dan mag prijs geen beletsel zijn
|
1 Hoe gaat't merk heten?
weet ik niet is ook moeilijk om te verzinnen... 2 Wie is de Doelgroep? jongere mensen tussen 16 en 30 ofzo met redelijk inkomen.. 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar ![]() iets meer dan gemiddelde prijs, net iets meer dan massa kleding zeg maar.. 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) hippe modieuse kleding met wat skate en fairy invloeden ofzo... leuke vestjes, wijd uitlopende broeken, veel ribstof, veel aparte stofjes, aparte kleurtjes, aparte combinaties.. maar wel dat je het echt zo trendy is dat het afschrikt.. 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? leuke kleine boetiekjes waar niet massaal de tmf jeugd op af komt...
|
1 Hoe gaat't merk heten?
Elite Genes ![]() 2 Wie is de Doelgroep? Jongeren, vanaf ongeveer 16. 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar ![]() Tja, wat is onbetaalbaar? Zeg maar richting Evisu, Dolce&Gabbana en Fake London. 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) Dé ![]() ![]() 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? Design-winkels, warenhuizen (in Amerika) als Macy's en Saks 5th Ave. Eigen winkels tuurlijk ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 11:34. |
![]() |
|
Ja, tis dus niet zo bedoeld dat de verkoper bepaalt wat jij gaat kopen, maar zij hebben zeg maar een veto, als zij iets niet vinden staan dan kunnen ze weigeren het te verkopen.
Ofzoiets, lekker boeiend, twas gewoon fictie.
|
1 Hoe gaat't merk heten?
Huhm. Neej zo gaat het niet heten, ik weet het gewoon niet ![]() 2 Wie is de Doelgroep? Ehm, scholieren en studenten die van een tikkeltje eigenzinnigheid houden ![]() 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar ![]() Gemiddeld tot hoog 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) De hele lijn van Versace maar dan betaalbaar. dus kleurig, rode/roze/paarse/groene rokjes en gekleurde truitjes erover, meestal beetje shirtje met coll ofzo ![]() ![]() ![]() ![]() 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug In mijn eigen winkels ![]() |
![]() |
|
![]() |
1 Hoe gaat't merk heten?
Geen idee. 2 Wie is de Doelgroep? Iedereen die het mooi vind. 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar ![]() Gewoon redelijk. De prijs die erbij past ivm het materiaal enz. Niet te duur omdat er een merkje op zit, maar het moet ook niet belachelijk goedkoop worden. 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) Gewoon niet te moeilijke kleding maar wel een beetje apart, hoofdzakelijk zwart, veel jurkjes, rokjes en kant.. 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? Mn eigen winkeltje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Voor de sjieke upperclasslady vanaf een jaar of 25 t/m 45 3. hoog/onbetaalbaar 4. dure jurken met een hoog gucci en ysl-gehalte, dure stoffen zoals zijde, veel oosterse invloeden, 5. Mijn kleding is te sjiek voor een warenhuis en is alleen te krijgen in mijn eigen winkel... |
![]() |
|
![]() |
Oew, mn winkeltje
![]() Ik wil zo'n grote trap, kandelaars, ingelijste posters van bands die ik leuk vind, een zithoekje voor de mensen die moeten wachten op iemand die uuuuren mijn geweldige kleding aan het passen is. pashokjes met gordijnen van lakstof, grote spiegels met randen van zilvergespoten houtsnijwerk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Goed over nagedacht! ![]() Goed Concept! ![]() Realistich! ![]() Je Compagnon heb je gevonden! ![]() |
![]() |
|
1 Hoe gaat't merk heten?
Manonna. (?) zoiets. geen inspiratie op het moment 2 Wie is de Doelgroep? jong, onuitgezakte mensen, maar wel met aardige vormen 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar ![]() onbetaalbaar. echt exclusief. 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) heel veel kleur. maar het past wel bij elkaar. een beetje gekke kleding, . Accenten leggen op bepaalde dingen, maar niet op alles. een beetje gek 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? in geen enkele, misschien in mijn eigen winkel.
|
1 Hoe gaat't merk heten?
2 Wie is de Doelgroep? 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar ![]() 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? 1. Oeh, hier kom ik op terug... 2. Iedereen die het leuk vin 3. niet te goedkoop, zodat heel nl er mee rondloopt (als het tenminste aanslaat ![]() 4. kleurrijk, gewaagd, het zit lekker, heeft een eigen geurtje ![]() 5. niet in van die commerciele shit winkels iniedergeval. in niet te veel kleine gezeligge winkeltjes, waar relaxte muziek wordt gedraaid, een paar wanden helemaal met spiegels bedekt zijn, genoeg ruime pashokjes en geen tl-buizen verlichting want dan zie je d'r verschikkelijk uit en wil niemand meer wat kopen ![]()
|
1 Hoe gaat't merk heten? Cherry-Moi
2 Wie is de Doelgroep? iedereen die het aanspreekt/aankan 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar etc.) betaalbaar, waarschijnelijk vrij laag 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) Kleurrijke/gestreepte kleding, gewaagde truitjes met brede hals....aparte wijde broeken/strakke 3 kwarts broeken...korte rokjes en dat alles in combinatie met leuke accesoires en veel panty´s...voor mannen meer wijd uitlopende broeken van ribstof(met strepen), of stoere skatebroeken en leuke blouse erop.....zoiets ![]() 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? de niet commerciele/zijstraat winkels.... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
1 Hoe gaat't merk heten?
MUF 2 Wie is de Doelgroep? Mensen van 10 tot 40 (?) die er hip uit willen zien 3 Wat is de prijs? Normaal. Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik vind het gewoon onnodig om veel te betalen voor troep. 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? Alles van blokjespakken tot bloemetjes bh's. 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? In de wat alternatievere boetiekjes. |
![]() |
|
1 Hoe gaat't merk heten?
Geen idee 2 Wie is de Doelgroep? 15-30 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar ![]() 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) Veel metaal, zwart of andere donkere tinten, Cyber spul. 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? Uitsluitend via internet te verkrijgen |
![]() |
|
1 Hoe gaat't merk heten?
Twijfel: Angeloes 2 Wie is de Doelgroep? 17 tot jaar of 30 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar etc.) Denk wel vrij duur, omdat desing kleding is 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) Stylevoll, elegant, exstravagant en sexy (staan paar op, ontwerp en maak zelf kleding, deze zijn niet echt speciaal, www.cu2.nl/angeloes en ofcouse fotoboek: onder kissangel 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? Denk me eigen shop, of in design winkels Greets Loes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: beetje bullshit topic eigenlijk. |
![]() |
|
1 Hoe gaat't merk heten?
back in black 2 Wie is de Doelgroep? mensen die zwart dragen 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar ![]() laag tot gemiddeld 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) Zwart , basic 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? Overal
|
Verwijderd
|
1 Hoe gaat't merk heten?
Emotion 2 Wie is de Doelgroep? Emokids ![]() 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar ![]() Niet overdreven duur..beetje wat je voor kleding van een beetje skatemerk in nederland betaald 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) ![]() 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? Kleine speciale winkeltjes waar ook een flink aantal cd's verkocht word ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
1 Hoe gaat't merk heten?
Helemaal niet leukemie 2 Wie is de Doelgroep? Iedereen die gek genoeg is erin te lopen 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar etc.) laag 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) troep 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? ruilwinkels ![]()
|
![]() |
1 Hoe gaat't merk heten?
Daar moek nog ff over verzinnen.. ![]() 2 Wie is de Doelgroep? Meiden ( ![]() 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar ![]() 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) Hippe kleding (kleding dat 'in' is) maar dan wel met een apart tintje.. 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? In mijn eigen winkel(tje) |
![]() |
|
Ha, grappig...daar ben ik al flink mee bezig....
![]() ![]() 1 Hoe gaat't merk heten? Gaia 2 Wie is de Doelgroep? Iedereen die het mooi vindt 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar etc.) goh cliché, maar toch: niet te laag zodat heel Nederland erin loopt, maar ook niet onbetaalbaar. 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) zelfgemaakte lakkleding...van fetish/bondage/cyber tot elegant victoriaans. Er zitten ook wel wat andere stofjes in, bijvoorbeeld parachutestof, kant, tule, zijde, satijn, maar geen fluweel....dat wordt al zoveel gebruikt... 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? In mijn eigen winkel. Nu vertel ik er gewoon over op gothicfeestjes enzo...en zo krijg ik nu bestellingen. Wil binnenkort ook winkeltje op internet beginnen, maar moet dan eerst bij de kamer van koophandel ingeschreven worden... Bovendien heb ik niet zo heel veel tijd om dit samen met mijn studie te doen...... ![]()
|
1 Hoe gaat't merk heten? Tubby Fashion.
2 Wie is de Doelgroep? Jongeren met een maatje meer 3 Wat is de prijs? zeer betaalbaar. Zeg maar de H&M prijzen. 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) Verschillende soorten kleding, in allerlei stijlen. Van avond kleding (mooie jurken etc.) tot vrolijk gekleurde T-shirts met grappige prints.en ook dingen als ondergoed, pyjamas, kettingen, haarfrutsels etc. ![]() ![]() ![]() ![]() 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? In eigen winkels. Liefst een heel warenhuis, soort van bijenkorf achtig dus. Eigenlijk ben ik niet origineel, want in amerika bestaat dit al. Het merk heet Torrid, en ik zou heel blij zijn als ik daarvan spulletjes zou kunnen bestellen. maar helasj...
Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 15:08. |
![]() |
|
1 Hoe gaat't merk heten?
GeNe Y uSs 2 Wie is de Doelgroep? van die 14 en 15 jarige huppelkutjes en breezer sletjes 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar etc.) gewon iets als bij de H&M wel betalbaar 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) truitjes met allemaal van die foto's met breezersletjes derop zodat ze eindelijk eens kunnen zien en misschien vatten hoe triest ze der wel niet bij lopen enzo . . . ![]() 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien uhm het marketing plan isser nog niet helemaal maar ik denk dat het maar zoiets moet worden als de C&A alleen dan heetet B&C breezersletjes en co . . . ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 15:14. |
![]() |
|
Leuk topic
![]() ![]() 1 Hoe gaat't merk heten? Uhm geen idee..ga ik nog eens even over nadenken.. 2 Wie is de Doelgroep? jongeren/adolescenten 3 Wat is de prijs? (hoog, laag, gemiddeld, onbetaalbaar ![]() gemiddeld, moet redelijk betaalbaar zijn voor de doelgroep in het algemeen, niet te goedkoop natuurlijk, maar ook niet belachelijk duur, gewoon waar voor je geld ![]() 4 Wat voor soort kleding heb je in gedachten? (eventueel foto's ter verduidelijking) Heleboel leuke en aparte shirtjes met opdrukjes, aparte broeken, rokjes, van leuke stofjes. In ieder geval geen allerdaagse dingen, en goede kwaliteit. Exclusieve handgemaakte dingen. 5 in welke winkels/warenhuizen etc. gaan we je kleding terug zien? liefst in mijn eigen winkel(s), lijkt me wel wat ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
De Emo's xCornelia | 84 | 27-01-2011 11:07 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Films, TV & Radio |
Idols 3: De laatste 2 Freshh~ | 500 | 02-05-2004 00:17 |