![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb striae, uhhh cellulitis en ik heb ook nog eens aanleg voor spataderen
![]() Je hebt meer kans op spataderen als je iets doet waarbij je de hele dag moet staan. Verder kun je ze weg laten halen.. En je kunt om erger te voorkomen steunkousen dragen (maar dan dus niet een paar van die goedkope, maar dan echt kousen die speciaal bij jouw been zijn aangemeten). Niet dat ik dat allemaal doe hoor, maargoed... Ik heb verder ook nog eens een behoorlijk doorschijnende huid dus dan zie je dat zo lekker ![]() En die striae.....naja dat hoort er gewoon bij, daar maak ik me het minste druk om eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
kheb het ook bij mn bovenbenen aan de binnenkant.
op mn heupen begint het nu ook al ![]() en op mn rug heb ik witte strepen, komt doordat ik vaak verkeerd zit, te ver gebogen dus dan rekt je huid te ver uit ofzo anyways, tja niks aan te doen denk ik. jongens hebben het ook wel hoor, komt gewoon doordat je huid te snel groeit en nietmeerekt. vriendin van mij, haar vriend heeft erge straie op zn heupen dorodat ie snel dik is geworden, maar nu traint hij en valt hij een beetje af en ze zegt dat het al iets minder zichtbaar word, wordt dus meer huidkleurig ipv donkerroze. en een buurjongen van mij had het doordat hij te fanatiek z'n armen trainde en kreeg dus snel spierballen en zn huid scheurde toen dus ook.. altijd uitkijken dus |
![]() |
|
Bij mij begint het ook al op mn heupen.
![]() Komt dat doordat ik wat ben aangekomen? Ik kan het me namelijk haast niet voorstellen; ik ben sinds afgelopen kerst misschien twee of drie kilo aangekomen en dan nog is 55-56 kilo op 1.70 toch niet zo'n heel abnormaal gewicht, of igg ZO dat je er straie van krijgt...? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar tis denk ik wel zo dat je als je als kind best dun was en in je puberteit ineens de breedte ingaat je dus meer last van striae hebt. Dat was bij mij iig wel zo, niet dat ik nou superdik ben, maar ik heb bestwel heupen enzo terwijl ik vroeger echt behoorlijk mager was. Maarjaaaah.... volgens mij zou je t wel met lasertherapie weg kunnen laten halen trouwens, maar daar begin ik niet aan. ![]() |
![]() |
|
![]() |
enneh..is er aan cellulitis of straie ofzow ook nog iets te doen zonder laserbehandeling? gaat dat niet vanzelf weg ofzo als je dan uitgegroeit ben? k bedoel t komt ook vanzelf...
maarjah t is wel irri..helaas weet ik er ook wel wat van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vroeger toen ik gewoon kind was en dun, toen had ik ook wat straie bij mn knieen omdat ik snel groeide ofzo, en nu pas is het wit. eigenlijk kan je het het beste vergelijken met een litteken. littekens kunnen ook helen, of iig minder worden, maar ook heel traag... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|